Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ukryte Lokacje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Maple Story
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
POSZUKIWACZ
Adventurer



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIEŚ

PostWysłany: Sob 23:37, 21 Paź 2006    Temat postu: Ukryte Lokacje

Rainbow Street: Tomato Field

Znajdując się w lokacji Rainbow Street: The Field East of Amherst przechodzimy na prawą stronę mapki i na wysepce mniej więcej w połowie wysokości znajduje się znak ostrzegawczy. To właśnie jest ukryte przejście.

Występujące potwory: Snail, Blue Snail, Red Snail, Orange Mushroom



VICTORIA ISLAND
Dungeon: Damp Forest

Kiedy już znajdziemy się w lokacji Dungeon: Damp Tree-Forest dostajemy się na samą górę tej mapki. Ukryte przejscie znajduje się w kamiennej bramie, dokładnie w miejscu, w którym stoi postać.

Występujące potwory: Slime, Octopus, Jr. Necki

W tej lokacji przeważającą grupą są Octopusy, jednak sporo jest też Jr. Neckich.


Dungeon: Sleepy Dungeon I

Znajdując się w Sleepywood odnajdujemy pierwszy domek z prawej (lub ostatni z lewej Wink ) na dole wioski. W drzwiach tego domku, dokładnie w miejscu, w którym znajduje się postać na screenie znajduje się ukryte przejście.

Występujące potwory: Slime, Octopus, Green Mushroom, Jr. Necki, Horned Mushroom, Curse Eye, Lupin



Dungeon: Sleepy Dungeon I

Nie wiele jest do tłumaczenia. Znajdując się na samym dole Sleepy Dungeon I schodzimy drabinką niżej i znajdujemy się w Sleepy Dungeon II.

Występujące potwory: Slime, Green Mushroom, Jr. Necki, Horned Mushroom, Dark Axe Stump, Lupin





Dungeon: Sleepy Dungeon III



Znowu kontynuacja schodzenia w dół, znajdując się na dole Sleepy Dungeon II schodzimy drabinka w dół i jesteśmy w Sleepy Dungeon III. Należy się ostrzeżenie mniej doświadczonym a ciekawym świata odkrywcom. Tutaj grasują już Dark Stone Golemy, więc miejcie się na baczności, gdyż są to całkiem potężne potwory.

Występujące potwory: Curse Eye, Lupin, Dark Stone Gollem


Dungeon: Sleepy Dungeon IV

Znowu kontynuacja schodzenia w dół, znajdując się na dole Sleepy Dungeon III schodzimy drabinka w dół i jesteśmy w Sleepy Dungeon IV. Należy się ostrzeżenie mniej doświadczonym a ciekawym świata odkrywcom. Tutaj grasują już Dark Stone Golemy, więc miejcie się na baczności, gdyż są to całkiem potężne potwory.

Występujące potwory: Curse Eye, Dark Stone Gollem

Dungeon: Sleepy Dungeon V

Znowu kontynuacja schodzenia w dół, znajdując się na dole Sleepy Dungeon IV schodzimy drabinka w dół i jesteśmy w Sleepy Dungeon V. Należy się ostrzeżenie mniej doświadczonym a ciekawym świata odkrywcom. Tutaj grasują już Dark Stone Golemy, więc miejcie się na baczności, gdyż są to całkiem potężne potwory. Dalej już pójść się nie da, można tylko wracać.

Występujące potwory: Curse Eye, Dark Stone Gollem



Florina Road: Clang and Lorang

Będąc w lokacji Florina Road: Lorang and Clang dochdzimy prawie do końca i wskakujemy na ukrytą kładkę za ostatnią palmą przed portalem, którym wychodzimy do następnej lokacji. Tak jak postać łypiąca okiem na screenie powyżej.



Hidden Street: An Empty House

Będąc w Henesys koło taksówki wskakujemy po schodkach za drzewo tam znajduje się teleport który przenosi do miejsa, w którym stoi postać na screenie. W tym właśnie miejscu znajduje się ukryte przejście.

Występujące potwory: Orange Mushroom


Hidden Street: Pig Park

Będąc w An Empty House przechodzimy w lewą górną część mapki. Na półce zobaczymy szlaban/bramkę przy której będzie stał posą Iron Hoga. Ukryte przejście znajduje się dokładnie w miejscu, w którym stoi postać na screenie.

Występujące potwory: Iron Hog


Hidden Street: The Resting Spot, Pig Park

Będąc w Hidden Street: Pig Park możemy wykorzystać dwa miejsca zaznaczone fioletowymi kółeczkami. Wystarczy wpaść w miejsce, przy którym widnieje znaczesz ostrzegawczy w trupią główka. Z resztą ludzie będący pierwszy raz w Pig Parku często nie wiedzą jak ominąć wejście do Resting Spta, więc nie martwcie się o jego znalezienie Smile

Występujące potwory: Nie ma tutaj potworów w końcu to resting spot, czyli miejsce odpoczynku.


Hidden Street: Pig Park II
Będąc w Pig Park przechodzimy najdalel w prawo jak się da. Na końcu ekranu zobaczymy kolejną bramkę/szlaban pilnowany przez posąg Iron Hoga, no i oczywiście jest to ukryte przejście dalej.

Występujące potwory: Iron Hog


Hidden Street: Someone Else's House

Będąc w Pig Park II przechodzimy w prawy górny róg mapy. Tam znajdziemy co? Tak kolejną bramkę/szlaban pilnowany przez posąg Iron Hogi już wiecie co? Tak jest to kolejne przejście. Tym razem już ostatnie. Jednak uwaga, tutaj rezyduje Mushmom, jest to boss, który potrafi boleśnie przywalić, więc bez odpowiednio wysokiego poziomu przyszykuj się na szybką śmierć.

Występujące potwory: Iron Hog, Fierry, Mushmom





Hidden Street: Beach Hunting Ground

Musimy dotrzeć do lokacji Victoria Road: 3-Way Road Split, następnie przedostać się mniej więcej na środek mapy w dolnej jej części. Pod kładką zobaczymy tabliczkę z ostrzerzeniem. W miejscu, w którym stoi postać na screenie znajduje się ukryte przejście.

Występujące potwory: Snail, Blue Snail, Shroom, Red Snail, Slime, Orange Mushroom, Ribbon Pig




Hidden Street: The Blue Mushroom Forest

Musimy dotrzeć do lokacji Victoria Road: The Forrest East of Henesys, teraz wdrap się na najwyższa platformę na tej planszy, znajdziesz tam drogowskaz, z zatkniętą na górze połowa melona, czy czymś w tym rodzaju to jest właśnie przejście. Dokładnie w tym miejscu, w którym stoi postać na obrazku.

Występujące potwory: Blue Snail, Red Snail, Slime, Blue Mushroom




Hidden Street: Dangerous Valley I

Wychodzimy z Perion wyjściem w strone Dungeonu czyli dolnym prawym wyjściem z Perion. Teraz udajemy się w lewo i szukamy drzwi takich jak na screenie, te drzwi to ukryte przejście.

Występujące potwory: Fire Boar, Copper Drake


Hidden Street: Dangerous Valley II

Tutaj w zasadzie nie ma żadnych kompliacji. Kiedy wejdziemy do lokacji Dangerous Valley mamy tylko dwie opcje powrót i przejście dalej właśnie do Dangerous Valley II. Tak jak to widać na screenie powyżej.

Występujące potwory: Copper Drake, Red Drake




Hidden Street: Downstairs at the Forest

Będąc w lokacji Victoria Road: The Forest of Wisdom znajdujemy dziuple w drzewie po prawej stronie ekranu i teleportujemy się nią na dół, teraz przechodzimy w prawy dolny róg ekranu i znajdujemy miejsce pokazane na screenie, to jest ukryte przejście.

Występujące potwory: Slime, Green Mushroom, Horned Mushroom, Lupin





Hidden Street: Land of Wild Boar

W lokacji Victoria Road: Perion Street Corner, zeskaujemy na dól po lewej stronie mapki i szukamy drewnianych drzwi. Przejście znajduje się w tych drzwiach dokładnie tam gdzie stoi postać na screenie.

Występujące potwory: Dark Axe Stump, Wild Boar, Jr. Boogie


Hidden Street: Over the Wall

Znajdując się w Land of Wild Boar w dolnej części po środku lokacji znajdują się trzy pary drewnianych drzwi, przejście do Lokacji Over The Wall znajduje się w środkowych drzwiach.

Występujące potwory: Stump, Dark Stump, Axe Stump, Dark Axe Stump

Dobre miejsce jeśli potrzebujemy nazbierać drewna na opał tzn. Firewood albo Tree Branch, ewentualnie Leaf'sów





Hidden Street: Land of Wild Boar II, The

Kiedy dotrzemy do lokacji Victoria Road: East Domain Of Perion wspinamy się w prawy górny róg mapy, tam znajduje się mały cmentarzyk. Stajemy przy jedynym nie będącym krzyżem paliku, tak jak postać na screenie powyżej. To właśnie jest przejście do ukrytej lokacji.

Występujące potwory: Dark Stump, Axe Stump, Dark Axe Stump, Wild Boar

Jeśli w Land of Wild Boar jest tłoczno a expisz właśnie na Wild Boarach to możesz spróbować swojego szczęścia tutaj. W tym miejscu też jest ich sporo.




Hidden Street: Lorang Lorang Lorang

Znajdując się w lokacji Florina Road: Lorang Lorang wspinamy się na sam szczyt lokacji i znajdujemy tam ogromną muszlę, która oczywiście jest tajnym przejściem.

Występujące potwory: Lorang

Jeśli lubisz męczyć czerwone krabiki, albo potrzebujesz nazbierać ich sczypiec, to będzie to wymarzona lokacja. Występują tutaj w hurtowych ilościach.






Hidden Street: Monkey Forest I

Udajemy się do lokacji Victoria Road: The Forest of Wisdom. Następnie odnajdujemy drzewo rosnące na samym środku mapy, znajduje się w nim dziupla, która jest teleportem, teleportujemy sie tak wysoko jak się da, czyli kiedy raz naciśniemy strzałkę w górę to po przeteleportowaniu się wciskamy ją jeszcze raz i teleportujemy się wyżej. Następnie wspinamy się w lewy, górny róg mapy i ustawiamy się tak jak postać na screenie, w tym właśnie miejscu znajduje się ukryte przejście.

Występujące potwory: Lupin, Zombie Lupin


Hidden Street: Tree Dungeon, Monkey Forest I

Gdy jesteś w lokacji Monkey Forest I udaj się na sam dół mapy mniej więcej po środku znajdujemy dziuplę, które jest przejściem, którego szukamy.

Występujące potwory: Curse Eye, Zombie Lupin

Zauważcie, że ta mapa jest nazwana w grze Victoria Road: Tree Dungeon, Monkey Forest I, jednak to wygląda po prostu na jedną z wielu drobnych wpadek Wizetu, więc przemianowaliśmy lokację na Hidden Street: Tree Dungeon, Monkey Forest I.



Hidden Street: Monkey Forest II

Tutaj nie ma zbyt wiele kombinacji, po prostu wchodzimy w portal prowadzący do drugiej części ukrytej lokacji. Dla ułatwienia patrz screen.

Występujące potwory: Lupin, Zombie Lupin

Zauważcie, że ta mapa jest nazwana w grze Victoia Road: Monkey Forest II, jednak to wygląda po prostu na jedną z wielu drobnych wpadek Wizetu, więc przemianowaliśmy lokację na Hidden Street: Monkey Forest II.



Hidden Street: Tree Dungeon, Monkey Forest II

Przechodzimy w dolny, prawy róg mapy i znajdujemy tam dziuple, która jednocześnie jest teleportem. Dokładniej można to sprawdzić na screenie.

Występujące potwory: Lupin, Zombie Lupin



Hidden Street: Forest of Evil I

Będąc w Monkey Forest II przechodzimy w górną prawą część mapy i po prostu wchodzimy w portal. Tak jak na screenie.

Występujące potwory: Malady, Zombie Lupin



Hidden Street: Forest of Evil II

Będąc w Forest of Evil I przechodzimy w górną prawą część mapy i wspinamy się do dziupli, która jest mniej więcej w tym samym miejscu jak poprzedni portal. Tak jak na screenie powyżej.

Występujące potwory: Malady, Zombie Lupin






Hidden Street: Monkey Swamp I

Udajemy się do lokacji Warning Street: Dangerous Croco II a następnie wspinamy się w górną lewą część mapy na wiszące tam liany. Następnie przeskakujemy na drugą lianę licząc od lewej strony i wspinamy się nią do góry tak wysoko aż nasza postać zniknie i zostaniemy przeniesieni do Monkey Swamp I.

Występujące potwory: Jr. Necki, Lupin, Zombie Lupin



Hidden Street: Monkey Swamp II

Pojawiając się w poprzednij lokacji stoimy przy drewnianym domku, analogicznie drugi z domków (ten po prawej stronie) też jest przejściem tyle, że do dalszej części lokacji, czyli Hidden Street: Monkey Swamp II. Patrz screen.

Występujące potwory: Lupin, Zombie Lupin



Hidden Street: Monkey Swamp III

Aby dostać się do tej lokacji należy po prostu powtórzyć operację z poprzedniej mapki, czyli użyć drugiego z domków. Tak jak na screenie. Patrz screen. Tutaj już jest koniec wycieczki i możemy tylko wrócić domkiem, którym tu się dostaliśmy.

Występujące potwory: Malady, Zombie Lupin





Hidden Street: Mushroom Garden

W lokacji Victoria Road: A hill West of Henesys wspinamy się na górna, prawą platwormę. Znajdziemy tam kilka domków w krztałcie grzybków (patrz screen). Środkowy z grzybków jest ukrytym przejściem.

Występujące potwory: Shroom, Red Snail, Orange Mushroom





Hidden Street: The Pig Beach

Kiedy dotrzemy do lokacji Victoria Road: 3-Way Road Split przechodzimy mniej więcej na środek tej sporej mapy (śrogek poziomo jak i w pionie). Odszukujemy zrgupowanie zółtych kwiatków (żonkili? Wink ). Właśnie w tym miejscu znajduje się teleport do legendarnej świńskiej plaży.

Występujące potwory: Blue Snail, Red Snail, Pig, Ribbon Pig

Ta lokacja posiada wręcz niesamowitą częstotliwość odradzania się potworków, przez co jest idealnym miejscem do treningów na niższych poziomach. Jednak trzeba zabrać ze sobą sporą ilość napojów regeneracyjnych, no i uważać na Iron Hoga, postrach "świerzaków" na świńskiej plaży.





Hidden Street: The Breathing Rock

Jest takie miejsce, gdzie większość ciekawych a niezbyt doświadczonych zwiedzających kończy swój żywot. Wystarczy jeden nierozważny skok i wpadamy w objęcia Stone Gollemów. Ta lokacja to Warning Street: Henesys Dungeon Entrance w miejsce, o którym mowa jest mniej więcej po środku mapki na dole. Zeskakujemy i szukamy znaku z ostrzeżeniem. Ten znak to właśnie tajne przejście do świątyni golemów.

Występujące potwory: Blue Mushroom, Fierry, Lupin, Stone Gollem



Victoria Road : The Entrance of Gollem's Temple

Tutaj sprawa jest proste, docieramy na samą górę The Breathing Rock i znajdziemy tam kamienne drzwi, a jeśli drzwi to znaczy, że można przejść (przynajmniej w tym przypadku Wink ). Na screenie widać dokładnie, o które drzwi chodzi. W tej lokacji mamy wyjścia do 4 innych lokacji.

Występujące potwory: Blue Mushroom, Fierry, Lupin, Stone Gollem


Victoria Road: Gollem's Temple I


Będąc w The Entrance of Gollem's Temple widzimy 3 pary drzwi jedna na górze i dwie na dole. Lewe drzwi na dole prowadzą do Gollem's Temple I. Tak jak widać to na screenie.

Występujące potwory: Blue Mushroom, Fierry, Stone Gollem



Victoria Road: Gollem's Temple II

Będąc w The Entrance of Gollem's Temple widzimy 3 pary drzwi jedna na górze i dwie na dole. Prawe drzwi na dole prowadzą do Gollem's Temple II. Tak jak widać to na screenie.

Występujące potwory: Lupin, Fierry, Stone Gollem


Victoria Road: Gollem's Temple III


Będąc w The Entrance of Gollem's Temple widzimy 3 pary drzwi jedna na górze i dwie na dole. Górne drzwi prowadzą do Gollem's Temple III. Tak jak widać to na screenie.

Występujące potwory: Blue Mushroom, Lupin, Fierry, Stone Gollem



Victoria Road: Gollem's Temple IV

Będąc w The Entrance of Gollem's Temple widzimy 3 pary drzwi jedna na górze i dwie na dole. No właśnie, trzy pary drzwi a pisałem o czretech lokacjach. Coś nie gra? Nad górnymi drzwiami znajduje się jeszcze jedna wnęka z jakimiś półeczkami. Jeśli przeciśniemy się między tymi półkami znajdziemy się w lokacji Gollem's Temple IV. Tak jak widać to na screenie.

Występujące potwory: Blue Mushroom, Fierry, Stone Gollem



Victoria Road: Pet Walking Road

Będąc w Henesys Park podejdź do NPC Cloya, obok niego powinieneś zobaczyć statuetkę kota. Podejdź do niej i wciśnij strzałkę do góry, przeteleportujemy się na półkę trochę wyżej. Jeśli w tym miejscu wdusimy jeszcze raz strzałkę w górę, okaże się, że przeniesiemy się do lokacji gdzie możemy potrenować swojego zwierzaka (jeśli owego posiadamy oczywiście Smile ).

Występujące potwory: Brak


Warning Street: The Burnt Land I

Podąrzając z Perion w stronę Dungeonu możemy natrafić na dziwną jaskinię, z której aż bucha gorącem. Nie mylicie się to jest przejście do kolejnej ukrytej lokacji czyli The Burnt Land I. Dobra lokacja do trenowania, ze soprą ilością moich ulubionych Fire Boarów.

Występujące potwory: Dark Axe Stump, Fire Boar


Warning Street: The Burnt Land II

Jeśli wdrapiemy się w prawy górny róg mapy zobaczymy znak ostrzegający przed niebezpieczeństwem. Oczywiście dla nas brzmi to jak zaproszenie, więc stajemy tak jak postać na screenie i wciskamy strzałkę w górę.

Występujące potwory: Dark Axe Stump, Fire Boar



Warning Street: The Burnt Land III

Droga jest tylko jedna, wiec chyba nie trzeba za bardzo tłumaczyć jak się dostać do trzeciej części wzgórza. Powyżej screen pomocniczy.

Występujące potwory: Dark Axe Stump, Fire Boar


Warning Street: The Burnt Land IV

Tutaj jak w poprzedniej lokacji droga jest tylko jedna, wiec chyba nie trzeba za bardzo tłumaczyć jak się dostać do czwartej części wzgórza. Powyżej screen pomocniczy.

Występujące potwory: Dark Axe Stump, Fire Boar, Lupin



Warning Street: The Burnt Land V

Tutaj jak w poprzedniej lokacji droga jest tylko jedna, wiec chyba nie trzeba za bardzo tłumaczyć jak się dostać do czwartej części wzgórza. Powyżej screen pomocniczy.

Występujące potwory: Dark Axe Stump, Fire Boar, Lupin







OSSYRIA



Hidden Street: Cave Within the Cave

Musimy dotrzeć do lokacji El Nath: The Cave of Trial II i tam wskoczyć do małego baseniku z lawą mniej więcej po środku mapy. Pstać na screenie stoi twarzą do tego basenu do którego trzeba wejść.

Występujące potwory: Jr. Cerebes



Hidden Street: Holy Ground at the Snowfield

Będąc w lokacji El Nath: Sharp Cliff II wspinamy się na samą góre i po prawej stronie znajdujemy drzwi. Są schowane przy samej krewędzi ekranu, więc łatwo je przeoczyć. Pomocny może być screen.

Występujące potwory: Brak

W tym miejscu zdajemy test na trzeci awans.





Hidden Street: The Crown-Flyer

Będąc w lokacji El Nath: Cold Field II wspinamy się na najwyższą platformę mniej więcej na jej środku znajdują się trzy małe drzewka. Środkowe z tych drzewek jest teleportem do ukrytej lokacji. Dokledniej miejsce widać na screenie.

Występujące potwory: Jr. Yeti, Jr. Yeti (Transformed), Pepe




Orbis: Disposed Flower Garden

W lokacji Orbis: Cloud Park III zchodzimy w dół. Na minimapie widzimy trzy rzędy platform-chmurek. W lewej kolumnie na drugiej półkce od dołu znajduje się jakby bramka z oplecionym na niej winogronem. Tak jest to właśnie ukryty teleport.

Występujące potwory: Lunar Pixie, Nependeath







LUDIBRIUM




Hidden Street: Forbidden Time

Kiedy jesteśmy w lokacji Ludibrium: Forgotten Path of Time [4] możemy zwiedzić jedną z ukrytych lokacji. Mniej więcej po środku przy samym dole na minimapce widnieje zielony punkcik. Kiedy do niego podjedziemy okazuje się, że to znowu lewitujące coś ze strzałką i znowu wskazuje na ukryte przejście. Więcej informacji na screenie.

Występujące potwory: Master Death Teddy





Hidden Street: Hidden Tower

Przemierzając największą wieżę w świecie Maple Story przy samym jej dole dokładniej na Ludibrium: Eos Tower 8th Floor mniej więcej w połowie piętra, można się natknąć na dziwny twór przypominający rzeźbę w krztałcie klocka otoczoną śróbkami, oczywiście jest to ukryte przejście do ukrytej lokacji..

Występujące potwory: Block Golem, King Block Golem, Rombot

Jest to świetne miejsce do treningu dla postaci między 40 a 60 poziomem, szybko odnawiające się potwory i do tego co jakiś czas pojawiające się Romboty.




Hidden Street: Lost Time

Będąc w lokacji Ludibrium: Forgotten Path of Time [3] schodzimy na prawą stronę mapy i mniej więcej po środku. Lewituje tam dziwny przedmiot ze strzełką. Tak właśnie, strzałka wskazuje ukryte przejście. Po więcej informacji zapraszam do screena.

Występujące potwory: Master Death Teddy




Hidden Street: Secret Factory

Tutaj jest mały trick. Trzeba zniszczyć skrzynkę, w której znajduje się portal do ukrytej lokacji. Na szczęście zawsze w tej samej skrzynce. Teraz, więc wystarczy skorzystać z załączonego screena i wszystko staje się jasne.

Występujące potwory: Toy Trojan




Hidden Street: Twisted Time

Znajdując się w lokacji Ludibrium: Warped Path of Time [4] przechodzimy w górny lewy róg mapy i stajemy między dwoma żaróweczkami. Tak jak postać na screenie.

Występujące potwory: Gigantic Spirit Viking




Hidden Street: Unbalanced Time

Znajdując się w lokacji Ludibrium: Warped Path of Time [3] wspinamy się na sam szczyt planszy i stajemy w miejscu gdzie stoi postać na screenie. W tym miejscu znajduje się tajemne przejście.

Występujące potwory: Dual Ghost Pirate





Hidden Street: Barnard Field

Musimy dotrzeć do lokacji Omega Sector: Kulan Field III, kiedy się już tam znajdziemy przechodzimy dołem kawałek za środek mapki i odszukujemy miesca, gdzie spory meteryt zrobił dziórę. Stajemy obok owego meteorytu, który kryje w sobie przejście do ukrytej lokacji. Dokładnie można to zobaczyć na zdjęciu.

Występujące potwory: Barnard Gray, Chief Gray




Hidden Street: Defeat Monsters

W lokacji Omega Sector: Boswell Field VI, musimy trochę zakombinować. Najpierw przechodzimy na lewą stronę mapki i odszukujemy wielki kamień (widać go nawet na minimapie, taki podłóżny brązowy kształt), spod tego kamienia zostaniemy przeteleportowani na sam szczyt planszy pod konwalie. Teraz już tylko jedno wciśnięcie strzałki w górę dzieli nas od znalezienia się na ukrytej mapie.

Występujące potwory: Mecateon, MT-09, Plateon




W tym miejscu znajdują się dwie ukryte lokacje, w których tak na prawdę nic nie ma. Ja stawiam na to, że kiedyś może będzie tam przejście do kolejnej lokacji. Jednak to tylko moje domysły, więc nie traktujcie tego jak jakąś obietnicę. Narazie można sobie pozwiedzać.
Hidden Street: Entrance to Dogon's HQ



Kiedy dobrniemy już do lokacji Omega Sector: Kulan Field V musimy się wdrapac na sam jej szczyt, nawyżej jak się da. Tam znowu szukamy konwalii, które kryją w sobie portal do tajemnej lokacji. Po szczegóły zapraszam na screena.

Występujące potwory: Brak

Hidden Street: Dogon's HQ

Aby dostać się do tej lokacji, trzeba troche powalczyć z teleportami na poprzedniej, podpowiem tylko, że trzeba dostać się na drógi od lewej strony, wysoki słup.

Występujące potwory: Brak




Hidden Street: Mateon Field

Podróżując sobie spokojnie po omega sector, możemy natrafić na lokację o nazwie Omega Sector: Boswell Field III, w tej lokacji, mniej więcej na połowie wysokości mapy, znajduje się wielki głaz, na którymś jakiś dowcipniś namalował obcego z rozłorzonymi ramionami. Ten kamień jest właśnie ukrytym portalem.

Występujące potwory: Mateon




Hidden Street: Mecateon Field

Kiedy znajdziemy się w lokacji Omega Sector: Boswell Field V docieramy na sam środek planszy i tam znajduje się kolejny wielki kamień z obcym. Oczywiście jest to przejście do ukrytej lokacji.

Występujące potwory: Mecateon




Hidden Street: Plateon Field

W miejscówce Omega Sector: Boswell Field IV bardziej po lewej stronie na dole mapy, znajduje się takie zagłębienie, w którym stoją chikni a przy nich zezłomowany jakiś sprzęt, wygląda jak radar. W tym miejscu znajduje się tajemny portal.

Występujące potwory: Plateon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Maple Story Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin