Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gothic II Noc Kruka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Gothic II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:56, 20 Paź 2006    Temat postu: Gothic II Noc Kruka

Noc Kruka to pierwszy oficjalny dodatek do Gothic II, który wplata do gry całkowicie nowy wątek fabularny, przed rozwikłaniem którego warto ukończyć najpierw historię zawartą w wersji podstawowej programu.

Fabuła rozgrywa się na wyspie Khorinis, a jej obszar w stosunku do Gothic II został zwiększony o 30 procent. Według opowiedzianej przez Xardasa historii, równowaga w przyrodzie została zakłócona za sprawą mitycznego artefaktu. Zewsząd zaczęli przyjeżdżać ludzie, którzy pragną wykorzystać tajemniczy przedmiot do własnych celów. Bezimienny bohater, w którego się wcielamy, ma za zadanie uratować świat przed zagładą. W tym celu przyłącza się do Magów Wody, aby przy ich pomocy zażegnać niebezpieczeństwo.

W Nocy Kruka spotykamy ponad 100 postaci niezależnych. Pojawiło się także kilkanaście nowych zwojów z zaklęciami i broni. Najskuteczniejszą z nich jest miecz należący do pana ciemności. Ostrze nazwano Szponem Beliara. Poprawiono SzI przeciwników i dodano 10 nowych rodzajów bestii. W grze znajdujemy również blisko 30 artefaktów, takich jak pasy, amulety i pierścienie. Jako że Noc Kruka przeznaczona jest dla graczy, którzy mieli już do czynienia z poprzednimi częściami serii, poziom trudności został zwiększony.

Poprawiona grafika wykorzystuje efekty DirectX w wersji 9.0 - ścieżkę dźwiękową gry wzbogacono o kilkanaście utworów. Specjalnie na potrzeby Nocy Kruka nagrano pięć godzin dialogów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
POSZUKIWACZ
Adventurer



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIEŚ

PostWysłany: Pią 15:10, 20 Paź 2006    Temat postu:

POTWORY
Strefa Gothic 2: Noc Kruka rozrasta się o dział Potwory. Zawarliśmy w nim szczegółowe dane współczynników każdej bestii z rozszerzenia. Autorem opisów i screenów nowych potworów jest Kubiaq. Analizując statystyki danego potwora, łatwiej można odnaleźć jego achillesową piętę. W ramach dodatkowej pomocy początkujący gracz nie będzie miał problemów z dokładniejszym rozpoznaniem wrogów i fauny występujących głównie w Jarkendar. Więcej informacji o starszych potworach w Strefie Gothic 2.

BRONIE
W Strefie Noc Kruka powstał dział Bronie. Wszystkie współczynniki w rozszerzeniu do Gothic II zmieniły się wraz ze wzrostem poziomu trudności. Dane oraz nowe grafiki zebrał nasz Redaktor - Kubiaq. W dziale też znajdują się informacje o konkretnych miejscach lub osobach w grze, gdzie cały asortyment oręża można spotkać.



ARTEFAKTY
Następny rozbudowany dział - Artefakty - powstał w Strefie Noc Kruka. Poza pierścieniami i amuletami dostępnymi w Gothic 2 dodaliśmy dwie podkategorie: "Pasy" oraz "Komplety". Poziom trudności zwiększył się zdecydowanie, toteż statystyki każdego artefaktu w dodatku przedstawiają się bardziej wymagająco.


GILDIE


PIRACI
Kiedy gospodarka królestwa Myrtany kwitła, a do Khornis przybywały statki handlowe z przeróżnymi towarami, piraci stanowili poważne zagrożenie dla każdego okrętu przepływającego w pobliżu wybrzeży wyspy. Obecnie, kiedy Khornis jest "odcięte" od reszty świata, a statki nie dobijają do portu, piraci zaszyli się w swoim obozowisku, w Zapomnianej Dolinie Budowniczych. Pierwszego z nich, kapitana Grega, który jest ich przywódcą, spotkamy już na początku gry, niedaleko bramy miasta Khorinis. Piracki obóz znajduje się na plaży, niedaleko ruin starego zamku. Większość składu to podejrzane typy, marynarze, rozbitkowie lub rządni wrażeń i szybkiego zarobku osobnicy. Można wiele zyskać szukając sprzymierzeńców właśnie wśród nich. Niekiedy nawet chętnie będą nam towarzyszyć w wędrówce po krainie Jarkendar.

Specjalizacją piratów są bronie białe. To znakomici wojownicy, którzy z chęcią udzielą na rad dotyczących umiejętności. Nauki warto pobierać u Henry'ego (stróżuje przy wejściu do obozu), gdyż jest mistrzem w posługiwaniu się bronią jednoręczną i dwuręczną. Garett pilnuje magazynu w obozie. Strzeże zapasów i nimi handluje. Ma na swoim składzie kilka ciekawych przedmiotów.

Obóz piratów mieści się na sielankowej plaży, w zachodniej części doliny Jarkendar. Swoje miejsce w nim znalazło około dwudziestu piratów. Jest to jedno z ciekawszych miejsc w "Nocy Kruka", posiada swój niepowtarzalny klimat. Przemierzając obóz piratów można "zwiedzić" pozostały fragmenty plaży i skalistego wybrzeża. W jego południowej części, w szczelinie skalnej znajduje się również kapliczka Beliara.



BANDYCI
Porozmieszczani dosłownie w każdej części wyspy sieją postrach wśród uczciwych obywateli Khorinis. Większość znalazła swoje miejsce w pobliskich lasach, kryjówkach i jaskiniach. Przywódcą bandy w okolicach Khorinis jest Dexter, a przesiaduje w obozowisku mieszczącym się przy majątku ziemskim. Obóz bandytów znajduje się dolinie Jarkendar, gdzie opryszkowie udali się po upadku starego obozu. Po śmierci Gomeza władze nad bandytami objął Kruk.

Bandyci to złodzieje, mordercy, rabusie lub po prostu zwykłe opryszki. Przez pierwsze rozdziały gry będziemy ich spotykać niemal na każdym kroku. Po upadku magicznej bariery ta zgraja leniwych osiłków rozprzestrzeniła się na całym obszarze wyspy. Napadają na konwoje kupieckie, porywają, rabują uczciwych obywateli Khorinis, i z tego głównie się utrzymują. Na początku dobrze jest trzymać się od nich z dala, gdyż niektórzy z nich są wrogo nastawieni do każdego nowego.

Główny obóz i siedziba szefostwa gildii powstał w Zapomnianej Dolinie Budowniczych. Zajęli większą część tego obszaru wyspy. Ukrywają się na wielkim bagnie, gdzie mają swoje posterunki. Na samym końcu bagna znajduję się forteca otoczona ze wszystkich stron klifami - to obóz bandytów. Nie zdobywszy uprzednio zbroi bandyty, nie jest dobrym pomysłem udawanie się w tamte rejony. Bandziory zaatakują każdego osobnika, który nie nosi stroju bandyty. Warto również pamiętać, że ubierając zbroję bandyty lepiej nie zbliżać się do innych mieszkańców Khorinis, ponieważ może się to dla nas skończyć niezbyt ciekawie. Smile


WODNY KRĄG
Wodny Krąg to tajna organizacja działająca w ukryciu. Jej członkowie wspomagają Magów Wody w dążeniach do zgładzenia Kruka i przywrócenia równowagi na wyspie Khorinis. Przywódcą tajemniczego Krągu jest Lares, który w późniejszych rozdziałach może przyjąć nas w szeregi gildii. Miejscem spotkań i główną centralą wodnego Krągu jest gospoda "Pod Martwą Harpią", gdzie właściciel to wtajemniczony Orlan. Po dołączeniu do organizacji członkowie gildii mogą nauczyć nas wielu przydatnych umiejętności.

Najemnik Cord to zdecydowanie najlepszy wojownik wchodzący w skład Wodnego Krągu. Wraz z resztą najemników przebywa na farmie Onara. Z chęcią pomoże naszemu bohaterowi zwiększyć skuteczność w walce w zwarciu. Udziela też kilki przydatnych porad. W celu zwiększenia swoich umiejętności bojowych warto pobierać również nauki u Laresa i Cavalorna. Obaj znajdują się w mieście Khorinis.


ZŁODZIEJE
Gildia złodziei to organizacja działająca w podziemiu i będąca na celowniku straży miejskiej. Kryjówka znajduję się w kanałach pod miastem Khorinis. Przywódczynią gildii jest Cassia. Decyzja o przyłączeniu się do złodziei lub wydaniu ich straży miejskiej zależy już od naszego wyboru. Opis odnalezienia kryjówki gildii złodziei znajduje się w dziale 'Solucja'.

Jeżeli zamierzasz zostać zręcznym złodziejem i specjalizować się w kradzieży kieszonkowej, wówczas priorytetowym celem w twojej rozgrywce powinno być odnalezienie kryjówkę tejże gildii. Jednak na początku gry nie jest to łatwym zadaniem. Po przyłączeniu się do gildii członkowie wyuczą nas wszystkich umiejętności związanych z tą klasą. Nasze umiejętności złodziejskie zależą też od naszej zręczności.


GRUPY,DO KTÓRYCH NIEMOŻNA SIĘ PRZYŁĄCZYĆ PODCZAS GRY.

MAGOWIE WODY
Magów Wody na wyspie Khornis utrzymują harmonię i równowagę, która właśnie została zachwiana. Podobnie jak w pierwszej części Gothica, przywódcą magów w błękitnych szatach jest Saturas. Odnalezienie ich aktualnego miejsca pobytu jest jednym z pierwszych zadań w grze. Magowie Wody próbują dostać się do Zapomnianej Doliny Budowniczych. Prowadzą wykopaliska w północną wschodniej części wyspy, gdzie w późniejszych rozdziałach zaprowadzi nas Lares.

Z pewnością wielu z Was pamięta końcowy fragment pierwszej części Gothica. Magowie Wody nie wyglądali na zadowolonych z powodu wykorzystania magicznego kopca rudy. Ich negatywne nastawienie do naszej postaci nie zmieniło się również w Nocy Kruka. Zanim przyjdzie nam znów uzyskać ich zaufanie wykonamy wiele trudnych zadań...

Magowie Wody to znakomici czarodzieje, którzy mogą przekazać nam wiedzę o magicznych sztukach. W grze spotkamy siedmiu przedstawicieli tego Krągu. Pierwszego z nich, Vatrasa, poznamy już w mieście Khorinis. Pozostali ukryli się w wykopaliskach przy piramidach zapomnianej cywilizacji. Później osiądą w dolinie Jarkendar, w starych ruinach. Cronos może zaopatrzyć nas w przydatne mikstury i zwoje magiczne, ma na swoim składzie również mapę Zapomnianej Doliny Budowniczych. Myxir chętnie pomoże nam opanować trzy stopnie języka budowniczych. Pozostali magowie podniosą nasze umiejętności bojowe i magiczną moc mana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Gothic II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin