Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Perki czyli Zdolności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Fallout
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:42, 21 Paź 2006    Temat postu: Perki czyli Zdolności

Człowiek czynu
Dosajesz jeden punkt akcji.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 5, Poziom 12


Przyjaciel zwierzat
Zwierzęta nie zaatakują Cię pierwsze.
Stopień 1
Wymagania Inteligencja (IN) 5, Sztuka przetrwania 25%, Poziom 9


Orientacja
Dostrzegasz więcej detali podczas oglądania.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 5, Poziom 3


Człowiek demolka
Dodajesz 20% do współczynnika ataku krytycznego.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 6, Szczęście 6, Zręczność 6, Poziom 9


Szybkie pięści
Opanowanie wschodnich sztuk walki powoduje obniżenie o jeden kosztu akcji w walce
bezpośredniej.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 6, Siła 6, Poziom 3


Szybkie stopy
Otrzymujesz dwa dodatkowe punkty akcji, do wykorzystania na ruch.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 5, Poziom 6


Wyrobione oko
Do siły każdego strzału są dodawane dwa punkty.
Stopień 2
Wymagania Zręczność 6, Szczęście 6, Poziom 6


Szybki palec
Koszt użycia broni palnej obniża się o 1 punkt akcji.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 7, Inteligencja 6, Percepcja 4, Poziom 9


Kult jednostki
Wszystkie postacie postrzegają Cię jako osobę o nieposzlakowanej opinii.
Stopień 1
Wymagania Charyzma 10, Poziom 12


Mistrz uników
Ta zdolność pozwala na unikanie trafienia. Dodaje 5% do klasy pancerza.
Stopień 2
Wymagania Zręczność 4, Poziom 9


Pierwszy w kolejce
Umożliwia zadanie ciosu przed przeciwnikiem, dodaje 2 punkty do współczynnika
inicjatywy.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 6, Poziom 3


Erudycja
Dodaje 2 punkty do Twoich umiejętności.
Stopień 3
Wymagania Inteligencja 6, Poziom 6


Empatia
Poznanie ludzkiej natury umożliwia Ci bardziej wnikliwą rozmowę.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 7, Inteligencja 5, Poziom 6


Odkrywca
Większa szansa na odkrycie ciekawych miejsc i poznanie interesujących postaci.
Stopień 1
Wymagania żadne, Poziom 9


Szybkie zdrowienie
Otrzymujesz dodatkowy punkt współczynnika prędkości regeneracji.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 6, Poziom 3


Dziecko kwiat
Jesteś mniej podatny na działanie chemii (50%) i cierpisz krócej o połowę (w porównaniu do
normalnej postaci).
Stopień 1
Wymagania Wytrzymałość 5, Poziom 9


Znajdywacz skarbów
Masz zdolność znajdowania pieniędzy.
Stopień 1
Wymagania Szczęście 8, Poziom 6


Przyjazny wróg
W czasie walki twoi przyjaciele są podświetleni na zielono, wrogowie (i niezaangażowani)
na czerwono.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 4, Poziom 6


Duch
W ciemności poruszasz się niczym duch. Twoja umiejętność skradania wzrasta o 20%.
Stopień 1
Wymagania Skradanie się 60%, Poziom 6


Uzdrowiciel
Dodaje od 2 do 5 punktów uzdrowienia przy użyciu umiejętności pierwszej pomocy lub leczenia.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 7, Zręczność 6, Inteligencja 5, Pierwsza pomoc 40%,
Poziom 3


Leci!
Dodaje dwa dodatkowe punkty siły, ale tylko do rzucania przedmiotami.
Stopień 3
Wymagania Poziom 6


Życiodajna moc
Dodaje cztery punkty odporności za każdy poziom profitu.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 4, Poziom 12


Ksiaże złodziei
Jednorazowo dodaje po 10% do umiejętności skradania się, otwierania zamków, kradzieży i
obchodzenia się z pułapkami.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12


Mistrz kupiecki
Daje ci 25% zniżki przy nabywaniu towarów.
Stopień 1
Wymagania Charyzma 7, Handel 60%, Poziom 9


Sanitariusz
Daje jednorazowy dodatek po 20% dla umiejętności pierwszej pomocy i leczenia.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12


Blokada mentalna
Jest to umiejętność bezdotykowego wpływania na obiekty.
Stopień 1
Wymagania Poziom 15


Częstsze TK
O 5% większa szansa zadania trafienia krytycznego.
Stopień 3
Wymagania Szczęście 6, Poziom 6


Złota rączka
Jednorazowy dodatek 20% do umiejętności naprawiania i nauk ścisłych.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12


Mutacja
Zmieniłeś się na skutek promieniowania. Jedna z Twoich cech zmutowała w coś innego.
Stopień 1
Wymagania Poziom 9


Tajemniczy wędrowiec
Postać pojawiająca się od czasu do czasu i pomagająca Ci w walce.
Stopień 1
Wymagania Szczęście 7, Poziom 6


Koci wzrok
Redukuje poziom ciemności o 10%.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 6, Poziom 3


Szperacz
Pomaga znaleźć najkrótszą drogę. Skraca czas podróży o 25%.
Stopień 2
Wymagania Wytrzymażość 6, Sztuka przetrwania 40%, Poziom 6


Doliniarz
Jesteś najlepszym złodziejem, ponieważ wielkość przedmiotu przestaje odgrywać rolę.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 8, Kradzież 80%, Poziom 9


Prezencja
Reakcja ludzi w pomieszczeniu do którego wchodzisz jest o 10% lepsza.
Stopień 3
Wymagania Charyzma 6, Poziom 3


Szybki dostęp
Koszt dostępu do posiadanych przedmiotów obniża się o jeden punkt akcji.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 5, Poziom 3


Lugola w żyłach
Poprawia odporność na promieniowanie o 10%.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymażość 6, Inteligencja 4, Poziom 6


Cichociemny
Posiadasz zdolność przemieszczania się bez zwracania na siebie uwagi. Pozwala to uniknać
niepożadanych kontaktów.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 6, Poziom 6


Zwiadowca
Posiadasz zdolność lepszej obserwacji na dużych dystansach. Umożliwia to szybszą
eksplorację terenu.
Stopień 1
Wymagania Percepcja, Poziom 3


Cwaniak
Możesz znaleźć więcej amunicji niż każdy normalny człowiek.
Stopień 1
Wymagania Szczęście 8, Poziom 9


Strzelec wyborowy
Posiadasz umiejętność celnego strzelania do oddalonych obiektów.
Stopień 2
Wymagania Percepcja 7, Inteligencja 6, Poziom 6


Skrytobójca
W czasie skradania możesz zaatakować przeciwnika od tyłu zadając mu dwukrotnie
silniejszy cios.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 10, Skradanie się 80%, Poziom 18


Cichobieg
Umożliwia bieganie z równoczesnym skradaniem.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 6, Skradanie się 50%, Poziom 6


Urodzony morderca
W walce bezpośredniej wszystkie Twoje punkty są dodawane do punktów krytycznych siejąc
śmierć i zniszczenie.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 8, Siża 8, Walka wręcz 80%, Poziom 18


Gładka gadka
Rozszerza ilość opcji dostępnych w rozmowie.
Stopień 3
Wymagania Inteligencja 4, Poziom 3


Wężożerca
Twoja odporność na trucizny wzrasta o 25%.
Stopień 1
Wymagania Wytrzymałość


Bałkański snajper
Jesteś mistrzem w posługiwaniu się bronią.
Stopień 1
Wymagania Zręcznośc 8, Percepcja 8, Ręczna broń palna 80%, Poziom 18


Mówca
Jednorazowy dodatek 20% do umiejętności retoryki i handlu.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12


Mocny grzbiet
Możesz przenosić dodatkowe 50 lbs wyposażenia.
Stopień 3
Wymagania Siła 6, Wytrzymałość 6, Poziom 3


Traper
Dodaje 20% do umiejętności sztuki przetrwania.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 6, Inteligencja 6, Sztuka przetrwania 40%, Poziom 3


Pojętny uczeń
Przyspiesza proces przyswajania wiedzy. Zalecany w początkowej fazie gry.
Stopień 3
Wymagania Inteligencja 4, Poziom 3


Biegłość
Możesz sobie wybrać jeszcze jedna umiejętność głowną.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12


Twardziel
Jesteś ciężki i odporny na zranienia. Otrzymujesz dodatkowe 10% do ogólnej odporności.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 6, Szczęście 6, Poziom 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Fallout Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin