Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaki Zodiaku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Oblivion
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:00, 21 Paź 2006    Temat postu: Znaki Zodiaku

W świecie Tamriel, ludzie urodzeni pod specyficznymi znakami zodiaku otrzymują różnorakie premie. Premie te mogą mieć zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na naszą postać. Pamiętaj, że specjalne zdolności możesz wykorzystywać tylko raz na 24h.

Czeladnik
Czeladnik otrzymuje 100 punktów Magicki oraz 100% podatności na magię.

Bardzo ryzykowny znak dla graczy chcących grać magiem. Dodatkowa Magicka jest zawsze przydatna, ale z powodu dodatkowej wrażliwości na czary, wrodzy magowie będą mogli nas łatwo pokiereszować. Znak ten jest jedynie przydatny postaciom nastawionym wyłącznie na magię i posiadającym bogaty repertuar zaklęć defensywnych.

Atronach
Osoby spod tego znaku nie regenerują many w miarę upływu czasu. Zamiast tego posiadają 50% absorpcje wrogich zaklęć oraz 150 punktów dodatkowej Magicki.

Dużo dodatkowej many jest świetnym bonusem dla wszelkiej maści czarodziejów i magów. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł jej regenerować. Skazuje Cię to na przymus hurtowego zaopatrywania się w mikstury. Bardzo 'drogi' znak dla Twojego portfela.

Dama
Błogosławieństwo Damy dodaje Ci 10 punktów do Siły Woli i Wytrzymałości.

Dobry znak dla wszystkich tych, którzy chcą łączyć walkę wręcz z rzucaniem zaklęć defensywnych.

Lord
Będąc urodzonym pod znakiem Lorda otrzymujesz moc Krew Północy regenerującą do 90 punktów życia (6pkt/sek., przez 15sek.). Otrzymujesz także 25% podatność na ogień.

Bonus z czasem odgrywa coraz mniejsze znaczenie, a 25% podatność na ogień zaczyna być zabójcza na wyższych poziomach. Zdecydowanie nie polecany jeśli chcesz grać wampirem.

Kochanek
Używaj umiejętności Pocałunek Kochanka raz dziennie, aby sparaliżować wroga na 10 sekund kosztem 120 punktów zmęczenia.

Używanie tej umiejętności może skończyć się tym, że podasz się przeciwnikowi jak na talerzu. Jednak wszystko jest kwestią taktyki i odpowiedniego doboru ekwipunku, czyż nie?

Mag
Otrzymujesz 50 punktów Magicki.

Bardzo 'bezpieczny' znak dla magów. Nie daje takich profitów jak Czeladnik albo Atronach, ale również nie daje żadnych efektów negatywnych.

Rytuał
Raz dziennie pozwala Ci na uleczenie 100pkt. obrażeń oraz pozwala odpędzać nieumarłych (moc: 100, czas trwania: 30sek.).

Bardzo pomocny znak przy utarczkach z nieumarłymi. Przydatny zwłaszcza jeśli nie wybrałeś Uzdrawiania jako umiejętności głównej.

Wąż
Otrzymujesz czar Wąż, dzięki któremu zarażasz wrogów przez dotyk (3 punkty obrażeń/sek., czas trwania: 20sek.). Czar jednocześnie odtruwa i usuwa efekty magiczne (moc: 90) z Twojej postaci. Rzucenie zaklęcia kosztuje jednak 100 punktów zmęczenia.

Dosyć kontrowersyjna moc. Efekt praktycznie szkodzi bardziej Tobie niż przeciwnikowi, a do odtruwania lepiej korzystać z mikstur.

Cień
Otrzymujesz moc Księżycowy Cień, która pozwala Ci raz dziennie stać się niewidzialnym przez 60 sekund.

Idealny znak dla postaci, które wybrały ścieżkę cienia, zwłaszcza podczas zadań wymagających popisania się umiejętnościami złodziejskimi.

Rumak
Znak daje Ci 20 punktów Szybkości.

Przydatny tylko wtedy, kiedy prowadzisz postać opierającą się na Szybkości, a tych akurat jest niewiele.

Złodziej
Otrzymujesz 10 punktów do Zręczności, Szybkości i Szczęścia.

Idealny wybór dla wszystkich złodziei, rzezimieszków i zabójców. Dla innych klas również może okazać się przydatny. W sam raz dla początkujących graczy.

Wieża
Za pomocą mocy Klucz do Wieży możesz raz dziennie otworzyć drzwi lub skrzynie ze średnim zamkiem. Pozwala również odbijać obrażenia przez 120sek. (moc: 5).

Dobry znak dla postaci, które z fachem złodzieja mają niewiele wspólnego. Wieża pozwoli im na otwieranie zamków w zadaniach, które będą tego wymagać. A odbijanie zaklęć jest bardzo przydatne dla wszelkiej maści magów, którzy zrezygnowali z noszenia pancerzy.

Wojownik
Otrzymujesz 10 punktów do Siły i Wytrzymałości.

Oczywiście przeznaczony wyłącznie dla siepaczy. Dobry dla początkujących graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Oblivion Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin