Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bohaterowie niezależni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Baldur's Gate
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:40, 21 Paź 2006    Temat postu: Bohaterowie niezależni

Imię: Ajantis
Klasa: Paladyn
Rasa: Człowiek
Charakter: Praworządny Dobry

Siła: 17
Zręczność: 13
Kondycja: 16
Inteligencja: 12
Mądrość: 13
Charyzma: 17

Jest paladynem-giermkiem z Zakonu Promiennego Sera, wprowadzającym w życie nauki Helma. Należy do szlacheckiej rodziny Ilvastarr z Waterdeep, a sztuki władania mieczem uczył się pod kierunkiem takich mistrzów jak Myrmith Splendon. Jego umiejętności zwróciły uwagę paladyna Keldorna, jednego z najbardziej szanowanych członków zakonu. Keldorn zdecydował się wsiąść Ajantisa pod swe skrzydła i uczynić swym giermkiem. Ostatnio Ajantis otrzymał zaszczytną propozycję zostania pełnoprawnym członkiem zakonu. W tym celu wyruszył na Wybrzeże Mieczy, by ukrócić rosnącą w okolicy aktywność humanoidów. Jeżeli mus się to uda zostanie przyjęty do zakonu.

----------------------------------------------

Imię: Alora
Klasa: Złodziej
Rasa: Niziołek
Charakter: Chaotyczny Dobry

Siła: 8
Zręczność: 19
Kondycja: 12
Inteligencja: 14
Mądrość: 7
Charyzma: 10

Pochodzi z Iriaebor, w dzieciństwie była miła, ruchliwa i niezwykle ciekawska, sprawiając liczne kłopoty swym rodzicom. Rodzice próbowali zmienić jej sposób życia, zachęcając ją, by cieszyła się domem i ciepłem jego ogniska, jak przystało na niziołka. Alora uznała to za bardzo ograniczające i postanowiła wyruszyć w świat. Szybko wpadła w kłopoty, trafiając w nieodpowiednie miejsca i wkurzając nieodpowiednich ludzi. W końcu trafiła do Wrót Baldura, gdzie odkryła w sobie zdolności złodziejskie. Dzięki swojej słodkiej naturze nieraz uratowała się przed więzienną celą.

----------------------------------------------

Imię: Coran
Klasa: Wojownik/Złodziej
Rasa: Elf
Charakter: Chaotyczny Dobry

Siła: 14
Zręczność: 20
Kondycja: 12
Inteligencja: 14
Mądrość: 9
Charyzma: 16

Pochodzi z lasu Tethyr. Ma wspaniałe wspomnienia z rodzinnych stron, jednak ciekawy przygód wyruszył do Wrót Baldura. Będąc biedny zajął się złodziejstwem, okradał jednak tylko tych, których uważał za wystarczająco bogatych, by móc się podzielić. Obiecywał sobie, że po zgromadzeniu sumy potrzebnej na rozkręcenie własnego interesu rzuci tę robotę. Niestety szybko polubił nowy styl życia i z podnieceniem czekał na kolejne włamanie, niebezpieczną ucieczkę. Co jakiś czas musiał zniknąć z miasta, zaszywają się w dzikich ostępach. Jego ostatnia ucieczka to wynik romansu z czarodziejką Brielbarą. Jak ostatni głupiec dał się złapać na uwodzeniu członkini Rycerzy Jednorożca i musiał zniknąć, unikając gniewu zazdrosnych magów.

----------------------------------------------

Imię: Dynaheir
Klasa: Mistrz Przywołań
Rasa: Człowiek
Charakter: Praworządny Dobry

Siła: 11
Zręczność: 13
Kondycja: 16
Inteligencja: 17
Mądrość: 15
Charyzma: 12

Pochodzi z Rashemenu, krainy znajdującej się na dalekim wschodzie, a przywędrowała na zachód ze swym obrońcą Minskiem. Jej strażnik przechodzi "dejemma" - rytuał inicjacji - i wszystko wskazuje na to, że ona również. Jest pewna siebie, staromodnie wrażliwa i bardzo wymagająca. Wygłasza obawy na temat zdrowych zmysłów swego towarzysza, widać jednak, że czuje do niego szacunek i nie zamierza go porzucić.

----------------------------------------------

Imię: Imoen
Klasa: Złodziej
Rasa: Człowiek
Charakter: Neutralny Dobry

Siła: 9
Zręczność: 18
Kondycja: 16
Inteligencja: 17
Mądrość: 11
Charyzma: 16

Ona, tak jak główny bohater przybyła do Candlekeep, choć 10 późniejszych lat spędziła raczej z szorstkim Winthropem niż Gorionem. Wiecznie zachowywała się niczym dziecko i lubiła grać rolę młodszej siostry, choć była w podobnym wieku, co główny bohater. Jej radosny uśmiech mówi mu, że zawsze chciała z nim wędrować - bez względu na to, jakimi ścieżkami podąża.

----------------------------------------------

Imię: Khalid
Klasa: Wojownik
Rasa: Półelf
Charakter: Neutralny Dobry

Siła: 15
Zręczność: 16
Kondycja: 17
Inteligencja: 12
Mądrość: 10
Charyzma: 9

Urodził się i wychował w Calimshanie. Nie wspominał zbyt wiele o rodzicach, jednak sprawia wrażenie, że ojciec - kupiec - zwracał na niego niewiele uwagi, większość czasu poświęcając jego przyrodniemu bratu. Khalid postanowił więc zająć się karierą wojskową, biorąc nauki od miejscowej straży. Nie wchodził w szczegóły spotkania z Jaheirą (postać neutralna), ale jego zauroczenie tą kobietą wydaje się oczywiste. Był od dawna przyjacielem Goriona.

----------------------------------------------

Imię: Kivan
Klasa: Łowca
Rasa: Elf
Charakter: Chaotyczny Dobry

Siła: 18/12
Zręczność: 17
Kondycja: 14
Inteligencja: 10
Mądrość: 14
Charyzma: 8

Kivan wędruje po świecie targany najmroczniejszym pragnieniem - zemstą. Kilka lat temu wraz z żoną Deherianą wybrali się na romantyczną wycieczkę, podczas której zostali napadnięci przez bandytów. Pojmało ich, a potem torturowano, ku uciesze Tazoka - półogra, który dowodził bandą. Jemu udało się uciec, ale Deheriana nie przeżyła. Kivan jest małomówny i niechętnie zawiera przyjaźnie. Najwyraźniej nie będzie czerpał żadnych przyjemności z życia dopóki nie zemści się za utraconą miłość.

----------------------------------------------

Imię: Minsc
Klasa: Łowca
Rasa: Człowiek
Charakter: Neutralny Dobry

Siła: 18/93
Zręczność: 15
Kondycja: 15
Inteligencja: 8
Mądrość: 6
Charyzma: 9

Jest berserkerem pochodzącym z dalekiego wschodu, z krainy Rashemen. Właśnie odbywa "dejemma" - rytualną podróż ku męskości. Twierdzi, że poszukuje przygód i bitewnej chwały. Jest również gwardzistą młodej Wychalarn z Roshemenu imieniem Dynaheir. Jeżeli będzie jej dobrze służył i wykaże się w bitwach, to być może - gdy powróci w rodzinne strony - zostanie przyjęty w szeregi berserkerów spod znaku Lodowego Smoka. Póki, co, jedynym doświadczenie zdobyte podczas podróży to zdobycie zwierzęcego towarzysza - "Boo", którego uważa za miniaturkę wielkiego kosmicznego chomika. Być może takie istoty istnieją, ale Minsc najwyraźniej zbyt wiele razu oberwał po głowie.

----------------------------------------------

Imię: Yeslick
Klasa: Wojownik/Kapłan
Rasa: Krasnolud
Charakter: Praworządny Dobry

Siła: 15
Zręczność: 12
Kondycja: 17
Inteligencja: 7
Mądrość: 16
Charyzma: 10

Niegdyś był członkiem krasnoludzkiego klanu Orothair. Klan ten przez wiele pokoleń zajmował się wydobyciem żelaza w będącej ich domem kopalni w kniei Otulisko. Niestety podczas coraz głębszego zagłębiania się w głębiej natrafili na podziemną rzekę, która zalała kopalnię zabijając niemal wszystkich członków klanu. Yeslick jako jeden z niewielu przeżył i udał się do Sembii, by rozpocząć nowe życie. Pracując jako kowal u członka Żelaznego Tronu - Rieltara opowiedział mu o swej przeszłości i lokalizacji kopalni. Był to niestety błąd. Rieltar wykorzystując zdobyte informacje stworzył plan ekspansji Żelaznego Tronu na Wybrzeże Mieczy. Teraz celem Yeslicka jest naprawienia zła, do którego się przyczynił.

A oto coś na deser, lokacje, w których można znaleźć poszczególnych bohaterów:

Ajantis - lokacja, gdzie znajdują się domy farmerów, na północ od Gospody Pod Pomocną Dłonią,
Alora - Wrota Baldura, podczas skoku na Komnatę Cudów,
Coran - Most, pierwsza lokacja Kniei Otulisko,
Dynaheir- Jeden z dołów w Twierdzy Gnoli,
Imoen - Początek pierwszego rozdziału,
Khalid - Gospoda Pod Pomocną Dłonią,
Kivan - Gdzieś na terenie Wysokiego Żywopłotu,
Minsc - Centrum Nashkel,
Yeslick - Przedostatni poziom kopalni w Kniei Otulisko.

----------------------------------------------

Imię: Branwen
Klasa: Kapłan
Rasa: Człowiek
Charakter: Neutraln

Siła: 13
Zręczność: 16
Kondycja: 15
Inteligencja: 9
Mądrość: 16
Charyzma: 13

Jako dziecko opuściła dom w Seawolf na wyspach Norheim. Przez swój lud, z powodu pragnienia zostania kapłanem została wyklęta, ponieważ tego zaszczytu mogli dostąpić tylko mężczyźni. Nie nosi urazy, ponieważ uważa że jej wiara musi oprzeć się wszystkim przeciwnością - inaczej nie jej godna. Wędrowała oferując swe usługi wzdłuż wybrzeża, aż w końcu przyłączyła się do grypy poszukiwaczy przygód. Jednak wkrótce zorientowała się że jej drużyna zajmuje się bandycką działalnością i postanowiła się zbuntować. Podczas walki z magiem o imieniu Tranzig została przez niego zamieniona w kamień. Mimo nienajlepszego rezultatu, Branwen czuła, iż Tempus aprobuje jej czyny. Wszak atakowanie nieuzbrojonych jest niegodne.

----------------------------------------------

Imię: Faldorn
Klasa: Druid
Rasa: Człowiek
Charakter: Neutralny

Siła: 12
Zręczność: 15
Kondycja: 11
Inteligencja: 10
Mądrość: 16
Charyzma: 15

Jest dzieckiem kobiety z Uthgardt. Gdy była niemowlęciem została podarowana przez matkę enklawie Druidów Cienia i została przez nich wychowana zgodnie z ich wierzeniami. Druidzi odłamu tego zakonu bardzo agresywnie chronili przyrodę, często w tym celu używając przemocy. Gdy Feldorn osiągnęła dorosłość, została wysłana na Wybrzeże Mieczy, w celu sprawdzenia jej oddania ideałom. Jej celem stała się ochrona przyrody, bez względu na ryzyko śmierci jej lub innych.

----------------------------------------------

Imię: Garrick
Klasa: Bard
Rasa: Człowiek
Charakter: Chaotyczny Neutralny

Siła: 14
Zręczność: 16
Kondycja: 9
Inteligencja: 13
Mądrość: 14
Charyzma: 15

Był członkiem autorskiej trupy o nazwie "Trubadurzy Wiatru". Podróżowali po całym wybrzeżu - od Neverwinter do Amnu - i często zabawiali książąt i szlachtę. Istotnie niewielu było stać na obejrzenie tych przedstawień, gdy on i jego towarzysze znajdowali się u szczytów. Mimo to Garrick nie opowiada o tych czasach z radością, gdyż po życiu jako członek trupy pozostał mu niesmak. Pewnego razu odkrył, iż przedstawienia są wykorzystywane jako kamuflaż dla okradania widzów i od razu stwierdził, że nie chce mieć z tym nic wspólnego. Jego towarzysze odtrącili go. Teraz chce tylko wędrować i muzykować dla tych, którzy zechcą go słuchać. Wygląda na młodego, naiwnego i nieco zbyt gotowego na słuchanie obcych.

----------------------------------------------

Imię: Jaheira
Klasa: Wojownik/Druid
Rasa: Półelf
Charakter: Neutralny

Siła: 15
Zręczność: 14
Kondycja: 17
Inteligencja: 10
Mądrość: 14
Charyzma: 15

Twierdzi że urodziła się w okolicach Tethyr, pod reżimem króla Alenandera, w samym środku wojny domowej. Jej szlachetnie urodzona rodzina była jedną z wielu, które padły ofiarą tłumu wściekłych chłopów. Jej udało się przeżyć tylko dlatego, iż służąca wyniosła ją z zamku tuż przed całym zajściem (Anastazja czy coś Wink) Uciekły do lasu Tethyr i trafiły do enklawy druidów. Jaheira wyrosła na upartą dziewczynę, która wierzy że jedyny sposób chronienia natury to czynne działanie. Zdaje się mieć niewiele wspólnego z Khalidem (postać dobra), choć czasem niespodziewanie zaczyna się o niego zbytnio niepokoić. Jej zachwyt Gorionem jest oczyswisty i otwarcie stwierdza, że tego, kto jest odpowiedzialny za jego śmierć - kimkolwiek jest - czeka ten sam los.

----------------------------------------------

Imię: Quayle
Klasa: Kapłan/Iluzjonista
Rasa: Gnom
Charakter: Chaotyczny Neutralny

Siła: 8
Zręczność: 15
Kondycja: 11
Inteligencja: 17
Mądrość: 10
Charyzma: 6

Od najmłodszych lat Quayle mógł liczyć tylko na siebie. Gdy tylko stał się pełnoletni, rozpoczął naukę u gnoma o imieniu Gifos. Dzięki niemu poznał magię i wiarę w Baravarta. Jego nauczyciel jednak szybko rozkazał mu ruszyć własną drogą. Od tego czasu przemierza Wybrzeże Mieczy poszukując tych, którzy byliby w stanie zaakceptować jego "mądrość i instrukcje". Jednak ten spacer należy do niezwykle długich.

----------------------------------------------

Imię: Safana
Klasa: Złodziej
Rasa: Człowiek
Charakter: Chaotyczny Neutralny

Siła: 13
Zręczność: 17
Kondycja: 10
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 17

Wychowała się w Calimporcie, otoczona wszelkimi wygodami. Jej ojciec będący szlachcicem dawał jej wszystko co chciała, jednak Safana zaczęła się źle czuć u boku nadopiekuńczego ojca i mając zaledwie parenaście lat postanowiła uciec. Kilka następnych lat spędziła na pirackim statku "Exzesus" biorąc udział w napadach w okolicach Wybrzeża Mieczy. W końcu próbowała manipulować kapitanem, co skończyło się dla niej ucieczką ze statku w porcie Wrót Baldura.

----------------------------------------------

Imię: Xan
Klasa: Mistrz Zauroczeń
Rasa: Elf
Charakter: Praworządny Neutralny

Siła: 13
Zręczność: 16
Kondycja: 7
Inteligencja: 17
Mądrość: 14
Charyzma: 16

Pochodzi z elfickiej fortecy Evereska, gdzie pełni znaczącą rolę wśród Szarych Płaszczy. Wszystko wskazuje na to, że miał zbadać wydarzenia kryjące się za niedoborem rudy żelaza. Xan do wszystkiego podchodzi z obawą, choć jest utalentowanym znawcom magii i czarodziejem. Niestety oddanie się nauce magii sprawił, że pozostało mu niewiele czasu na przyjaźnie i rozrywkę. Jest bardzo zdolny i utalentowany, ale nie ma najlepszego wpływu na morale.

A na koniec, tak jak przed miesiącem, miejsca spotkania z opisanymi postaciami:

Branwen - Jest zaklęta w kamień na targu w Nashkel
Faldorn - Knieia Otulisko, w kamiennym kręgu:))
Garrick - Beregost
Jaheira - Gospoda Pod...
Quayle - Pod bramą Baldur's Gate
Safana - Lokacja z latarnią, na zachód od Beregostu
Xan - Kopalnia w Nashkel, na samym końcu kopalni

----------------------------------------------


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Baldur's Gate Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin