Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PROFESJE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Maple Story
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
POSZUKIWACZ
Adventurer



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIEŚ

PostWysłany: Sob 22:59, 21 Paź 2006    Temat postu: PROFESJE











Jeśli chcesz zostać wojownikiem, swoje kroki kieruj do Perion, a przedtem upewnij się, że jesteś już na 10 poziomie i Twoja siła (STR) wynosi conajmniej 35. Na samym szczycie miasta w Świątyni Wojowników znajdziesz rządzącego w mieście Tańczącego z Balrogiem (Dances with Balrog - przekonasz się kiedyś, że taki przydomek to wielka chwała Wink), jeśli spełniasz wymagania, wystarczy z nim tylko porozmawiać. Przy rozdzielaniu AP zwróć swoją uwagę nie tylko na STR ale też na DEX - nie jest ono wprawdzie wymagane bezpośrednio przez Tańczącego z Balrogiem, ale jeśli go zaniedbasz, wkrótce okaże się, że niewiele możesz na siebie założyć (wieść gminna niesie, że dobrze jest mieć wartość Zręczności większą dwa razy od poziomu - np. na 15 poziomie, należałoby mieć 30 DEX).

Plusem wojownika jest to, że sprawdza się w close combat (czasem to też słabość). Jest najsilniejszą profesją w Maple Story, ma dużo HP (które szybko się "reperuję" - oszczędza się więc sporo na miksturkach) i może nosić ze sobą więcej niż pozostałe profesje. Dysponuje największym bogactwem broni (ale też dużo na nie wydaje), jako jedyna profesja może nosić ciężkie tarcze. Wojownik w drużynie świetnie sprawdza się jako zwiadowca - co by go nie pacnęło, powinien przeżyć pierwszy szok. W zgranym party doskonale chroni innych jego członków.

Jeśli chcesz przeczytać dokładnie co wojownik potrafi odsyłamy do Poradnika

Po osiągnięciu 30 poziomu możesz wybrać jedną z 3 dalszych dróg kształcenia (o nich też szczegółowiej w Poradnikach):

- Bojownik (Fighter) - najczęstsza droga w Maple'u u Wojowników. Pozwala używać zarówno miecza, jak i topora. Ma statystycznie najwyższą wartość zadawanych obrażeń, ale tylko jednemu przeciwnikowi - później możesz zostać Krzyżowcem (Crusader), by w końcu wsławić się jako Bohater (Hero).

- Paź (Page) - dość wyzywająca, ale ponoć najmocniejsza opcja dla Wojownika - może używać i miecza, i buławy (dobrze jest wybrać jedno rozdzielając SP), a w dalszym toku wydarzeń - także kilku czarów opartych na żywiołach. Ale to dopiero gdy stanie się Rycerzem (Knight), a potem Palladynem (Paladin).

- Włócznik (Spearman) - najrzadsza, bo i najtrudniejsza wybierana opcja.Włócznik oczywiście lata z włócznią albo toporem oburęcznym, co nie dość, że odbiera mu tarcze, to jest bronią, co prawda potężną, ale bardzo wolną. Rekompensują mu to jednak coraz wymyślniejsze umiejętności, które nie tylko uczynią go bardziej odpornym, ale też pozwolą atakować wielu przeciwników na raz. Ale wtedy będą już Smoczym Rycerzem (Dragon Knight), albo nawet Rycerzem Ciemności (Dark Knight).

Poniżej znajdziecie spis umiejętności dla Wojowników w zależności od tego jaką drogę wybierzecie.

Drugi poziom wtajemniczenia (2nd Job)



Trzeci poziom wtajemniczenia (3rd Job)



Masz 10 level, 25 punktów DEXa i fazę na pokazanie wszystkim jaki z Ciebie antagonista? Polecam najbardziej rozwinięte technologicznie miasto na Victorii: Kerning. Tylko uważaj na kieszenie. W ciemnych piwnicach jednego z budynków znajdiesz Dark Lord'a (AKA Lordi'ego) i myślę, że chętnie przyjmie kogoś do mafii. Od tamtego czasu dbaj by mieć jak najwyższy poziom DEXa i LUKa (DEX powinien być obliczony jako LVL * 2, a LUK jako LVL * 2.5 lub 3).

Ciężka acz szybka jest kariera tzw. Sin'ów (Grzeszników, patrz: assasSIN), poruszają się tak szybko, że kryjąc się w cieniach są czasem niezauważalni nawet dla hord potworów czających się w najniebezpieczniejszych zakątkach świata Maple. Niestety ich szybkość jest (szczególnie z początku) odwrotnie proporcjonalna do siły. Ale są urodzeni pod szczęścliwą (ciemną) gwiazdą.

Mimo, że potrafi wyglądać ciekawie (a kobiety nawet sexy Wink) - z pieniędzmi jak zwykle się nie przelewa, ilość zadanych obrażeń to ryzyk-fizyk, a opinia zszargana do szczętu. No i do wyboru tyleż opcji dalszego rozwoju co Łucznik, mianowicie:

- można zostać Skrytobójcą (Assassin) - lepiej wtedy postawić na swoje mocne strony tj. szybki atak na odległość. Umiejętności pomogą Ci zaoszczedzić na potkach, a potem nawet wydusić więcej grosza... tfu! Mesos! ... z potwórków. Styka zostać Pustelnikiem (Hermit), a potem Nocnym Lordem (Night Lord).

- Można też zostać Bandytą (Bandit) - najszybszą klasą w Maple Story i zadźgać każdego na śmierć. A po drodze zwinąć kilka dropów, nim zdążą je upuścić. Potem zostaje tylko piąć się po szczeblach kariery i być Szefem Bandytów (Chief Bandit), a nawet Szpiegiem (Shadower)!

Poniżej znajdziecie spis umiejętności dla Złodzieji w zależności od tego jaką drogę wybierzecie.

Drugi poziom wtajemniczenia (2nd Job)



Trzeci poziom wtajemniczenia (3rd Job)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Maple Story Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin