Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dungeon Siege II: Broken World

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Dungeon Siege II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:37, 20 Paź 2006    Temat postu: Dungeon Siege II: Broken World

Pierwszy dodatek do znanej gry akcji/cRPG pt. Dungeon Siege II. Akcja rozszerzenia ma miejsce rok po wydarzeniach w jakich uczestniczyliśmy w DSII. Jak mówi tytuł, świat jaki tu zastajemy, jest kompletnie zniszczony i zdewastowany, co rzecz jasna boleśnie odbiło się na zamieszkujących go rasach. Elfy odizolowały się od wszystkich, a ich wewnętrzne dążenie do pozyskiwania wiedzy zastąpiły uczucia ksenofobi i wrogości. Również rasa Dryads stała się bardziej nieufna i niedostępna, a ludzie z kolei, po upadku swojego imperium przeobrazili się w swoistych wygnańców bez domu, którzy usiłują jedynie przetrwać. Nic nie wygląda tak, jak wyglądać powinno, a na dodatek Dark Wizard (aka Overmage), antagonista z pierwszego Dungeon Siege powrócił i stanął na czele armii mutantów stworzonych przez demoniczne istoty - Familiar Surgeons. Są to monstra tworzące zmutowane hybrydy różnych ras występujących w świecie Dungeon Siege, a jednym z naszych głównych zadań w dodatku Broken World jest ich eliminacja. Jak łatwo się domyśleć, gracze po raz kolejny muszą ocalić to uniwersum. A zająć powinno to około 10 godzin.

Grę można rozpocząć postacią z wersji podstawowej (transfer postaci), wybrać jednego z gotowych bohaterów lub stworzyć nową postać od początku. Jedną z największych nowości w stosunku do części drugiej cyklu, jakie dodatek oferuje fanom serii, jest grywalna rasa Krasnoludów. Kolejne dwie, to nowe klasy postaci: Fist of Stone i Blood Assassin. Pierwsza z nich to po prostu krasnolud specjalizujący się w walce wręcz, druga zaś to elficki zabójca posiadający specjalną umiejętność zwiększania parametrów, od których zależy siła ataku, poprzez wykorzystanie swojej siły życiowej (maksymalnie do 40% paska życia). Tak jak dotychczas, w czasie gry w drużynie możemy mieć tylko cztery postacie, jednakże po przejściu całego dodatku i rozpoczęciu gry od nowa na wyższym (drugim - Veteran) poziomie trudności liczba ta zwiększa się do pięciu (na trzecim - Elite - do sześciu). To bonus, jaki zaserwowali fanom programiści z Gas Powered Games.

Twórcy sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej multi-klasowym. Teraz mamy możliwość tworzenia nowych typów bohaterów łącząc cechy standardowych archetypów. Postarano się także o poprawę procedur A.I. zarówno naszych przeciwników, jak i członków drużyny. W dziedzinie grafiki, nie nastąpiły żadne rewolucyjne zmiany. Autorzy ograniczyli się wyłącznie do kosmetycznych modyfikacji silnika, w stylu synchronizacja ust wszystkich bohaterów z wypowiadanymi kwestiami. Niemniej jednak w Broken World ujrzymy nowe, niewidziane dotąd lokacje (np. podziemne miasto), monstra czy przedmioty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Dungeon Siege II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin