Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaki Wiedźmińskie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Wiedźmin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:38, 21 Paź 2006    Temat postu: Znaki Wiedźmińskie

Geralt zareagował odruchowo składając obie dłonie w Znak Heliotropu, wychwycił czar tuż przed twarzą ale wyładowanie było tak silne, że cisnęło go w tył, na ścianę.
„Ostatnie Życzenie”

Każdy wiedźmin posiada pewne szczątkowe zdolności magiczne. Zwą się one Znakami. Wymagają specjalnego układu rąk. Oto lista i krótki opis wszystkich znaków wiedźmińskich.

Znak Aard
Jest to czar psychokinetyczny. Złożenie tego znaku powoduje pchnięcie energii magicznej w żądanym kierunku. Zwykle wystarcza on, aby powalić przeciętnego człowieka na ziemię. Jeśli jednak włożymy w niego więcej wysiłku, to może spowodować większe szkody. Wiedźmini często używają Znaku Aard do odpychania nadlatujących pocisków.

Znak Aksji
Istota poddana działaniu Znaku Aksji staje się posłuszna woli wiedźmina, choć zwierzęta wykonują narzucone polecenia niechętnie i z ociąganiem. Samym wiedźminom znak ułatwia oczyszczanie umysłu ze zbędnych myśli i skoncentrowaniu się na zadaniu.

Znak Heliotropu
Znak ten składa się krzyżując przeguby rąk. Pozwala rozproszyć skierowaną w wiedźmina energię magiczną, czy też fale dźwiękowe wysyłane przez niektóre istoty jak chociażby bruxy. Nie chroni on przed strzałami czy innymi pociskami fizycznymi.

Znak Igni
Jest to dość praktyczny znak. Powoduje on, że z palców wiedźmina promieniuje ciepło mogące wzniecić ogień, oparzyć lub nawet zalutować kociołek.

Znak Quen
Znak ten tworzy przed wiedźminem magiczne pole, które odpycha rzucone weń przedmioty, jak np. strzały, bełty, sprzęty domowe a nawet małe stwory. Nie chroni on natomiast przed magicznymi strzałami i bełtami.

Znak Yrden
Ten znak rysuje się lub ryje na dowolnym materiale. Chroni on obszar o promieniu 0,5 m od nieruchomego wiedźmina. Jeśli przedmiot, na którym narysowano symbol zostanie poruszony, znak przestaje działać. Podobnie stanie się, jeśli wiedźmin opuści chroniony obszar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Wiedźmin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin