Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Questy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Neverwinter Nights
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:02, 21 Paź 2006    Temat postu: Questy

Są tutaj opisane wszystkie Questy w kolejności alfabetycznej wraz z krótki opisem jak go przejść.

ROZDZIAŁ I

Czarnystaw: Arena Pojedynków

Musisz najpierw porozmawiać z Graxxem na Targowisku Awanturników i otrzymać do niego Przepustkę. Potem idź do Karczmy pod Pustą Ławą, pokaż barmanowi przepustkę i zejdź na dół. Teraz wygraj wszystkie pojedynki.

Czarnystaw: Napięta Sytuacja

Wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do Posiadłości Maldanena. W posiadłości Maldanena porozmawiaj z driadą, potem zabij Maldanena i weź od driady Lok włosów i daj go Aribeth.

Czarnystaw: Niepokoje

Porozmawiaj z Formosą w Czarnystawie i zgódź się jej pomóc. Wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do Posiadłości Maldanena i Czarnystaw: Napięta Sytuacja. Weź z szafki w pomieszczeniu w którym znajdował się Maldanen Złoty Ząb, Klucz i daj to Formosie.

Czarnystaw: Ratunek Samuela

Idź do Karczmy pod Pustą Ławą i porozmawiaj z Thorinem. Wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do Posiadłości Maldanena. Uwolnij Samuela, który jest w Posiadłości Maldanena i porozmawiaj z Thorinem.

Czarnystaw: Wejście do Posiadłości Maldanena

Zadanie to polega na wejściu do Posiadłości Maldanena.

Czarnystaw: Zabicie Formosy

Wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do Posiadłości Maldanena. Kiedy zaczniesz walkę z Maldanenem to zaoferuj mu pomoc w zabiciu Formosy, zabij ją i wróć się do Maldanena.

Diabelski Pakt

Na parterze Twierdzy Helma zdobądź Księgę Helma i Czarny Grimuar. Idź teraz do demona, który znajduje się w jednym pomieszczeniu i zacznij z nim gadać. Możesz teraz z zniszczyć lub uwolnić demona.

Doki: Amulet Mastersona

Porozmawiaj z Mastersonem w Dokach. Postępuj zgodnie z zadaniem Doki: Kłopoty w Okolicy, aby dostać się do Ścieków. Zabij Callika, zabierz mu amulet i daj go Mastersonowi.

Doki: Kłopoty w Okolicy

Porozmawiaj z Kapitanem Sorenem obok bramy, aby dostać to zadanie. Musisz dostać się do Zapuszczonej Tawerny. Zejdź na dół i spenetruj całą kryjówkę Krwawych Piratów. W jednym pomieszczeniu jest Dara'Nei. Zabij stojących przy niej strażników i zabierz wszystko z ich zwłok. Wyjdź teraz na zewnątrz i dostań się do Ścieków. Na samym końcu zabij Callika i ze skrzyni weź Pióro Kuroliszka. Daj je Aribeth.

Grzechy Zdrajcy

Po wykonaniu zadania Lekarstwo Nareszcie! wskocz do teleporteru. Porozglądaj się po Twierdzy. Po pokonaniu Desthera, wykonasz to zadanie.

Kłopoty na Ziemi Niczyjej

Kiedy znajdziesz się na Ziemi Niczyjej to porozmawiaj z Cendranem i zaoferuj mu swoją pomoc. Idź do Zrujnowanej Wieży i zabij rezydującego tam Loxara. Weź jego głowę i daj ją Cendranowi.

Księżycowa Maska: Kradzież Dzieł Sztuki

Udaj się do Księżycowej Maski i porozmawiaj z Ofalą. Jeśli nie jesteś złodziejem będziesz musiał przekonać ją by dała ci to zadanie. Wykonaj zadania: Księżycowa Maska: Urna dla Ofali, Księżycowa Maska: Portret dla Ofali i Księżycowa Maska: Statuetka dla Ofali. Kiedy masz już wszytskie dzieła sztuki to zanieś je Ofali.

Księżycowa Maska: Nikczemna Propozycja

Najpierw musisz wziąć zadanie Świątynia Tyra: Grobowiec Nevera. Porozmawiaj z Gilessem w Księżycowej Masce. Wykonaj teraz zadanie Świątynia Tyra: Grobowiec Nevera. Teraz możesz rozwiązać to na dwa sposoby. Pierwszy: dać zamiast Oleffowi wszytsko Gillesowi. Drugi: Dać wszystko Oleffowi, a później zdobyć od Gillesa Gęsie Pióro Jackoba i zanieść je Oleffowi.

Księżycowa Maska: Portret dla Ofali

Odwiedź Posiadłość Rumbottona w Czarnystawie i ograb ją ze wszystkiego. W jednym pomieszczeniu jest potrzebny ci portret. Zabierz go i daj Ofali.

Księżycowa Maska: Statuetka dla Ofali

Odwiedź Posiadłość Androda w Czarnystawie i ograb ją za wszystkiego. W jednym pomieszczeniu jest Statuetka. Zabierz ją i daj Ofali

Księżycowa Maska: Urna dla Ofali

Odwiedź Posiadłości Hodge'a w Czarnystawie i ograb ją ze wszystkiego. W jednym pomieszczeniu jest potrzebna ci Urna. Zabierz ją i daj Ofali.

Lekarstwo Nareszcie!

Kiedy będziesz w komnacie rytualnej to zaczniesz rozmowę z Oleffem. Później porozmawiaj z Fenthickiem, Lordem Nasherem i Destherem, a na końcu z Aribeth.

Pogłoski o Działalności Kultu

Pod koniec Ziemi Niczyjej napadną cię bandyci. Rozwal ich i zabierz z zwłok jednego z nich Anonimowy List. Zanieś go Fenthickowi.

Pogłoski o Spisku

W Żebraczym Gnieździe napadnie cię grupa bandytów. W zwłokach jednego z nich znajdziesz anonimowy list. Zanieś go Fenthickowi.

Pogłoski o Zamiarach Zdrady

W Dokach napadnie cię grupa bandytów. W zwłokach jednego z nich znajdziesz anonimowy list. Zanieś go Fenthickowi.

Półwysep: Bunt w Więzieniu

O zadaniu dowiesz się od Bethany, zaraz po wyjściu z Świątyni Tyra. Idź na Półwysep. Musisz się dostać do więzienia. W tym celu wykonaj jedno (możesz też wykonać dwa) zadanie: Półwysep: Klucz do Więzienia lub Półwysep: Posiadłość Tabglebrook. Gdy już będziesz w więzieniu to całe je przeszukaj. Na samym końcu jest Pożeracz. Kiedy go zabijesz to weź jego mózg i idź do Sebile. Teraz wróć się do centrum, porozmawiaj wpierw z Bethany, a później daj mózg Pożeracza Aribeth.

Półwysep: Klucz do Więzienia

Zadanie dostajesz od Sebile Sedos, która znajduje się w Kwaterze Głównej Straży na Półwyspie. Idź do Ścieków i zabij kolesia, który się tam znajduje. Weź klucz z jego zwłok i wejdź do Więzienia.

Półwysep: Posiadłość Tabglebrook

Zadanie to możesz dostać od dwóch osób znajdujących się na tym obszarze - od Pani Dulcymey lub od Mistrza Johnsa. Idź teraz za więzienie. Wyciąg z pod wycieraczki i wejdź do Posiadłości. Zejdź na dół i idź prosto. Są tu drzwi do więzienia, kiedy je przekroczysz to zadanie zostanie wykonane.

Skrytowieża: Członkostwo

Zadanie to jest tylko dostępne dla postaci rzucających czary z magii mistycznej. Idź do Skrytowieży i porozmawiaj z Eltoorą. Dostaniesz od niej Klucz. Teraz musisz dostać się do czterech Laboratoriów Sztuk Mistycznych i pozabierać stamtąd różne rzeczy. Kiedy je już masz to zanieść je Eltoorze. Przeniesie cię ona do małej areny z Minogogiem. Żeby go pokonać musisz czterech różdżek w następującej kolejności: ziemia, woda, powietrze i ogień. Kiedy ty będziesz bawił się różdżkami niech twoi towarzysze zajmują się potworem. Kiedy go pokonasz to wrócisz się do Eltoory i zakończysz to zadanie.

Świątynia Tyra: Grobowiec Nevera

Porozmawiaj z Oleffem w Apsydzie. Jeśli nie jesteś Kapłanem lub Paladynem to będziesz musiał go przekonać żeby dał ci to zadanie. Musisz zdobyć kilka przedmiotów. Ich dokładniejsze zdobycie jest opisane w solucji.

Wielki Drzewo: Na ratunek Zwierzętom

Pogadaj z Nyatarem, który stoi pod Wielkim Drzewem w Centrum Miasta. Jeśli nie jesteś druidem, albo łowcą to będziesz musiał go przekonać żeby dał ci to zadanie. Idź do Zoo w Czarnystawie. Pokonaj strażników i użyj Perfumowanego Fetyszu żeby porozmawiać ze zwierzętami. Powiedz im żeby szły pod wielki drzewo. Teraz ty tam idź i użyj na nim Zwój Przeniesienia Przez Rośliny. Powiedz zwierzętom żeby przeszły przez portal. Teraz wróć się do Nyatara.

Wyjąca Śmierć i Stworzenia z Waterdeep

Jest to główne zadanie, więc musisz wykonać prawie wszystkie zadania i powiedzieć Aribeth że jesteś gotów do Rytuału.

Żebracze Gniazdo: Aldo i Hektor

Odnajdź Hektora u Toma Kołodzieja i zaprowadź go do Aldo.

Żebracze Gniazdo: Chłopaki z Wybrzeża Miecza

Wykonaj zadanie Żebracze Gniazdo: Znajdź Krestala. Porozmawiaj z Krestalem, a otrzymasz to zadanie. Musisz dojść do Wielkiego Cmentarza, a następnie postępować zgodnie z zadaniem Żebracze Gniazdo: Plaga Nieumarłych. Dopiero po pokonaniu Gulnan wykonasz to zadanie.

Żebracze Gniazdo: Dziwny Kult

Wykonaj zadanie Żebracze Gniazdo: Znajdź Jemanie. Porozmawiaj z Jemaniem i popytaj go o kult. Odwiedź Siedzibę Kultu Węża, skąd możesz dostać się na cmentarz. Następnie musisz postępować zgodnie z zadaniem Żebracze Gniazdo: Plaga Nieumarłych. Dopiero po pokonaniu Gulnan wykonasz to zadanie.

Żebracze Gniazdo: Plaga Nieumarłych

Idź do Gospody Pod Lśniącym Wężem i porozmawiaj tam z Herbanem i Drakiem. Wykonaj zadanie Żebracze Gniazdo: Dziwny Kult lub Żebracze Gniazdo: Chłopaki z Wybrzeża Mieczy, aby dostać się na cmentarz. Zejdź do Zaułków Potępionych. Na samym końcu jest Gulnan. Zabij ją i weź jej serce. Porozmawiaj teraz z Herbanem i daj Aribeth serce.

Żebracze Gniazdo: Zaginiony Brat

Zadanie to daje ci Jemanie, więc najpierw musisz go odnaleźć. Podążaj zgodnie z zadaniem głównym, czyli Żebracze Gniazdo: Plaga Nieumarłych. W jednym pomieszczeniu z ciała zabierz Pierścień Torina i daj go Jemanie.

Żebracze Gniazdo: Zaginiony Strażnik

Porozmawiaj z Kapitanem Ergosusem, który stoi przed bramą. Zgodnie z zadaniem Żebracze Gniazdo: Chłopaki z Wybrzeża Mieczy do drugiego poziomu składów. Pokonaj Chłopaka z Wybrzeży Mieczy i Drawla. Uwolnij Waltersa.

Żebracze Gniazdo: Zagubiona Dusza

Idź do Świątyni Helma gdzie porozmawiaj z Bertrandem. Idź pod wejście na Wielki Cmentarz. Leży tu ciało. Przeszukaj je i weź z niego wszytsko. Wróć się teraz do Świątyni i porozmawiaj z Bertrandem.

Żebracze Gniazdo: Znajdź Jemanie

Idź do Gospody pod Lśniącym Wężem i porozmawiaj z Herbanem. Jemanie jest w jednym z domów.

Żebracze Gniazdo: Znajdź Krestala

Idź do Gospody pod Lśniącym Wężem i porozmawiaj z Herbanem. Krestal jest w jednym z domów.

RODZIAŁ II

Czarnydrzew: Opowieść Beliala

Będąc w Zamku Jhareg w komnatach Karlata w jednym pomieszczeniu znajdziesz Dziennik Karlata z opisem użycia demona Beliala. W dwóch innych pomieszczeniach powinieneś znaleźć Różdżkę Ochrony przed Złem i Różdżkę Płonących Dłoni. W jednym pomieszczeniu jest kadzielnica. Włóż do niej odwłok ognistego żuka, na sobie użyj różdżki ochrony przed złem, a na kadzielnicy różdżkę płonących dłoni. Pojawi się Belial. Porozmawiaj a nim i powiedz mu żeby spisał przysięgę.

Czarnydrzew: Opowieść Karlata

Musisz porozmawiać z Karlatem i powiedzieć mu żeby spisał przysięgę.

Czarnydrzew: Opowieść Quinta

Musisz porozmawiać z Quintem i powiedzieć mu żeby spisał przysięgę.

Czarnydrzew: Wioska Wiecznej Nocy

W Czarnydrzewie porozmawiaj z Quintem na początku, a dostaniesz to zadanie. Idź do Biura Burmistrza i porozmawiaj z Burmistrzem. Idź teraz do Zamku Jhareg. Idź prosto i spotkaj Strażnika. Wykonaj trzy powyższe zadanie i wróć się do Strażnika z przysięgami. Najlepiej osądzić demona i przekazać Filakterium Strażnikowi.

Knieja Neverwinter: Duch Kniej

Będąc w Porcie Llast porozmawiaj z Ballardem. Idź do Obozowiska Druidów przed Knieją i porozmawiaj z Arcydruidem. Idź do Głębokiego Lasu, a później do domu Nimfy. Porozmawiaj z nią, a później ze skrzyni zabierz sztylet i opowieść o Duchu Kniej. Udaj się do Serca Lasu. Pod wodospadem wbij w siebie sztylet. W kupie gruzu jest Antidotum na Truciznę Ducha Kniej. Idź teraz do Ducha. Na początku musisz go zranić, ale potem porozmawiaj z nim. Daj mu antidotum i idź do Arcydruida.

Knieja Neverwinter: Krąg Druidów

Zadanie dostępne tylko dla druidów, które polega na walce z druidami, aż do osiągnięcia mistrzostwa. Czekają cię cztery walki. Kiedy je wygrasz to zadanie to zostanie wykonane.

Knieja Neverwinter: Lustro Wiedźmy

Kiedy będziesz w domu Nimfy to weź ze skrzyni Lustro Próżności. Idź teraz do Serca Lasu i do domu Setary. Daj Setarze Lustro, a w zamian otrzymasz Klucz i Klejnot Setary.

Knieja Neverwinter: Na Ratunek Bri

Jest to to część zadania Knieja Neverwinter: Zaginieni Druidzi. Wykonaj powyższe zadanie i otwórz cele w której jest Bri w domu Setary.

Knieja Neverwinter: Na Ratunek Orlanowi

W Głębokim Lesie jest Jaskinia. Wejdź do niej. W jednym pomieszczeniu są kokony. W jednym z nich jest Orlan. Uwolnij go i z nim porozmawiaj.

Knieja Neverwinter: Na Ratunek Terariemu

W Głębokim Lesie w domu Nimfy w jednym pomieszczeniu jest Terari. Uwolnij go i z nim porozmawiaj.

Knieja Neverwinter: Zaginieni Druidzi

Wykonaj trzy powyższe zadania, wróć się do Obozu Druidów i porozmawiaj z Arcydruidem.

Luskan: Cudowny Eliksirogenny Ekstraktor

Idź do Sklepu Colmarra i porozmawiaj z właścicielem, aby dostać to zadanie. Musisz znaleźć cztery dźwignie. Kiedy je znajdziesz to zejdź do kanałów i wmontuj je w maszynę. Możesz sobie stworzyć kilka eliksirów. Idź teraz do Colmarra.

Luskan: Delikatny Problem Erba

Porozmawiaj z Erbem, który znajduje się na drugim poziomie Psot i Pieszczot. Idź teraz do Posiadłości Jadale i porozmawiaj z właścicielką domu. Zabierz od niej pierścień i daj go Erbowi.

Luskan: Dziewięć Istnień

Idź do Karczmy Pod Kordelasem i porozmawiaj z Londą. Postępuj zgodnie z zadaniem Luskan: Wielcy Kapitanowi, aby dostać się do Siedziby Barama. W jednym pomieszczeniu w kokonie jest uwięziona Niańka, która da ci Dziecięcego Misia. Wróć się teraz do Londy i z nią porozmawiaj.

Luskan: Mąż Nierządnicy

Idź do Psot i Pieszczot na górę. Tam porozmawiaj z Yvette. Udaj się teraz do Slumsów. W jednym pomieszczeniu jest Galrone. Porozmawiaj z nim i zabierz od niego dziecko. Zanieś go teraz Yvette.

Luskan: Na Ratunek Evaine

Idź do Karczmy Pod Kordelasem i porozmawiaj z Elynwydem, aby otrzymać to zadanie. Musisz dostać się do Siedziby Kurtha i zabić go. Weź teraz klucz z jego zwłok i z celi uwolnij Evaine. Wróć się teraz do Elynwyda i z nim porozmawiaj.

Luskan: Niebezpieczne Związki

Idź do Psot i Pieszczot i porozmawiaj z Belą. Wyjdź teraz na górę i porozmawiaj z Rheiną lub Orethem.

Luskan: Ruiny Illusk

Przeczytaj przed Zrujnowanym Domem w dokach Tabliczkę, aby otrzymać to zadanie. Wejdź teraz do środka i przejdź przez całe Ruiny. Kiedy wyjdziesz na zewnątrz to zadanie to zostanie wykonane.

Luskan: Wielcy Kapitanowie, Zabicie Barama

Idź do Bazy Kurtha i porozmawiaj z jego iluzją. Wyznaczy ci on nagrodę za zabicie Barama. Idź więc do bazy Barama i porozwalaj wszystkich znajdujących się w środku. Na końcu kiedy zabijesz Barama to weź jego głowę i zanieś ją Kurthowi.

Luskan: Wielcy Kapitanowie, Zabicie Kurtha

Idź do Bazy Barama i porozmawiaj z jego iluzją. Wyznaczy ci ona nagrodę za zabicie Kurtha. Tak więc idź do Bazy Kurtha i porozwalaj wszystkich znajdujących się w środku. Na końcu kiedy zabijesz Kurtha to weź jego głowę i zanieś ją Baramowi.

Luskan: Władca Ghuli

Idź teraz do Kanałów. W jednym miejscu jest Ghul Lord. Załatw go i z jego zwłok zabierz Amulet. W innym miejscu jest Ghul Odszczepieniec. Daj mu Amulet.

Opowieść Aarina

Uwaga: Zadanie możesz to w pełni zakończyć jedynie jeśli jesteś kobietą. Polega ono na rozmowie z Aarinem za każdym razem kiedy awansujesz na wyższy poziom. Kiedy odbędziesz te wszystkie rozmowy to Aarin zostanie twoim przyjacielem.

Opowieść Aribeth

Uwaga: Zadanie możesz to w pełni zakończyć jedynie jeśli jesteś mężczyzną. Polega ono na rozmowie z Aribeth za każdym razem kiedy awansujesz na wyższy poziom. Kiedy odbędziesz te wszystkie rozmowy to Aribeth zostanie twoją przyjaciółką. Dostaniesz również pierścień, który koniecznie zatrzymaj.

Południowy Trakt: Biedy Neva

Zadanie to będziesz mógł wykonać dopiero po wykonaniu zadania W poszukiwaniu Kultu: Salomon. W Gospodzie Przymierza zaczepi cię Jaheel od której dostaniesz to zadanie. Idź teraz do Ziem Uprawnych i w miejscu określonym przez nią rozpraw się z kilkoma zabójcami. Weź ze zwłok jednego z nich list.

Południowy Trakt: Pete i Wilki

Przejdź do Ziem Uprawnych i porozmawiaj z Peterem. Idź do jaskini, znajdującej się nieopodal. Powybijaj wszystkie wilki. Na końcu jest Srebrnogrzywa. Najpierw zaatakuj ją a później, porozmawiaj i możesz ją zabić lub kazać przestać atakować bydło. Wróć się teraz do Petera.

Południowy Trakt: Rozpacz Eryka

Udaj się do Ziem Uprawnych. Porozmawiaj z Ingo. Wejdź teraz do jego domu i pogadaj z Erykiem. Idź teraz do Domu Farmera Odeela i porozmawiaj z Konstancją. Możesz teraz ją zabić i zabrać Broszę lub za nią zapłacić. Broszę zanieś Erykowi.

Południowy Trakt: Zamknięcie Portalu Waneva

Musisz dostać się do Wieży Waneva i porozmawiać z Wanevem. Na początku nie będziesz chciał rozmawiać, lecz kiedy go zranisz to zgódź się mu pomóc. Zejdź teraz do Komnaty Przyzwań. Na końcu jest Gulgash. Kiedy go zabijesz to weź jego głowę i umieść ją na pochodni przed portalem. Na tym obszarze jest też Klejnot Waneva, zatrzymaj go. Wróć się teraz do Waneva i z nim porozmawiaj.

Port Llast: Klejnoty Węża

Wstąp do Gospody Przymierza i pogadaj z Elaithem. Zgódź się mu pomóc. Po pierwszy z klejnotów idź do Gospody pod Zielonym Gryfem i porozmawiaj z Zamithrą. Aby zdobyć drugi i trzeci klejnot to wykonaj powyższe zadanie i Knieja Neverwinter: Lustro Wiedźmy.

Port Llast: Łowca Wilkołaków

Wstąp do Świątyni Tyra i porozmawiaj z Neurikiem. Musisz uzdrowić albo zabić trzy wilkołaki. Kiedy to uczynisz to pozabieraj ich pierścienie i daj je Neurikowi. Musisz teraz pokonać Karathisa i wziąć jego dziennik. Daj go Neurikowi i idź do Domu Alhelora. Pokonaj go i weź z jego zwłok Ząb i daj go Neurikowi.

Port Llast: Łowcy Nagród

W Koszarach Kendracka pogadaj z Kendrackiem i zaoferuj mu swoją pomoc. Idź teraz go Gospody pod Zielonym Gryfem. Wejdź na górę i wejdź do pokoju Zora. Pokonaj Zora i zabierz mu jego ucho. Idź do Wschodniego Traktu. Kiedy będziesz w Obozie Archeologów to porozmawiaj z Jaxem i wejdź do Baraków. Idź na górę. Jest tu Delilah. Zabij ją i weź jej ucho. Idź teraz do Obozowiska Druidów, gdzie spotkasz Wiwerna. Zabij go i weź jego ucho. Idź teraz do Ziem Uprawnych. Spotkasz tu Kąsacza. Zabij go i weź jego ucho. Idź teraz do Kendracka i daj mu wszystkie ucha. Dostaniesz od niego klucz do Kopalni. Idź do Północnego Traktu i wejdź do Kopalni. Na samym końcu jest Yesgar. Zabij go i weź z jego zwłok ucho i klucz. Kluczem otwórz pobliskie drzwi i każ wracać do domu znajdującej się tam Shaldrissie. Wróć się teraz do Kendracka i z nim porozmawiaj.

Port Llast: Pięć Ksiąg Imaskaru

Idź na północ Portu Llast i porozmawiaj z Eltoorą. Zgódź się jej pomóc. Zadanie to polega na odnalezieniu pięciu Ksiąg Imaskaru. Kiedy je wszystkie odnajdziesz to daj je Eltoorze.

Północny Trakt: Głowa Dergiaba

Porozmawiaj z Gerollem na samym początku tego obszaru. Idź do Jaskiń Goblinów i Orków. Przez te jaskinie dostań się do Jaskiń Ogrów. Na samym końcu spotkasz Dergiaba i Ganona. Zabij ich i pozbieraj po nich rzeczy: Głowę Dergiaba i Dziennik Ganona. Daj głowę Gerollowi.

Północny Trakt: Wyzwanie Mutamina

Idź do Gospody pod Zielonym Gryfem. Porozmawiaj z Gamem, Gorkanem i Gasmą. Na końcu porozmawiaj z Mutaminem. To zadanie polega na przejściu pewnego rodzaju testu. Dokładniejszy opis przejścia znajduje się w solucji.

Północny Trakt: Żona Gerrola

Zaraz po wyjściu z Koszar Kendracka zagada cię syn farmera. Zgódź się mu pomóc. Postępuj zgodnie z zadaniem Północny Trakt: Głowa Dergiaba. W jaskiniach Orklinów w celi spotkasz Leah. Uwolnij ją i wróć się do Gerrola.

W Poszukiwania Kultu

Na samym początku gry porozmawiaj dokładnie z Aarinem i Aribeth. Później wykonaj trzy poniższe zadania. Potem ponownie porozmawiaj z Aribeth i Aarinem. Zadanie to kontynuujesz w Luskanie. Idź do Aarina w Świątyni Tyra. Później dostań się do Głównej Wieży. To zadanie również jest opisane w solucji.

W Poszukiwaniu Kultu: Dziennik Ganona

Zadanie to wykonasz wykonując zadanie Północny Trakt; Głowa Dergiaba. Na końcu musisz zanieść dziennik Aarinowi.


W Poszukiwaniu Kultu: Dziennik Relmara

Postępuj zgodnie z zadaniem Knieja Neverwinter: Duch Kniej. Kiedy będziesz w domenie Ducha to zabij Relmara i dziennik, który znajdziesz przy jego zwłokach zanieść Aarinowi.

W Poszukiwaniu Kultu: Dziennik z Czarnydrzewu

Idź do Czarnydrzewu i wejdź do znajdującej się tam Gospody. Porozmawiaj ze znajdującym się tam dziwnym człowiekiem. Wyciągnij od niego Informacje, a później go zabij. Weź dziennik z jego zwłok i zanieś go Aarinowi.

W Poszukiwaniu Kultu: Polowanie Na Vardoka

W Gospodzie Przymierza Thurwin i Beleran poinformują cię że ktoś na ciebie poluję. Udaj się do Północnego Traktu. Vardok czeka na ciebie na rozstaju dróg na tym obszarze. Kiedy go zabijesz to weź list z jego zwłok.

W Poszukiwaniu Kultu: Salomon

Idź do Gospody Przymierza. Po chwili podejdzie Salomon i zacznie z tobą gadać. Po wykonaniu któregoś zadania z serii "W Poszukiwaniu Kultu" w Gospodzie ponownie zaczepi cię Salomon. Teraz idź do Południowego Traktu. Powinieneś spotkać tutaj Salomona. Zabij go i weź z jego zwłok List.

Wschodni Trakt: Co Czai się w Podziemiach

Idź do Obozu Archeologów i porozmawiaj z Jaxem. Przez Jaskinie Trolli dostań się do Ruin Rasy Stwórców. Przeszukaj je dokładnie. Na samym końcu w ostatnim poziomie znajdziesz Księgę Pełna Historia Ruin Rasy Stworzycieli, daj ją Jaxowi.

Wschodni Trakt: Głowa Trolla

Idź do Baraków Jaxa i porozmawiaj z Lentonem. Idź teraz do Jaskiń Trolli. Na pierwszym poziomie jest Przywódca Trolli. Zabij go, weź jego głowę i zanieś ją Lentonowi.

Wschodni Trakt: Matka Prostaczka

Idź do Baraków Jaxa i porozmawiaj z Revatem. Idź do Jaskiń Trolli - Przestrzeni Magazynowej. Jest tutaj Janis. Daj jej pierścień i wróć się do Revata.

ROZDZIAŁ III

Dostarczenie Notki Eckela

Gdy będzie w Forcie Ilkard to idź do Baraków Osadników. Porozmawiaj ze znajdującym się tam Eckelem. Idź teraz do Domostw i idź do Gospodarstwa Eckela. Pomóż Galli w walce z przeciwnikami. Nie pozwól jej zginać. Daj jej List od Eckela.

Klauth, Starożytny Czerwony Żmij

Gdy znajdziesz się w Siedlisku Ognistych Olbrzymów w jednym miejscu jest Król Skroog. Zabij go i weź z jego zwłok Amulet Przejścia i Księgę Rytualną. Udaj się do Siedziby Klautha i zacznij z nim rozmawiać. Możesz zakończyć to zadanie na kilka sposobów. Na początku musisz wręczyć mu Pełną Smoczą Kulę. W tym celu udaj się do Lochów Smoka i zgodnie z Księgę opisującą rytuał powybijaj wszystkie Yuan-tiny, zabierz Smoczą Kulę z Basenu i umieść na miejscu do tego przeznaczonym zanim zabijesz Niebieskiego Smoka. Możesz jednak wpierw zabić Smoka, a później położyć Kulę. Uzyskasz wtedy Obumarłą Smoczą Kulę. Jeśli dasz ją Klauthowi to no i tak go to osłabi, lecz zabicie go może przysporzyć ci trochę kłopotów. Po jego śmierci zabierz z jego zwłok Klucz i jego głowę. Kluczem otworzysz drzwi do pomieszczenia ze Słowem Mocy i skrzynie, które pojawią się za nim. Jeśli dasz mu Pełną Kulę to dostaniesz zadanie zdobycia jaj smoka. Są one dostępne w dwóch miejscach. W jaskini Zielonego Smoka, jeśli go zabijesz to wejdź do zamkniętego pomieszczenia i zabierz jaja - zrób to po wykonaniu zadania Praca dla Akulatraxas. Znacznie gorszym pomysłem jest zabicie Złotego Smoka i zabranie jego jaj gdyż wtedy nie będziesz mógł wykonać zadania Złota Smoczyca Gorgotha. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest zabicie Klautha.

Oblężenie Fortu Ilkard

W Forcie Ilkard jest Chata Damasa. Idź do niej i porozmawiaj z Damasem. Musisz porozwalać katapulty dookoła fortu. Kiedy to uczynisz to zabij Arnessa i weź jego głowę. Powiadam o tym Damasa i daj mu głowę. Teraz dostań się do Fortu Plemienia Łosia i porozmawiaj z ich przywódcą i zaoferuj pomoc. Wróć się teraz do Damasa i kup Lek na zarazę. Daj go Zokanowi.

Otwarcie Wrót Trójcy

W Ruinach Rasy Stwórców musisz cofnąć się w czasie i uszkodzić golemy. Później wrócić się w czasie i pokonać golemy, a później rozwiązać zagadki. Kiedy wrota zostaną otwarte to zabij Balora i weź Słowo Mocy.

Odzyskanie Gwiezdnego Szafiru

Idź do Punktu Handlowego. Jeden z dwóch przebywających tam kolesi da ci to zadanie. Idź teraz do Mroźnej Kniej i do Grobowca Layenne. Musisz zebrać cztery kamienie: Klejnot Służby, Honoru, Bólu i Rozpaczy. Musisz je teraz odpowiednio poustawiać na filarach w pomieszczeniu na południu. Kiedy to uczynisz to na środku pojawi się Gwiezdny Szafir. Zanieś go zleceniodawcy.

Praca dla Akulatraxas

W jaskini Zielonego Smoka porozmawiaj z Akulatraxas. Idź teraz do Legowiska Wzgórzowych Gigantów, zabij ich Wodza i weź jego głowę. Zanieś ją Akulatraxas.

Proces Rolgana

Idź do Świątyni Tyra i porozmawiaj z Neurikiem, zgódź się mu pomóc. Musisz teraz porozmawiać ze wszystkimi którzy zostali zapisani w księdze którą dał ci Neurik. Wypytuj ich dokładnie o wszystko. Kiedy już dowiesz się wszystkiego to idź do Neurika i postaraj się wygrać proces.

Ratunek dla Linii Zaopatrzeniowych

Idź do Enklawy Najemników i porozmawiaj dwa razy z Rolkidem. W Mroźnej Kniej jest Vaath, zabij go i weź jego głowę. Idź teraz do Fortu Ilkard i do Siedliska Orków. Zabij znajdującego się tutaj Guzuda i weź jego głowę, uwolnij też Uncasa. Teraz daj te dwie głowy Rolkidowi. Idź teraz do Księżycowej Kniej i do Siedliska Orków. Na samym końcu są drzwi. Jeśli są zamknięte to wróć tu później, jeśli zaś otwarte to zabij znajdującego się tam Króla Obuluda i weź jego głowę. Zanieś ją Rolkidowi.

Rozmowa z Lilianną Cambridge

To zadanie dostajesz na samym początku od Aarina. Wystarczy porozmawiać z Lilianną.

Słowa Mocy

To główne zadanie, które dostajesz na początku gry od Aarina. Musisz zdobyć trzy Słowa Mocy.

Śnieżna Kula

Wykonaj zadanie Rozmowa z Lilianną Cambridge. Udaj się do Mroźnej Kniej i do Podziemi Czarodzieja. Musisz zdobyć stąd Śnieżną Kulę. Kiedy ją zdobędziesz to zanieś ją Liliannie. Teraz wejdź do Śnieżnej Kuli. Musisz tutaj pokonać Białego Smoka i zdobyć Słowo Mocy.

Uwolnić Naxa

Dostań się do Podziemi Czarodzieja i uwolnij Naxa.

Zasiej Nasiona Drzewa Ultgard

Idź do Ruin Rasy Stwórców i do znajdującego się tam Ogrodu. Porozmawiaj ze znajdującą się tam kobietą i przenieś się w przyszłość. Idź do Ogrodu i zasiej nasiona które ci dała. Teraz wróć się do teraźniejszości i idź do ogrodu i ponownie z nią porozmawiaj.

Zbadać Sprawę Plemienia Łosia

Porozmawiaj z Druidem Yusamem, który jest w Studni Beorunny. Zacznij wykonywać zadanie Oblężenie Fortu Ilkard. Kiedy dojdziesz do Zokana i otrzymasz Łowcę Snów to zanieś to Yusamowi.

Złota Smoczyca Gorgotha

Kiedy będziesz w Jaskini Złotego Smoka to porozmawiaj z Gorgothą. Zabij Klautha, weź jego głowę i daj Gorgothie.

ROZDZIAŁ IV

Los Aribeth

Kiedy dostaniesz się do Sanktuarium Maugrima to po walce z Aribeth przekonaj ją żeby się poddała (tylko nie próbuj kłamać!)

Oblężenie Neverwinter

Idź do Targowiska Awanturników i porozmawiaj z Trancarem. Idź teraz do Strefy Wojennej i zniszcz dwa golemy i rozwal katapulty. Teraz wróć się do Trencara i powiedz mu czego dokonałeś.

Ostateczna Bitwa

Jest to główne zadanie tego rozdziału, więc żeby je wykonać to musisz przejść cały ten rozdział.

Ratunek dla Lessy

Idź do Księżycowej Maski i porozmawiaj z Luce. Udaj się do Strefy Wojennej, odnajdź Lesse i każ jej uciekać. Wróć się teraz do Księżycowej Maski i porozmawiaj z Luce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Neverwinter Nights Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin