Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cechy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Icewind Dale II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:35, 21 Paź 2006    Temat postu: Cechy

Pod pojęciem "cecha" rozumiemy jedną z sześciu naturalnych umiejętności, które są podstawą naszego bohatera. To one określają sukces, bądź też porażkę w wielu sytuacjach.

Siła

Siła opisuje masę mięśniową bohatera, a także jego wytrzymałość i kondycję. Siła jest szczególnie ważna dla wojowników, barbarzyńców, paladynów, łowców i mnichów, gdyż pomaga im osiągnąć w walce przewagę.

Zręczność

Zręczność opisuje koordynację oko-ręka bohatera, jego zwinność, refleks i równowagę. Zręczność jest najistotniejsza dla złodziei, ale jest także pomocna dla bohaterów noszących zwykle lekkie lub średnie zbroje (barbarzyńcy i łowcy), a także dla tych, którzy w ogóle zbroi nie noszą (mnisi, magowie i czarownicy), i dla wszystkich bohaterów, którzy chcą być skuteczni w walce na dystans.

Kondycja

Kondycja opisuje sprawność fizyczną bohatera, jego stan zdrowia i odporność fizyczną na trudy, rany i choroby. Kondycja jest ważna dla wszystkich postaci, gdyż ma wpływ na ilość punktów życia. Czarodzieje i czarownicy czerpią dodatkowe korzyści z posiadania wysokiej Kondycji, gdyż pozwala im ona ochronić aktualnie rzucane przez siebie czary od rozproszenia, gdy zostaną trafieni w walce.

Inteligencja

Inteligencja opisuje zdolność zapamiętywania bohatera, a także jego zdolność do nauki i wnioskowania. Inteligencja najważniejsza jest dla magów i wszystkich, którzy chcą rozpoczynać z szeroką gamą umiejętności.

Mądrość

Mądrość opisuje zdolność osądu bohatera, a także jego zdrowy rozsądek. Mądrość jest najważniejsza dla kapłanów, druidów, paladynów i łowców, ale pomocna jest dla wszystkich bohaterów, którzy pragną posiadać wyostrzone zmysły i wysoką odporność na magię kontrolującą umysł. Wpływa także na Klasę Pancerza mnicha nie posiadającego broni, czyniąc cię łatwiejszym lub trudniejszym do trafienia w walce.

Charyzma

Charyzma opisuje siłę charakteru bohatera, a także jego zdolności przekonywania, urok osobisty i zdolności przywódcze. Jest ona podstawową cechą paladynów, czarowników, bardów, ale pomaga też kapłanom odpędzać nieumarłych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Icewind Dale II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin