Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Perki czyli Zdolności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Fallout Tactic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:49, 21 Paź 2006    Temat postu: Perki czyli Zdolności

To kompletna lista Perków [Profitów] z Fallout Tactics
Kolorem wyróżniono najbardziej przydatne, IMHO oczywiście;)

Awareness - Orientacja - Dzięki Orientacji możesz dowiedzieć się sporo o przeciwniku. Otrzymasz dokładne informacje o jego PW[HP] i broni; dobry, wystarczy, że ma go jedna postać w drużynie

Bonus HtH Attacks - Dodatkowe ataki - walka wręcz - Uczyłeś się tajnych sztuk walki Wschodu, a może po prostu szybciej machasz rękami. Tak czy inaczej, ataki wręcz kosztują cię o 1 PA[AP] mniej, dobry dla zabójcy [Slayer]

Bonus HtH Damage - Dodatkowe obrażenia - w. wręcz - Dzięki zdobytemu doświadczeniu zadajesz dodatkowe 15% obrażeń w walce wręcz za każdy poziom tego Profitu, zarówno używając pięści jak i broni, dobry dla zabójcy [Slayer]

Bonus Move - Dodatkowy ruch - Każdy poziom Dodatkowego ruchu powoduje, że za każdy Punkt Akcji przesuwasz się o 20% dalej, bardzo dobry perk dla trybu turowego, beznadziejny dla CTB

Bonus Ranged Damage - Dodatkowe obrażenia - strzelanie - Szkolenie w broni palnej i innych broniach dystansowych, uczyniło z ciebie śmiertelnie niebezpiecznego przeciwnika. Za każdy poziom tego Profitu zadajesz dodatkowe 15% obrażeń gdy strzelasz do wroga, koniecznie

Bonus Rate of Fire - Zwiększona szybkostrzelność - Ten Profit pozwala ci strzelać nieco szybciej, ale równie dokładnie jak wcześniej. Każdy atak bronią strzelającą kosztuje cię o 1 punkt mniej.

Faster Healing - Szybsze leczenie - Za każdy poziom tego Profitu, otrzymujesz +2 do Szybkości Leczenia. To premia do normalnego tempa, więc leczysz się znacznie szybciej.

More Criticals - Trafienia krytyczne - Jeśli wybierzesz ten Profit, częściej będziesz uzyskiwać trafienia krytyczne. Każdy poziom "Trafień krytycznych" zwiększa o 5% szansę na trafienie krytyczne, szczególnie dla snajpera

Night Vision - Widzenie w ciemności - Dzięki Widzeniu w ciemności, lepiej widzisz w... ciemności. Zaskakujące. Zaciemnienie zmniejsza się o 20%, dobry dla snajpera

Rad Resistance - Odporność na promieniowanie - Lepiej znosisz promieniowanie i jego negatywne efekty. Każdy poziom tego Profitu zwiększa twoją odporność na promieniowanie o 15%.

Toughness - Odporność - Jeśli jesteś odporny, otrzymujesz lżejsze obrażenia. Każdy poziom tego Profitu dodaje 10% do twojej ogólnej odporności na obrażenia.

Strong Back - Silne plecy - Pseudonim "Wielbłąd". Za każdy poziom tego Profitu możesz nosić dodatkowe 25 kilogramów wyposażenia.

Sharpshooter - Strzelec wyborowy - Dobrze sobie radzisz ze strzelaniem na dużą odległość. Za każdy poziom tego Profitu otrzymujesz premię +2 do Percepcji, pod względem określania modyfikatorów za odległość. Teraz możesz łatwiej zabijać na daleki dystans! szczególnie dla snajpera

Silent Running - Ciche bieganie - Dzięki temu Profitowi możesz równocześnie biec i skradać się. Normalnie, biegnąca postać automatycznie przestaje się skradać, dobry dla zabójcy [Slayera]

Survivalist - Sztuka przetrwania - Jesteś dzieckiem natury. Ten Profit zapewnia zwiększone szanse przetrwania we wrogim środowisku. Otrzymujesz premię +25% do Sztuki przetrwania.

Master Trader - Mistrz handlu - Opanowujesz do mistrzostwa sztukę kupowania. Dzięki temu Profitowi, otrzymujesz 25% rabatu dokonując zakupu w sklepie lub u innego handlarza.

Educated - Wykształcenie - Każdy poziom Wykształcenia daje ci dodatkowe 2 punkty umiejętności co poziom. Ten Profit najbardziej przydaje się, jeśli wybierzesz go w początkowej fazie swojej przygody.

Healer - Uzdrowiciel - Dzięki temu Profitowi leczenie staje się łatwiejsze. Każdy poziom tego Profitu zwiększa o 4-10 liczbę obrażeń wyleczonych przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza pomoc lub Lekarz.

Fortune Finder - Poszukiwacz bogactw - Masz talent do znajdowania pieniędzy. W losowych spotkaniach na pustyni znajdujesz więcej funduszy.

Better Criticals - Lepsze trafienia krytyczne - Trafienia krytyczne, które zadajesz w walce są bardziej zabójcze. Zyskujesz premię 20% w tabeli trafień krytycznych, co niemal gwarantuje zwiększone obrażenia. Nie ma to wpływu na samą szansę trafienia krytycznego.

Slayer - Zabójca - Zabójca kroczy po ziemi! Wszystkie twoje trafienia w walce wręcz stają się trafieniami krytycznymi i sieją śmierć oraz zniszczenie, dobry dla zabójcy

Sniper - Snajper - Broń palna staje się w twych rękach źródłem cierpienia. Dzięki temu Profitowi, każde trafienie w walce, zadane z broni strzelającej, zamienia się w trafienie krytyczne, jeśli zdasz test na Szczęście.

Silent Death - Cicha śmierć - Jeśli się skradasz i trafisz wroga w plecy walcząc wręcz, zadajesz podwójne obrażenia. Cicha śmierć już taka jest, dobry dla zabójcy [Slayer]

Action Boy - Człowiek czynu - Każdy poziom Człowieka Czynu dodaje ci jeden punkt akcji w każdej rundzie walki. Te dodatkowe punkty możesz wykorzystać w dowolny sposób, koniecznie!!! [w trybie turowym]

Lifegiver - Dawca życia - Każdy poziom tego Profitu sprawia, że kiedy zdobywasz poziom, zyskujesz dodatkowe 4 Punkty Wytrzymałości. Poza tym, otrzymujesz normalną liczbę punktów wynikającą z twojej wytrzymałości.

Dodger - Unik - Jeśli wybierzesz ten Profir, trudniej będzie cię trafić w walce. Zyskujesz +5 do Klasy Pancerza, jako premię do wartości za noszoną zbroję.

Snakeater - Pożeracz węży - Za każdy poziom tego Profitu otrzymujesz +25% do odporności na trucizny.

Mr Fixit - Złota rączka - Ten Profit daje ci jednorazową premię +10% do umiejętności Naprawa i Nauka. Małe, wieczorne przykręcanie śruby jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a na pewno nie tobie.

Medic - Medyk - Ten Profit daje ci jednorazową premię +10% do umiejętności Pierwsza Pomoc i Lekarz. Umiejętności lecznicze to prawdziwy skarb, dobry dla lekarza

Master Thief - Mistrz złodziei - Mistrz złodziei świetnie kradnie i posługuje się wytrychami. Zyskujesz 15% do Kradzieży i Otwierania.

Heave Ho - Miotacz - Każdy poziom tego Profitu dodaje ci 2 do Siły pod względem określania zasięgu broni rzucanej. Ten Profit nie zwiększa maksymalnego zasięgu broni.

Pickpocket - Kieszonkowiec - Kradniesz znacznie sprawniej niż zwykły złodziejaszek. Potrafisz okraść każdego, ponieważ dzięki temu Profitowi ignorujesz modyfikatory do szansy kradzieży za rozmiar i ustawienie względem celu.

Ghost - Duch - Kiedy zajdzie słońce, albo jesteś na kiepsko oświetlonym obszarze, poruszasz się niczym duch. W ciemnościach twoje Skradanie się rośnie o 20%.

Explorer - Odkrywca - Zadaniem Odkrywcy jest odnajdywanie nowych, ciekawych miejsc. Dzięki temu Profitowi masz większe szanse na znalezienie specjalnych miejsc lub osób.

Flower Child - Dziecko-kwiat - Dzięki temu Profitowi istnieje mniejsze ryzyko (mówiąc precyzyjnie, o 50% mniejsze), że uzależnisz się od jakiś chemikaliów, a efekty uboczne trwają o połowę krócej niż u zwykłej osoby.

Pathfinder - Wędrowiec - Sprawnie wybierasz najkrótszą drogę. Za każdy poziom tego Profitu czas poruszania się po Mapie Świata zostaje zmniejszony o 25%.

Scout - Zwiadowca - W czasie podróży badasz większy obszar. Dzięki temu poruszając się po Mapie Świata odkrywasz o jeden kwadrat więcej w każdą stronę. Masz też większą szansę na specjalne spotkania.

Mysterious Stranger - Tajemniczy nieznajomy - Zwrócił na ciebie uwagę Tajemniczy Nieznajomy (albo Nieznajoma), który będzie ci pomagał od czasu do czasu. Jeśli zginie w walce nie spodziewaj się, że pojawi się następny.

Ranger - Tropiciel - Zyskujesz 15% do Sztuki Przetrwania. Łatwiej możesz omijać losowe spotkania, natomiast specjalne spotkania będą częstsze.

Quick Pockets - Szybkie kieszenie - Wiesz, jak dobrze zapakować swoje wyposażenie. Koszt czynności w ekwipunku zostaje zmniejszony o połowę.

Swift Learner - Pojętny uczeń - Stajesz się naprawdę Pojętnym uczniem, ponieważ każdy poziom tego Profiru daje ci premię +5% do zdobywanego doświadczenia. Najlepiej jest wziąć ten Profit jak najszybciej.

Tag - Główna umiejętność - Twoje umiejętności rozwinęły się do takiego poziomu, że możesz wybrać dodatkową Umiejętność Główną. Główne umiejętności rozwijają się dwa razy szybciej.

Mutate - Mutacja! - Promieniowanie na pustkowiach odmieniło cię! Jedna z twoich Cech zmutowała w coś innego...i jako dodatkowego trait'a wybierasz Gifted

Adrenaline Rush - Przypływ adrenaliny - Dzięki temu Profitowi, zyskujesz 1 do Siły jeśli stracisz ponad połowę Punktów Wytrzymałości.

Cautious Nature - Ostrożny z natury - W dziczy wykazujesz wielką ostrożność, dlatego wrogom rzadziej udaje się do ciebie podkraść. Dzięki temu Profitowi zyskujesz +3 do Percepcji w losowych spotkaniach, pod względem określania początkowego rozmieszczenia.

Comprehension - Zrozumienie - Czytasz bardzo uważnie, zwracasz uwagę na wszystkie niuanse. Dlatego po przeczytaniu książki zyskujesz o połowę więcej punktów umiejętności.

Demolition Expert - Saper - W dziedzinie materiałów wybuchowych jesteś prawdziwym ekspertem. Zawsze wybuchają po określonym przez ciebie czasie, a ponadto zadają większe obrażenia.

Gambler - Hazardzista - Możesz grać z najlepszymi. Zyskujesz +20% do umiejętności Hazard.

Gain Strength - Zwiększenie Siły - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Siła.

Gain Perception - Zwiększenie Percepcji - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Percepcja.

Gain Endurance - Zwiększenie Wytrzymałości - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Wytrzymałość.

Gain Charisma - Zwiększenie Charyzmy - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Charyzma.

Gain Intelligence - Zwiększenie Inteligencji - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Inteligencja.

Gain Agility - Zwiększenie Zręczności - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Zręczność.

Gain Luck - Zwiększenie Szczęścia - Dzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoje Szczęście.

Harmless - Nieszkodliwy - Twoje niewinne zachowanie ułatwia okradanie ludzi. Zyskujesz +20% do Kradzieży.

Here and Now - Tu i teraz - Dzięki temu Profitowi natychmiast zdobywasz następny poziom.

Evade - Uniki w zwarciu - Jeśli masz wolne oba miejsca na przedmioty, każdy niewykorzystany punkt akcji dodaje 2, zamiast +1, do twojej klasy pancerza, a ponadto 1/12 twojej umiejętności walki wręcz.

Light Step - Lekki chód - Jesteś zwinny, ostrożny i masz szczęście. Ten Profit zmniejsza o połowę ryzyko uruchomienia pułapki.

Living Anatomy - Znajomość anatomii - Dobrze znasz budowę istot żywych, ich mocne i słabe punkty. Otrzymujesz jednorazową premię +10 do umiejętności Lekarz oraz zadajesz +5 obrażeń żywym istotom.

Negotiator - Negocjator - Jesteś bardzo dobrym negocjatorem. Możesz targować się z każdym i zazwyczaj udaje ci się postawić na swoim. Dzięki temu Profitowi zyskujesz +20% do Handlowania.

Pack Rat - Chomik - Sprawnie upychasz swoje wyposażenie. Dzięki temu możesz zabrać "jeszcze parę drobiazgów".

Pyromaniac - Piromaniak - Miotaczem płomieni i inną "ognistą" bronią zadajesz więcej obrażeń, a twoi wrogowie pięknie się palą.

Quick Recovery - Szybkie wstawanie - Szybko wstajesz gdy ktoś cię przewróci.

Salesman - Sprzedawca - Jesteś skutecznym handlowcem. Zyskujesz +20% do Handlowania.

Stonewall - Kamienny mur - Trudno cię przewrócić w czasie walki.

Thief - Złodziej - W twoich żyłach płynie złodziejska krew. Dzięki temu Profitowi otrzymujesz jednorazową premię +10% do Skradania się, Otwierania, Kradzieży i Pułapek. Dobry złodziej to żywy złodziej.

Weapon Handling - Używanie broni - Możesz posługiwać się znacznie cięższą bronią niż normalnie. Otrzymujesz premię +3 do Siły pod względem sprawdzania, czy możesz używać broni.

Stunt Man - Kaskader - Wiesz, jak amortyzować upadki. Po upadku lub odrzuceniu przez eksplozję otrzymujesz o 25% mniej obrażeń. Ponadto zyskujesz 10% do umiejętności Pilot.

Crazy Bomber - Szalony saper - Koniec wstrzymywania oddechu! Dzięki temu Profitowi, po nieudanym użyciu materiału wybuchowego nie nastąpi eksplozja. Ładunek zostanie rozbrojony.

Road Warrior - Wojownik autostrady - Nauczyłeś się jednocześnie prowadzić i strzelać. Nie otrzymujesz żadnych negatywnych modyfikatorów kiedy strzelasz i kierujesz jakimś pojazdem.

Gunner - Działonowy - Świetnie strzelasz z poruszającego się pojazdu. Zyskujesz 10% do szansy trafienia, jeśli strzelasz z pojazdu w ruchu.

Lead Foot - Ciężka stopa - Dzięki swojemu refleksowi i umiejętności prowadzenia jeździsz naprawdę szybko. Jeśli siedzisz za kółkiem, zyskujesz 25% do prędkości.

Tunnel Rat - Szczur tunelowy - Umiesz pełzać jak niemowlę! (Jak niewiarygodnie SZYBKIE niemowlę). Czołgając się poruszasz się z taką samą prędkością jakbyś szedł, szczególnie dla snajpera

Bracing - Oparcie - Wiesz, jak oprzeć ciężką broń w pozycji stojącej. Dlatego otrzymujesz +2 do Siły pod względem strzelania z ciężkiej broni w pozycji stojącej, dobry przy niskiej sile[ST]

Flexible - Gibkość - Dzięki latom ćwiczeń jesteś bardzo gibki. Dwa razy szybciej zmieniasz pozycję niż przeciętny człowiek.

Bend The Rules - Naginanie zasad - Jeśli weźmiesz ten Profit, to gdy następnym razem będziesz wybierać kolejny Profit, możesz wybrać z całej listy dla twojej rasy.

Break The Rules - Wbrew zasadom - Jeśli wybierzesz ten Profit, to gdy następnym razem będziesz wybierać kolejny Profit, możesz wybrać z całej listy, niezależnie od rasy.

Loner - Samotnik - Spędzone w samotności dzieciństwo i okres dorastania sprawiły, że wolisz pracować samotnie. Dostajesz +10% do wszystkich rzutów, jeśli znajdujesz się poza wpływem innych członków oddziału.

Team Player - Gracz zespołowy - Dorastałeś w dużej rodzinie i dlatego lepiej pracujesz w zespole. Dostajesz +10% do wszystkich rzutów, jeśli znajdujesz się pod wpływem innych członków oddziału.

Leader - Przywódca - Jesteś urodzonym przywódcą. Każdy członek oddziału pod twoim wpływem zyskuje +1 do Zręczności i +5 do klasy pancerza.

Hit The Deck - Padanie - Bardzo szybko reagujesz na okrzyk "Padnij!". Otrzymujesz połowę obrażeń od wybuchów i innych ataków obszarowych.

Bone Head - Żelazna czaszka - Masz bardzo grubą czaszkę. Gdy pierwszy raz wybierzesz ten Profit, ryzyko ogłuszenia cię spada o 50% (następnie o 25%).

Brown Noser - Lizus - Poznałeś zalety podlizywania się przełożonym! Za każdy poziom tego Profitu otrzymujesz awans.

Die Hard - Twardziel - Nie poddajesz się łatwo. Kiedy twoje punkty wytrzymałości spadną poniżej 20%, zyskujesz 10% do odporności.

Drunken Master - Pijany mistrz - Bijesz się lepiej, jeśli jesteś pijany. Pod wpływem alkoholu zyskujesz 20% do walki wręcz.



Tylko dla Ghoul

Rad Child - Dziecię radu - Nie otrzymujesz natychmiastowych obrażeń od promieniowania, a jego obecność wręcz cię uzdrawia! Ale efekty promieniowania nawarstwiają się w twoim ciele tak jak normalnie.

Cancerous Growth - Rozrost nowotworów - Zmutowałeś tak poważnie, że zyskujesz +2 do tempa leczenia. Potrafisz nawet zregenerować złamane kończyny.

Bonsai - Bonsai - Wyhodowałeś sobie na głowie małe drzewko owocowe.



Tylko dla Super Mutants

Steady Arm - Pewna ręka - Dzięki twojej masie, strzelanie seriami kosztuje cię o jeden punkt akcji mniej, koniecznie

Psychotic - Psychotyczny - Twoje ciało uległo mutacji i dobrze przyswaja psycho stymulatory. Efekty Psycho zostają podwojone, a czas efektów ubocznych trwa dwa razy krócej.

Tough Hide - Twarda skóra - Promieniowanie uodporniło cię. Zyskujesz +15 do klasy pancerza i +10% do wszystkich odporności.



Tylko dla Death Claws [Szponów Smierci]

Death Sense Śmiercionośne zmysły - Masz nadzwyczaj wyostrzone zmysły. Ten Profit daje ci +2 do Percepcji w ciemności i +25% do wykrywania skradających się wrogów.

Brutish Hulk - Kolos - Dzięki temu Profitowi co poziom zyskujesz dwa razy więcej maksymalnych punktów wytrzymałości.

Talon Of Fear - Szpon strachu - Z twoich szponów sączy się trucizna. Wszystkie ataki bez broni zatruwają przeciwnika.

Hide Of Scars - Bitewne blizny - Twoja pokryta bliznami skóra stała się twarda jak żelazo. Zyskujesz +15% do wszystkich odporności, za wyjątkiem odporności na ogień.



Joke Perk

Way Of The Fruit - Droga Owocu - Udało ci się poznać starożytną Drogę Owocu. Gdy zjadasz owoc spotykają cię dziwne i cudowne przyjemności, narkotyk bez skutków ubocznych

Evade - Jeśli masz puste oba miejsca na przedmioty, zyskujesz premię do klasy pancerza równą 1/8 twojej umiejętności walki wręcz.

Stat - Med - Potrafisz leczyć ludzi znacznie szybciej niż zwykły lekarz. Za każdy poziom tego Profitu, koszt użycia umiejętności Pierwsza pomoc i Lekarz zmniejsza się o 2 PA[AP].

Twitch Gamer - Zapalony gracz - Jesteś mistrzem gier pip-boya. Masz niewiarygodną koordynację palców!

Bluff Master - Mistrz Blefu - Potrafisz "wykręcić się sianem" kiedy ktoś przyłapie cię na kradzieży, jeśli uda ci się test na Charyzmę.

Divine Favour - Łaska boska - Jakaś siła wyższa cię polubiła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Fallout Tactic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin