Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Umiejętności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Morrowind
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:17, 21 Paź 2006    Temat postu: Umiejętności

Bojowe:

Tarcza: Dzięki tej umiejętności twoja postać może wykorzystywać tarczę do blokowania ataków przeciwnika. Pomyślny blok całkowicie chroni postać przed obrażeniami.
Odpowiedzialny współczynnik: Zwinność.

Płatnerstwo: Dzięki tej umiejętności twoja postać będzie mogła naprawić zużyty oręż i pancerze. Uszkodzony oręż zadaje mniejsze obrażenia. Uszkodzony pancerz zapewnia słabszą ochronę przed ciosami przeciwnika. W miarę zużywania się, skuteczność broni i pancerza wyraźnie spada. Odpowiedzialny współczynnik: Siła.

Średni pancerz: Dzięki tej umiejętności twoja postać będzie mogła swobodnie poruszać się i walczyć w wytrzymałych, lecz stosunkowo lekkich zbrojach, np. kolczych, łuskowych. kościanych lub orkowych.
Odpowiedzialny współczynnik: Wytrzymałość.

Ciężki pancerz: Umiejętność ta pozwala twojej postaci swobodnie się poruszać się i walczyć w ciężkich, wytrzymałych pancerzach, np. żelaznych, stalowych, srebrnych, dwemerowych, ebonowych lub daedryczych.
Odpowiedzialny współczynnik: Wytrzymałość.

Broń obuchowa: Umiejętność ta pozwala twojej postaci sprawnie posługiwać się wszelaką bronią obuchową, np. maczugami, buzdyganami, młotkami, pałkami i laskami.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła.

Długie ostrze: Dzięki tej umiejętności twoja postać może sprawnie posługiwać się bronią sieczną o długich ostrzach, np. jedno i dwuręcznymi mieczami, szablami, katanami i dai-katanami.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła.

Topór: Umiejętność ta pozwala twojej postaci sprawnie posługiwać się wszelakiego rodzaju toporami.

Włócznia: Dzięki tej umiejętności twoja postać będzie mogła skutecznie walczyć długą bronią drzewcową, np. włóczniami czy halabardami.

Atletyka: Umiejętność ta pozwala twojej postaci szybciej biegać i pływać.
Odpowiedzialny współczynnik: Szybkość.

Magiczne:

Zniszczenie: Zaklęcia za szkoły zniszczenia moją zastosowanie ściśle ofensywne. Wykorzystuje się je do zadawania istotom żywym i ożywieńcom, korzystając z mocy żywiołów, pozbawiając cel sił i zdolności, zwiększając jego podatność na obrażenia oraz dezintegrując jego broń lub pancerz. Odpowiedzialny współczynnik: Siła woli

Przemiana: Adepci tej szkoły magicznej manipulują osnową rzeczywistości, naginając ją do własnych potrzeb. Do popularniejszych zaklęć z tej grupy należą: oddychanie w wodzie, chodzenie po wodzie, skakanie, lewitacja, otwieranie, zamykanie i tworzenie magicznej tarczy przeciw atakom fizycznym. Odpowiedzialny współczynnik: Siła woli.

Iluzja: Zaklęcia ze szkoły iluzji wpływają na sposób postrzegania rzeczy i wydarzeń przez istoty żywe. Najpopularniejsze z nich to: Oślepienie, Światło, Paraliż, Milczenie, Uspokojenie, Sprowokowanie, Kameleon i Niewidzialność.
Odpowiedzialny współczynnik: Osobowość.

Przywołanie: Zaklęcia z tej szkoły magicznej pozwalają czarodziejowi zapanować nad umysłami pomniejszych stworzeń i istot magicznych. Dzięki nim można również przywoływać z innych wymiarów zaklętą broń i zbroję oraz daedrycznych i ożywieńczych strażników.
Odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja.

Mistycyzm: Zaklęcia ze szkoły mistycyzmu wykorzystują tajemne siły z innych wymiarów do zaklinania dusz w magiczne klejnoty, teleportacji na znaczne odległości, telekinetycznej manipulacji otoczeniem, pochłaniania i odbijania ładunków magicznych oraz wykrywania niewidzialnych obiektów. Odpowiedzialny współczynnik: Siła woli.

Przywrócenie: Adepci tej szkoły magicznej potrafią uzdrawiać, przywracać i zwiększać współczynniki i zdolności oraz leczyć różne przypadłości i chronić przed nimi. Zaklęcia szkoły Przywrócenia mogą także służyć do zmniejszania lub absorpcji siły, wytrzymałości, inteligencji, zwinności i innych współczynników przeciwnika.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła woli.

Zaklinanie: Szkoła zaklinania para się tworzeniem, wykorzystywaniem i odnawianiem zaklętych przedmiotów. Mistrzowie tej sztuki potrafią tworzyć potężniejsze przedmioty, o silniejszym działaniu i mniejszym zapotrzebowaniu na magiczną energię. Odpowiedzalny współczynnik: Inteligencja.

Alchemia: Alchemik potrafi łączyć ze sobą pozornie bezwartościowe składniki, tworząc n nich niezwykle potężne eliksiry. Mikstury te mogą m.in. uzdrawiać, leczyć choroby, zwiększać współczynniki, chronić przed obrażeniami i umożliwiać oddychanie w wodzie.
Odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja.

Bez zbroi: Umiejętność ta pozwala twojej postaci unikać obrażeń, gdy nie chroni ją żadna zbroja, poprzez odpowiednie przyjmowanie, zabijanie lub unikanie ciosów przeciwnika. Mistrzowie tej sztuki lepiej radzą sobie bez żadnego pancerza, niż z najlepszą zbroją.
Odpowiedzialny współczynnik: Szybkość.

Złodziejskie:

Zabezpieczenia: Ta umiejętność pozwoli twojej postaci otwierać zamknięte drzwi i skrzynie wytrychami oraz rozbrajać pułapki przy użyciu sond. Jest to podstawa umiejętność złodziei i agentów.
Odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja.

Skradanie się: Ta umiejętność pozwoli twojej postaci poruszać się niesłyszalnie i niezauważenie. To przydaje się zwłaszcza kieszonkowcom. Odpowiedzialny współczynnik: Zwinność.

Akrobatyka: Ta umiejętność pozwoli twojej postaci oddawać dłuższe skoki oraz unikać obrażeń przy upadkach z dużej wysokości. Mistrzowie akrobacji potrafią dostać się w miejsca nieosiągalne dla innych i zmieniać kierunek ruchu w czasie upadku.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła.

Lekki pancerz: Dzięki tej umiejętności twoja postać może sprawnie poruszać i bronić odziana w lekki pancerz- np. skórzany, chitynowy lub szklany. Odpowiedzialny współczynnik: Zwinność.

Krótkie ostrze: Ta umiejętność pozwoli twojej postaci sprawnie posługiwać się krótką bronią białą, taką jak sztylet, wakizashi, tanto i krótki miecz. Odpowiedzialny współczynnik: Szybkość.

Celność: Pozwala twojej postaci celnie strzelać z łuku i kuszy oraz posługiwać się shurikenami i nożami do rzucania.
Odpowiedzialny współczynnik: Zwinność.

Handel: Dzięki tej umiejętności twoja postać może zawierać korzystniejsze transakcje handlowe. Początkowe ceny towarów będą niższe, zaś kupcy chętniej zgodzą się na znaczne upusty.
Odpowiedzialny współczynnik: Osobowość.

Retoryka: Pozwoli twojej postaci wpływać na swoich rozmówców, schlebiając im, zastraszając ich lub obrażając. Rozmówcy chętniej podzielą się swoją wiedzą z osobą o wysokiej wartości tej umiejętności.
Odpowiedzialny współczynnik: Osobowość.

Walka wręcz: Umiejętność walki bez użycia broni. Atak wręcz obniża jedynie pasek kondycji przeciwnika. Dopiero gdy padnie on nieprzytomny za ziemię, będzie tracił punkty życia.
Odpowiedzialny współczynnik: Szybkość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Morrowind Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin