Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oddech Zimy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Spell Force
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:12, 02 Lut 2007    Temat postu: Oddech Zimy

Mirraw Thur

Po krótkim filmiku na silniku gry lądujemy w paskudnej dziurze jaką jest Mirraw Thur. Ruszaj przed siebie, aż dotrzesz do obozu uchodźców, ale uważaj na bandy goblinów i innych stworów. Wszystkie monety słoneczne, księżycowe, a w szczególności monety czaszki zachowaj do końca gry, bo tam się później przydadzą. Nie sprzedawaj również klejnotów krwi. To bardzo ważne! Po odbyciu rozmów powinieneś wiedzieć co dalej. Udaj się na północ, a potem po przejściu bagien na zachód i wskakuj do portalu.



Góry Burzowe

Noto szukamy Janiny. I tu ważna sprawa. Dobrze by było gdyby dwajpomocnicy których otrzymałeś przeżyli jak najdłużej, a szczególnie tenz aurą leczenia. Idź ścieżką i aktywuj monument orków. Jeśli zkitharami idzie ci gładko, to ruszaj na pomoc Janinie. Jeśli nie, topoczekaj aż stworzysz zbirów. Zajmij się też smokiem w jaskininieopodal monumentu i jego skrzynką. Bierz ze sobą zakładniczkę iprzebijaj się przez armie wroga idąć na wschód, aż dojdziesz do Hulu.Oczywiście pogadaj z nim i wyruszaj na północ. Przed wioską Setriusa,jeśli odbijesz na lewo spotkasz Wumpusa. Załatw dziada i bierz język, ajeśli jesteś za słaby to wróć później. Nie bĂŞdę już o tym przypominał.Porozmawiaj z Setriusem. Orków zostaw przed wioską. Niezły bigos sięnarobił. OK! Zakup potrzebne rzeczy (całkiem fajne sklepy tam są) iścieżką na zachód w góry. Przed źródłem spotkasz olbrzyma. Jeślipotrafi to go załatw. Jeśli nie to kryj się przed nim. Zatruj źródło apotem otórz bramę. Przy pomocy łowców zniszcz obóz, ale uważaj, abywieże obronne nie zabijały łowców ponieważ jeszcze się przydadzą. Wejdźna pole turniejowe. Po kolejnym przerywniku na silniku gry uwolnijmagów z obozu kluczami ze skrzyni generała (w tym momencie masz jużpierwszą runę towarzysza). Pozbieraj ich kamienie. Skrzynka jest poddolinką z Wumpusem (teraz masz silnych łowców, więc będzie łatwiej gopokonać). Daj figurkę jednemu z magów w zależności od stosowanej przezciebie magii (jeśli grasz wojownikiem lub łucznikiem to wszystko jednokomu dasz). Wykorzystaj kolejny raz łowców i pokonaj dwóch oponentów,ale mag któremu dałeś figurkę musi przeżyć, jeśli po bitwie chceszdostać lepszą nagrodę. Po skończeniu tego questu wracaj do Mirraw Thur!


Mirraw Thur (2)

Tu sprawa jest prosta. Przemkinij sielub zniszcz patrole elfów i przejdź do Zwodniczych Bagien. Po drodzespotkasz monument bohaterów, więc jeśli chcesz wypróbować Dunhana...Mała wskazówka: w nocy patrole gorzej widzą.

Zwodnicze bagna

ZwodniczeBagna to dosyć ciekawa lokacja. Obejrzyj kolejną projekcję i ruszajaktywować monument mrocznych elfów. Zostaw orkową bazę na północy izrób porządek na wschodzie. Po przejściu przez umocnienia i wąwózspotkasz niejakiego Zamaskowanego - ważna postać! Wykonaj jego zadaniei narazie zostaw gościa w spokoju. Twoim kolejnym celem jest Hortar.Uwolnij łotrzyka (w tym momencie przypomina sie Flink McWinter zpodstawki Wink ) i korzystaj ze składu który ci otworzy. Oczywiścieaktywuj drugi monument. Jeśli pogadałeś z zakładnikiem to wiesz corobić. Ziszcz bazy orków na północy, oraz pokonaj strażniczkę z ósmegopoziomu. Powinieneś znaleźć klucz i flet. Przygotuj armię (jeśli maszmało surowców to polecam wojenników, a jeśli dużo, to mieszankęwojenników i rycerzy śmierci) i otwórz bramę.
W kamieniu na początku wąwozu można tworzyć zwoje zzaklęciami, ale osbiście tego nie polecam, bo wkrótce te czary będą zasłabe (może nawet już), a koszt w postaci jednej sztuki złota to w tymmomencie gry dużo. Wybij wszystkie drzewołaki i zajmij się obozemorków. Daj Hortarowi flet i uciekaj. Poczekaj aż potwory zrobiąporządek (rozróba instant) i otwórz skrzynkę w miejscu wcześniejszegoprzebywania potworów. Znajdźkę zanieś do Zamaskowanego. Świetnytowarzysz - szkoda że dopiero od siedemnastego poziomu. Pełzaczeprzeszły do kolejnej jamy. Teraz są zbyt silne, ale jak tylko będzieszmiał wystarczający poziom to zrób tam porządek. Dodam że potworypilnują kufra. Zbliżamy się do końca. Przeprowadź ostatni szturm.Zniszcz maga i zabierz mu runę. Później zejdź jeszcze po zboczu izniszcz golemy. Możesz wracać do Mirraw Thur


Mirraw Thur (3)

Grim podburza lud. Przywołuj Reowysai Dunhana. Następnie zaatakuj osadę elfów. Postaraj się aby większośćpowstańców przeżyła, bo jeszcze się przydadzą. Uważaj na lodowe wieże.Grim skasował kapłankę, cóż robić? Idź z nim do więzienia na południu.Zajmij się strażnikami. O.K., teraz uciekaj starając się osłaniać elfy.W północnej bazie elfów zostaw powstańców. Portal na wschodzie dostolicy szkarłatnego legionu to świetne miejsce do zdobywaniadoświadczenia. Wróc tu za ok. cztery poziomy i z pomocą bohaterów zmonumentów i powstańców walcz z cesarstwem. Każdy zabity wojownikwychodzi po chwili z portalu i tak to może trwać bez końca. Wykorzystajto! Teraz wskakuj do portalu w bazie elfów.

Szrenica

Jestto jedna z trudniejszych lokacji. Pozbądź się któregoś z patroli i wejdź z Leną do osady orków. Jeśli masz silną postać, to postaraj sięzająć drzewołakami i sękatymi drewniakami na bagnach. Wtedy łatwiejpozbierasz jedzenie dla uchodźców. Jeśli nie możesz tego zrobić sam, toaktywuj monument, ale wtedy najpierw zniszcz przeciwników na południu ipółnocy. Przeszukaj jamy na całych mokradłach. Może znajdziesz jakieśniespodzianki Wink. Jak już oczyścisz bagna, to wybuduj dodatkowy magazyni chatę myśliwską na zachodzie. Pierwszy atak nastąpi gdy nazbieraszsześćset jednostek pożywienia. Jak uzbierasz ile trzeba ruszaj domiasta elfów i odpieraj kolejne natarcia, aż uchodźcy raczą wyruszyćdalej. Na wzniesieniu w centrum mapy jest skrzynka. Kiedy podążyszdalej górskim szlakiem dojdziesz do kolejnej jamy. Obróć kamerę o stoosiemdziesiąt stopni i sprawdź co jest w skrzyni. Następny postój tobrama. Klucznik jest daleko na zachodzie. Jeśli jeszcze nie możeszużywać Gitzo, to zabierz kilka elfów. Później wracaj szybko z elfem,otwieraj bramę i podążaj do kolejnej osady. Odpraw uchodźców doportalu. Przytrzymaj częścią elfów szkarłatnych, a drugą częścią idź zuchodźcami. Rozpraw się z drakonem przy pomocy zebranego wojska. I idźdo portalu. Uff, nareszcie Tirganach. Możesz sobie pogratulować Wink.


Tirganach

Właściwie to trochę oszukiwałem. Do miastaelfów jeszcze jest trochę drogi. Najpierw pozbieraj elfy i idź rozprawić się z wilkołakami przy bramie. Uważaj bo dziady dość silne są. Zabierz klucz i przebijaj się dale przez przeciwników do stoku.Kiedy uchodźcy się zatrzymają, zniszcz bazę żywiołaków lodu. Idącścieżką w lewo trafisz do obozu ożywieńców. Wróć tam, kiedy zdobędzieszwięcej doświadczenia. Nie bĂŞdę już o tym przypominał. W kufrach oboktrupów są runy bohaterów. Teraz idź do Tirganach. Pogadaj z Leną, Elunei Aedale. Jeśli się dobrze rozejrzałeś, to zobaczyłeś Flinka i Dariusa.Dowiedz się o ich zadaniu i skocz po książkę. Jest na północ odZamaskowanego. Obok szkieletów pilnujących książki jest skrzynia zczęścią tkacza ostrzy. Część zanieś do Zamaskowanego, a książkę doDariusa. Na resztę zadania jesteś jeszcze za słaby, ale w odpowiednimczasie napiszę o tym, tak samo jak o zadaniu z kościanym siekaczem.Dowiesz się o nim od Asgorocka, jeśli porozmawiasz z elfem przedAedelą. Ruszamy dalej. Idź na wschód i aktywuj monument bohaterów.Jeśli w obozie trolli na południu od monumentu są jacyś wrogowie, toprzez tubę w pomniku możesz wydawać im rozkazy. Jeśli natomiasttarasują drogę, to albo ich rozwal, albo poczekaj aż odejdą. Przebijajsię przez kolejne grupy nieumarłych aż dojdziesz do portalu. Teraz jużnic cię tu nie zatrzymuje. Ruszaj dalej.
Głęboka Zima

Dosyć trudna lokacja. Najpierw powinieneś uaktywnić monument bohaterów. Oczyść drogę domonumentu krasnoludów. Weź zadanie z obozu na zachód od monumentu. Lekjest na wschodzie. Jeśli grasz wojownikiem, to postaraj się, abywyzdrowiał brat od zleceniodawcy! W innych wypadkach pomóż elfowi.Radziłbym uporać się z duchami na południu przed aktywowaniem monumentukrasnoludów przy pomocy bohaterów. Później uruchom monument i zniszczszkielety dalej na południu. Uważaj na wąwóz i na magów lodu. Na zachódod wąskiego gardła możesz zyskać kolejnego bohatera - Kyrę. Esencjęzanieś do Zamaskowanego. Przebijaj się dalej na wschód. Wcześniejpowinieneś zauważyć mozaikę. Pierwszy fragment do układanki znajdujesię w skrzyni na południu. Z każdym nowym fragmentem włożonym domozaiki jest trudniej. Ukończ ją, gdy zdobędziesz odpowiednio wysokipoziom. Nie musisz kończyć wszystkiego za jednym podejściem! Drugaczęść tkacza ostrzy jest na południe od mozaiki schowana za drzewem.Wejdź do portalu. Teraz będzie jeszcze trudniej...


Warowna Jama

Przygotuj się na ostrą walkę! W całym SpellForce niewiele jest trudniejszych miejsc, ale jeśli tu dasz radę,to potem do pewnego momentu będzie łatwiej. Pogadaj z krasnoludami wmieście. Nie ma czasu do stracenia! Aktywuj monumenty i pozbierajwszystko ze skrzynek. Następnie jak najszybciej idź na południe i pomóżobronić się wojskom krasnoludzkim. W tym czasie stwórz armię składajÂącąsię najlepiej z samych obrońców z zaimpletowanymi młotami do rzucania.Po obronie wojska na południu i zaliczeniu zadania ożywieńcy dalejatakują. Najlepiej zostaw umocnienia na południu i bróń bazy głównej.Przy okazji pogadaj znowu z dowódcami. Najpierw musisz pozbyć sięposterunku trupów na wschodzie. Najlepiej zrób to w przerwie międzyatakami. Weź ze sobą kilku obrońców i ruszaj po sapera na północy (obokniego jest skrzynka z pustym kamieniem runicznym). Pomóż mu dotrzeć dokamieni nad wąwozem i poczekaj chwilę. Niezły łomot tam zrobi Wink. OK,teraz chwila wytchnienia. Stwórz nie mniej jak pięćdziesiątkę obrońcówi przedzieraj się przez ziemię krasnoludów. Często będziesz spotykałożywieńców wychodzących tylko z jednej bazy (właśnie tam idziemy).Aktywuj monument na północy i uzupełnij straty. Następnie uderz naumocnienia martwiaków i zniszcz krypty umieszczone na wschodzie przedolbrzymem. Teraz wróg już nie może wytwarzać kolejnych żołnierzy.Oczyść teren z pozostałych ożywieńców poza tymi najsilniejszymi z okołodwudziestego ósmego poziomu. Zbieraj wszystko co masz i skasuj Gorga,jak i jego kumpli. Windjalf jest w jaskini (weź ze skrzyni obokostatnią część tkacza). Uwolnij go i pomóż dotrzeć do miasta. Następniepogadaj z nim i zabierz świstek z zaklęciem. Teraz biegusiem doTirganach.

Tirganh

Pochwal się Elune czegodokonałeś. Teraz możesz zająć się dodatkowymi sprawami jak np. runy uZamaskowanego (ech te ostrza...), szkielety na zachodzie (miałem o tymnie przypominać, ale potraktuj to jako bonus;) ), no i zagadkakryminalna! Myślisz że podam ci rozwiązanie? Sam pomyśl bo zagadkapierwsza klasa! Sprzedaj niepotrzebne graty i .... no właśnie, tuzakończę pierwszą, jak przypuszcam dłuższą część mojego poradnika. Wnastępnej części ( którą wkrótce napiszę ) będzie o tym, jak pokonaćSzkarłatne Cesarstwo. Napiszę również o dwóch najdłuższych zadaniachpobocznych: kościany siekacz, i skarb Tiondrii.
Dodatki

Zapewne zauważyłeś, że postać jest już dużo silniejsza i może używać lepszych przedmiotów. Powinieneś rozejrześ się w sklepie za takim sprzętem. Polecam kupca Lucjusa, którego kiedyś uratowałeś. Wróć do Mirraw Thur i zacznij pracować nad zadaniem Ashgoroka. Jeśli nie masz siedemnastego poziomu, to zdobądź go obok portalu do szkarłatnego cesarstwa. Jest to ważne, ponieważ od tego poziomu możesz używac sługi ostrzy. Oczywiście jeśli już masz siedemnasty poziom, to nie zaszkodzi go
zwiększać dalej. Po oswobodzeniu Mirraw Thur pogadaj z Ashgorokiem i idź do Zwodniczych Bagien. Teraz już wiesz dlaczego miałeś nie sprzedawać klejnotów krwi. Jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś to zajmij się w tej lokacji pełzaczami z jamy. Orkowy wódź jest atakowany. Pomóż mu i zabieraj kości. Możesz wracać do Mirraw Thur. Asgorok wyśle cię teraz na północny zachód Mirraw Thur po kolejne kości. Jak już to załatwisz wracaj do osiedla orków i kolejny raz pomów z nim. Trochę się zdenerwował. Goń go i dobij przy portalu do Szrenicy. Teraz masz wszystkie kości, ale nie masz wszystkich klejnotów i noży. Noże musisz kupić. Z tym nie ma problemu, bo wielu kupców ma takie. Poszukaj. Dwa klejnoty krwi odpowiedniego koloru powinieneś znaleźć "z gry". Jednego z tych dwóch powinieneś już mieć. Klejnot niebieski ma Panchesi - kupiec z Tirganach. Jeśli stworzysz jakiś przedmiot z zestawu wojownika, to oczywiście nie możesz już tworzyć dla maga. Teraz idź do Szrenicy żeby posunąć do przodu sprawę Filnka. Zniszcz wszystkich strażników stron i wróc ze stronami do Dariusa. Teraz masz klucze. Uwolnij Flinka. Powie ci kilka ciekawych rzeczy. Reszta zadania później. Co do zadania kościany siekacz (czyli tym z tworzeniem przedmiotów), to nie bĂŞdę już o nim przypominał. Jak znajdziesz/kupisz odpowiednie składniki, to skocz do Mirraw Thur i zrób co trzeba. Teraz wracamy do głównego zadania.


Granica Bezcienia

Udaj się tam. Naszym głównym zadaniem w tej lokacji jest zniszczenie bramy i przebicie się do Shal Dun. Najpierw masz do dyspozycji monument ludzi. Jeśli nie czujesz się na siłach to przed aktywowaniem tego monumentu zniszcz bazę troli obok zejścia ze szczytu. Zaraz po uruchomieniu monumentu staraj się jak najszybciej ustawić wieże przed wejściem do twojej bazy. Przygotuj się na ciężkie ataki! Rozwijaj dalej osiedle, aż nazbierasz ok. czterdziestu - pięćdziesięciu żołnierzy. Najlepiej strzelcy plus paladyni z przewagą strzelców. Możesz dodać kapłanów. Najpierw zburz osiedla wroga przed bramą, a potem ruszaj dalej na północ. Nie zapomnij zabezbieczyć monumentu ludzi kilkoma wieżami. Przebijaj się dalej na północ. Teraz masz na swojej drodze troli. Na zachodzie jest pewna wioska. Pogadaj z jej szefem (ale nie w nocy!) i przyjmij zadanie. Kerama spotkałeś nieco wcześniej przy zasobach arii. Porozmawiaj z nim. Aktywuj monument elfów i zbieraj wielką armię (nie mniej jak siemdziesiątka żołnierzy) do ataku na cesarskich. Proporcje i typy wojska według uznania, ale radziłbym produkować więcej strażniczek niż paladynów z powodu odporności cesarskich na ogniowe ulepszenie paladynów. Przejdź przez portal za pajęczymi gniazdami. Po drugiej stronie najpierw znajdź i aktywuj monument bohaterów. Z pomocą towarzyszy oczyść cały teren z pająków i troli. Pogadaj z krasnoludami i zabieraj ich ze sobą. Na południe od ich wioski są ukryte ciekawe przedmioty. Przy eksloracji tej części mapy natrafisz na gargule. Pozabieraj im artefakty i poumieszczaj na specjalnych miejscach, żeby zdjąć klątwę z wioski. Jeśli masz odpowiednio wielką armię za bramą, to atakuj mrocznych elfów razem z krasnoludami i rozwal bramę. Teraz powinna nastąpić tzw. wojna błyskawiczna. Niszcz wszystkie patrole wroga i zburz ich osiedle. Z takim wojskiem nie powinno być problemów. W skrzyni jest żółty klejnot krwi. Idź dalej. Jeśli poniosłeś duże straty, to zatrzymaj się przed twierdzą troli. Jeśli nie to atakuj i pal wszystko tak aż dotrzesz do portalu. I to tyle jeśli chodzi o tę lokacje. Proponuje przerwę. Zrób sobie przedmioty z kości, mozika jeszcze nie ułożona (miałem już o tym nie pisać Wink). Na tej mapie powinieneś również znaleźć pierwszą część princepsa. Jest to najlepszy pomocnik w grze. Nie możesz przegapić pozostałych części. Jedziemy dalej.


Shal Dun

No i dotarłeś so stolicy szkarłatnego cesaratwa. Zaraz po wyjściu z portalu spotkasz Craiga Un'Shallaha. Postać to znajoma, jeśli ukończyłeś kampanię podstawową. Craig zaoferuje ci pomoc w postaci żołnierzy jedenastu z miasta gwiazd. Są to elitarne jednostki. Znacznie silniejsze od tych z którymi się spotkasz w płonącym mieście, więc staraj się aby żyli i walczyli dla ciebie jak najdłużej. Idź w kierunku monumentu. Stajesz teraz przed kolejnym wyborem. Przyjąć pomoc miasta księżycowego, czy walczyć z nimi. Jeśli jesteś silny i chcesz zyskać więcej punktów, to śmiało możesz odrzucić pakt. Dalsza część będzie opisana tak jakbyś pomoc odrzucił. Aktywuj monument orków i szybko zbieraj wojowników.
W przerwie pomiędzy atakami klanu księżyca i słońca musisz pokonać misto gwiazd. Przywódca tego klanu da ci artefakt do otwierania tajnych przejść.
Skorzystaj z niego i otwórz przejście na południu do miasta słońca. Nie ma potrzeby kupowania żywiołaków z miasta gwiazd. Przejdź przez dolinę i aktywuj monument troli na południu. Oprócz tej drogi do klanu słońca jest jeszcze ścieżka przez wieże. Nie zbliżaj się tam! Przywołaj ok. piętnastu mocarzy, oraz tytana troli i zniszcz umocnienia miasta słońca. Jeśli przyjąłeś rozejm z miastem księżyca powinieneś mieć już wszystkie klucze. Mimo to złam pakt i zaatakuj ostatni klan. Wiadomo - więcej punktów. Jak już pogadasz z szefem miasta słońca to dostaniesz żywiołaka. Wykorzystaj go, żeby zniszczyć wieże przed wejściem do miasta księzyca. Niestety nie możesz skorzystać z artefaku drugi raz. Zniszcz wszystko, zabierz klucz i otwórz którąś z bram do płonącej skały. W tym miejscu jest kilka skrzyń, które otwierają się tylko wtedy, gdy włożysz odpowiednie monety. I właśnie dlatego na początku solucji napisałem żebyś nie sprzedawał żadnych monet. Teraz otwierając te skrzynie zarobisz dużo więcej! Oczyść cały teren. Na deser zostaw sobie Grima. Pod wysepką z tym gościem jest druga część princepsa. Esencję Shar Ardiuna zanieś do zamaskowanego. Teraz Grim... załatw dziada! Po skończonej walce następuje krótki film i dobijanie Grima. Teraz rób to co powiedział Craig. Do następnego portalu. Dodam jeszcze, że następna lokacja jest najtrudniejsza z całego SpellForce'a ( podstawka + dodatki ). Ale z tą solucją musi sie udać Wink.


Ognoste Kły

Przygotu sobie dużo wolnego czasu i uspokuj się. Najlepiej zacznij robić szaliki;). Teraz podam moim zdanie jedyny słuszny plan na przejście tej lokacji. Jeśli znajdziesz lepszy, to proszę o kontakt. Aktywuj monument mrocznych elfów. Nie rób żadnego wojska. Tę bitwę możesz wygrać tylko sprytem. Wyślij pięciu robotników do łupania kamieni plus jeden do magazynu kamieni i dziesięciu do zbierania arii, która jest na południowy zachód od monumentu. Chroń robotników bohaterami przed pojawiającymi się cieniami. Mieczy ostrzami zniszcz nędzne robaki Wink. Ważna rzecz. Dociągnij do dwudziestego trzeciego poziomu, abyś mógł korzystać z usług tkacza ostrzy. Potrzebne jest ok. 3000 jednostek kamienia i ok. 6000 jednostek arii. Nie zaszkodzi również stworzyć tytana mrocznych elfów (ale żadnych innych wojowników) z prostego powodu. Nawet jeśli monument jest zdezaktywowany, to tytan dalej walczy. Na tej mapie są dwie części princep/ssa. Jedna w lewym górnym rogu, druga obok strażnika miecza. Włóż klucze od Flinka do kamienia na wschodzie. Następnie idź do charakterystycznego ślimaka nad monumentem elfów. W środku jest mapa Warownej Jamy, a na niej miejsce zaznaczenia skarbu. Po zakończeniu rozprawy tutaj, wróć do Jamy i idź w miejsce w którym był płomień. Ale uważaj bo czeka tam pułapka! Możesz również zająć się szkieletami w centrum. Jak już dostaniesz szkatułkę ze skarbem (nareszcie!), to idź to McWintera i powiedz że nic nie znalazłeś. W ten sposób dostaniesz wszystko, a nie połowę. W trakcie gry zapewne poznajdywałeś różne kości. Można je oprawiać przy pomocy klejnotów i noży na stole do robienia kompletów w Mirraw Thur. Wracamy do zadania głównego. Obok każdego słupa w narożnikach mapy ustaw ok. piętnaście wież czarnoksięstwa. Następnie pogadaj z pustelnikiem Chosainem i skocz z nim do obozu. Od niego weź jedną częśc pirścienia, druga jest w krzyni. Otwórz kluczem skrzynię, ale NIE zabieraj drugiej części pierścienia!. Wyślij na to miejsce niwolnika mrocznych elfów. Awatara umiść w centrum obok kamulca do przywoływania żywiołaków ognia, a bohaterów porozdzielaj pomiędzy posterunki z wieżami i jęśli masz, to również tytana. Zapisz na oddzielnym pliku. KONIECZNIE! I ostrzegam: jeśli masz zły dzień to wyłącz SpellForce. Jeśli masz dobry i chcesz go zepsuć - graj dalej. Zabierz ze skrzyni drugą część pierścienia. Nie broń monumentu elfów przed atakami cieni. I tak nie masz szans! Cała zabawa polega na tym żeby zapalić wszystkie cztery latarnie żywiołakami ognia. I wierz mi - po kilku godzinach to można zrobić (jeśli grasz już drugi raz to nawet szybciej). Wykorzystaj to że cienie nie atakują żywiołaków. Najlepiej broniło mi sie jakoś latarni w prawym górnym rogu. Po zapaleniu wszystkich latarni musisz jeszcze wytrzymać ok. trzy - cztery minuty. Próbój. Dosyć denerwujące nieprawdaż?Cienie nawet przechodząc przypadkiem gasza latarnię. Po wykonaniu tego zadania stwórz czterdziestu wojenników i odbierz miecz strażnikowi. Nie ma sensu atakować jego pomocników. Uderzaj prosto na niego. Uff... zabieraj przedmioty i ostanią część princepsa (oczywiście wiesz gdzie to zanieść) i zakończ zadanie skarb tiondrii. Później do Craiga i do przed ostatniej lokacji. Zbliżamy się do wielkiego finału.


Otchłań

Na początek ważna decyzja. Wolisz orki czy elfy? Jeśli elfy to schodź stokiem w lewo. Jeśli orki wybierz drugą drogę. Elfami jest trochę trudniej, ponieważ mrozowilki są silniejsze od żywiołaków. No i co tu dużo pisać. Zajmij się czterema przywódcami, oraz wszystkimi wrażymi placówkami. Nazbieraj minimum pięćdziesiąt łuczniczek wiatru i ruszaj do szczeliny w centrum. Nie jest tam łatwo (sinistriony), ale po pewnym czasie powinieneś dostać się Fial Darg. Rozwal dziada ostrzem cienia i porozmawiaj z Cenwen. Teraz biegusiem do Tirganach.

Tirganach (ostatni;))

Pogadaj z Cenwen ponownie i ruszaj do portalu poza miastem.

Finał

Wiem, że to koniec więc nie będę długo przynudzał. Idź porozmawiać z szefem wioski krasnoludów i aktywuj monumenty. Staraj się chronić górników (na początku to trudne). Przy pomocy klejnotów neutralizuj smocze kamienie. Na koniec odeprzyj atak i ruszaj na spotkanie z Arynem. Mały trik. Weź runę kusznika ze skrzynki przed smokiem i daj mu najlepszą kuszę jaką masz. Zwiększ siłę jego obrażeń dodatkową zdolnością i... strzelaj w Aryna. To wszystko. Od czasu do czasu możesz go wyleczyć. Po chwili Aryn powinien paść. Trochę dziwny sposób na zakończenie, ale to nieważne. Teraz już na samą końcówkę filmik i to już KONIEC.

Podobało się?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Spell Force Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin