Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potwory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Planescape: Torment
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:29, 12 Lut 2007    Temat postu: Potwory

Czarny Abiszai (Black Abishai)
Abishai jest jedną z form "baatezu" , rasy starającej się wprowadzić chaos i tyranie. Czarny Abishai jest najniższą formą tego gatunku przed forma zielona i czerwoną. Są piechotą i zwiadowcami w "Kwawej Wojnie". W porównaniu do reszty swojej rasy nie są zbyt sprytne.

Kornugon
Jest to jedna z najwyższych form rasy Baatezu w całej Baator. Cornugon`s są pilnymi uczniami którzy osiągnęli mistrzostwo w sztuce doskonalonej przez całe generacje - sztuki zdrady i samo poświęcenia. Pokryci są malutkimi rogami, wyposażenia w wielką parę skrzydeł i ciężką muskulaturę. Wcale nie wyglądają inteligentnie co gra na ich korzyść. Wbrew wszelkim pozorom są to wyjątkowo podstępne i inteligentne stworzenia, a nikomu nie dają poznać jak głęboko ich podstęp może sięgać...

Grillig
Wyjątkowo tchórzliwe kiedy występują w pojedynkę, zwykle wolą trzymać się w większej grupie. Atakują wyjątkowo ostrymi pazurami. Wydają się być odporne na broń tnącą...

Zielony Abiszai (Green Abishai)
Jest to jedna z ostatnich zaawansowanych form Baatezu. Jest ona pomiędzy nad czarną a poniżej czerwonej formy tej rasy. Nie są zbyt rozgarnięte choć przedstawiają śladową inteligencje w stosunku do czarnej formy.

Czaszkoszczur
Mimo swojego wyglądu szczury te są czymś więcej jak tylko zwykłymi śmietnikowymi szczurami z dodatkiem pulsującego umieszczonego na zewnątrz mózgu. Zbierz je w grupę a staną się groźne. Obecność innych szczurów w okolicy powoduje powstanie ogólnego "szczurzego mózgu" powiększającego swoje możliwość za każdym dodanym gryzoniem. Ich zbiorowa inteligencja szybko osiąga niebywałe poziomy, dzięki czemu mogą nabyć nawet umiejętność posługiwania się czarami oraz inne mentalne umiejętności. Jedynie poprzez rozbicie ich grupy przez zabicie członków grupy możesz rozbić ich przerażające umiejętności. Najlepiej unikać.

Czerwony Abiszai (Red Abishai)
Jest to najwyższa forma ABISHAI, ponad zielona i czarną. Czerwony Abishai jest przystankiem do kolejnego awansu w łańcuchu do wyższej formy Baatezu.

Gereleth
Są to odszczepieńcy "biesów" z wszystkich wymiarów, straszliwi wojownicy którzy tworzą samych siebie z ciał umarłych zalegających sfery Carceri. Są oni znienawidzeni i stanowią postrach nie bez powodu. Najlepiej jest znajdować się jak najdalej od niech, jeżeli jednak nie możesz tego "dokonać" postaraj się że masz niezłą bron która utrzyma ich na dystans.

Czarodziej - Konstrukt
Nie wiadomo czemu istota ta uzyskała świadomość i przejęła panowanie nad Modronem. Jednak zanim mogła posnuć szerokie plany ,zabezpieczenia wewnętrzne Modron Cube zawiesiło istotę w polu staży. Teraz jednak udało ci się ją ponownie uaktywnić. Powodzenia...

Ghul Kobieta
Te chodzące trupy występują w szerokim asortymencie. Stworzenie to przypomina raczej upadłego padlinożercę żywiącego się mięsem martwych czy też żywych. Jest to zawzięta istota odznaczająca się jednak raczej mierną inteligencją.

Ghul Mężczyzna
Te chodzące trupy występują w szerokim asortymencie. Stworzenie to przypomina raczej upadłego padlinożercę żywiącego się mięsem martwych czy też żywych. Jest to zawzięta istota odznaczająca się jednak raczej mierną inteligencją.

Konstrukt Wysokiego Zagrożenia
Są to wysoce niebezpieczne istoty zamieszkujące Modron Maze. Występują w dwóch rodzajach, jedną potężniejszą od drugiej. Są dosyć niebezpieczne i lepiej na nie uważać.

Konstrukt Niskiego Zagrożenia
Nie przedstawiają one sobą zbyt dużego niebezpieczeństwa - stworzono je jako zabezpieczenie przez pośledniejszymi poszukiwaczami przygód.

Konstrukt Średniego Zagrożenia
Są to wysoce niebezpieczne istoty zamieszkujące Modron Maze. Występują w dwóch rodzajach, jedną potężniejszą od drugiej. Są dosyć niebezpieczne i lepiej na nie uważać.

Glabrezu
Ze wszystkich Tanar`ri - demonicznych istot zamieszkujących wymiary zła i chaosu - tylko niektóre są tak podstępne jak Glabrezu. Oferują one śmiertelnym umysłom władzę i wiedzę poza pojmowaniem zwykłej śmiertelnej osoby. Oczywiście we wszystko wliczona jest też cena. Są brutalnymi wojownikami i wliczają się do tych najgroźniejszych przeciwników jakich napotkasz na swojej drodze. Traktować ostrożnie, zarówno na ciele jak i na umyśle.

Larwal
Nie są to odpowiedniki ziemskich dżdżownic które wykopują się na powierzchnie po deszczu. Są to potężne , masywne istoty z szczękami wyposażonym w zestaw ostrych zębów mogących z łatwością uciąć ci nogę czy też odgryźć głowę dla dziecka.

Lemur
Są to inkarnacje duchowe prawdziwego ,czystego zła. Są one używane jako amunicja do balisty w Wojnie Krwi i są raczej średnio inteligentne. Potrzebujesz magicznej czy też poświeconej broni aby wyrządzić im jakąkolwiek szkodę. Wydaję się że każda ich rana zamyka się na twoich oczach bez szkody.

Mantuok
Lykantropia jest przypadłością na które zapadają osoba ugryziona przez zarażoną już istotę. Ugryziony staję się pół człowiekiem , pół bestią. Historia mówi że jest wiele takich istot. Zajmuje one różne pozycje na drabinie społecznej, od najniższego do najwyższego stopnia bogactwa. Szczury nie są taką odmianą.
Mantuok - Głos Wielu Jak Jeden jest częścią kolektywu, głosem Czaszkoszczurów. Osiągnął on pewne talenty magiczne i zdaje się jego celem jest stałe podnoszenie własnych umiejętności. Wydaje się nienawidzić ciebie z całą zażartością.

Szkielet - Wielki
Są to ożywione magia nekromacką kości olbrzyma. Pomimo iż nie mają teoretycznie żadnych połączeń ani mięśni potrafią zadawać ciosy swoimi wielkimi mieczami z niezwykłą precyzją i siłą. Ich ekwipunek nie wygląda wcale na taki który by ucierpiał na wskutek mijających lat. Najprawdopodobniej jeden z pracowników Kostnicy czyści im zbroje .
Odnoszą oni mniejsze obrażenia od broni tnącej i przebijającej. Wszelkie maczugi i młoty zadają normalne obrażenia.

Nupperibo
Jest to praktycznie bezrozumna kwintesencja zła obrana w ohydne cielsko. Poganiane biczami przez swoich mistrzów potrafią w walce wytworzyć "falę" ciał która potrafi zgnieść przeciwnika. Mogą być zranione tylko magiczną bądź świętą broni.

Ravela
Wszystkie opowieści jakie słyszałeś kiedykolwiek o Raveli Puzzlewell przygotowały cię na spotkanie z tym potworem który zamierza pożreć twoją duszę. Nawet jeżeli zamierzała by to zrobić zawsze wybierze dziwną drogę do celu - jest szalona, uwięziona w labiryncie kolców i zła. Nie potrafisz jej pomóc. Ona straciła już wszystko i nawet o tym nie wie...

Gronk
Jest to głupie, zawzięte brutalne stworzenie. Wydają się spokojne dopóki nie naruszysz ich terytorium, jednak jeżeli zobaczysz choć jednego właśnie pewnie coś takiego się stało. Najlepiej unikać walki z nimi. Odporne na broń miażdżącą.

Cień
Są to dziwne ciche zjawy lewitujące nad ziemia. Atakują bez ostrzeżenia i wydają się bardziej żaądne krwi niż niejeden wojownik.

Cień - Wielki
Jest to groźniejsza wersja zwykłego cienie. Są to cienie o postaciach szkieletów, ich długie ręce zakończone są groźnymi szponami, a atakują cię grupami jak insekty.

Cień - "Prawdziwy"
Są one podobne do dwóch poprzednich Cieni. Uzbrojone są w ostre długie szpony i wielką chęć ujrzenia twojej śmierci. Pojedynczo są niebezpieczne. W grupie - zabójcze.

Szkielet
Jest to ożywiony szkielet ludzkiej postaci. Podobnie jak szkielet giganta normalne obrażenia zadaje im jedynie broń miażdżąca.

Szkielet - Król
Jest to przywódca wszystkich szkieletów w Dead Nations. Hargrimm jest kapłanem który przekazuje słowa "Cichego Króla" (Silent King) jego wyznawcom. Z Stale Mary - zombie i Acaste - królowej ghouli jest trzecią siła która utrzymuje całe Dead Nations w równowadze.

Somien
Jest to stworzenie o ciele konia a głowie jak z najgorszego koszmaru. Ich opancerzone w kolce ramiona pogłębiają strach. Wydają się poruszać w stadach.

Istota Wiekuista (The Transcendent One)
Jest to tajemnicza istota odpowiedzialna za zadanie śmiertelnego ciosu Raveli w jej Czarnokolcym Labiryncie (Black-Barbed Maze). Jego pochodzenie jest zagadką.

Trokopotaka
Są to duże, białe, krokodylo podobne stworzenia. Zamieszkują one katakumby pod ulicami Sigil. Są one legendami używanymi przez matki do straszenia dzieci. Tylko ,że one istnieją. I nie są wcale przyjemne...

Tuskampa
Są to stworzenia pochodzące z wymiaru Carceri. Nie są może zbyt inteligentne , jednak nadrabiają to siła i zażartością ataku. Są odporne na broń obuchową (Maczugi)

Thugg
Niektórzy po prostu rodzą się duzi. Niektórzy z nich wykorzystują ten efekt w celu wywarcia presji na innych i idą przez życie terroryzując tych którzy są mniejsi. Wola mięśnie od inteligencji i bardzo często wychodzi im to na korzyść...

Poniejszy Wargulec
Są to potwory rodem z horrorów, czaszki pozbawione ciał wyposażone w skrzydła. Ich ugryzienia są niebezpieczne, a najgorsze jest to że ich ofiary mogą przybrać ich formę po swojej śmierci. Mimo iż nie są zbyt niebezpieczne w walce 1/1 mogą być zagrożeniem dla tych którzy się ich nie spodziewają. Spotykane w ciemnych miejscach i katakumbach.

Szczurołak
Jest to forma wilkołaka, czy też może szczurołaka. Są to podstępne ukrywające się w ciemności kreatury o podłym wyglądzie wewnętrznym i wewnętrznym.

Trelon
Normalnie myślisz że są to istoty które możesz z łatwością rozgnieść pod butem. Nie dajesz im wielkiej inteligencji, normalnie, jednak aż do chwili aż spotkasz tą odmianę "Osy". Są to żyjące w ciemności stworzenia żerujące na istotach z niższych wymiarów.

Zombie Kobieta
Jest to martwe ciała animowane czarami nekromanty. W odróżnieniu od szkieletów większość zombie posiada na sobie większość "ciała". Czyni to z nich bardziej odporne od szkieletów , jednak sztywnienie pośmiertne ma swój efekt... poruszają się one o wiele wolniej niż te ostanie.
Pomimo iż poruszają się wolną są niebezpieczne gdy już dotrą do celu. Siła ich ciosów może zabić normalną istotę ludzką za jednym zamachem...

Zombie Mężczyzna
Jest to martwe ciała animowane czarami nekromanty. W odróżnieniu od szkieletów większość zombie posiada na sobie większość "ciała". Czyni to z nich bardziej odporne od szkieletów , jednak sztywnienie pośmiertne ma swój efekt... poruszają się one o wiele wolniej niż te ostanie.
Pomimo iż poruszają się wolną są niebezpieczne gdy już dotrą do celu. Siła ich ciosów może zabić normalną istotę ludzką za jednym zamachem...

Trias
Jest to błogosławiony byt z "Wysokich Wymiarów". Spotykasz go po raz pierwszy z więzieniu Curst uwięzionego w obsydianowym bąblu. Jest on niewiarygodnie piękny a aura dobroci spływa po nim w falach światła. Jego skrzydła są zniszczone jednak wydaje się przeżywać swoje cierpienie z dumą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Planescape: Torment Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin