Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Solucja Hordes of the Underdark

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Neverwinter Nights
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:48, 02 Lut 2007    Temat postu: Solucja Hordes of the Underdark

Kilka uwag wstępnych:
-Możesz eksportować sobie postać z oryginału lub z Shadows of Undrentide, ale osobiście polecam eksportować sobie z Shadows of Undrentide
-Przeszukuj wszystkie beczki i skrzynie, które znajdziesz podczas swojej przygody
-Wypytuj wszystkich napotkanych o wszystko, najdokładniej jak się da
-Zapisuj grę dosyć często, ponieważ gdy cię zabiją to jest opcja odrodzenia, ale tracisz doświadczenie i kasę, więc radziłbym tego nie używać
-Miej mapę zawsze otwartą
-Nie zapominaj że możesz korzystać z ekwipunku twojego towarzysza
-Nie zapominaj o tym że możesz mieć dwóch towarzyszy

ROZDZIAŁ I

Waterdeep

Grę zaczynasz w Waterdeep w Gospodzie pod Ziejącą Czeluścią. Na samym początku czeka cię nie miła niespodzianka. Jest tutaj Drow, złodziej, który właśnie zwinął twój cały ekwipunek. Rozpraw się z nim szybko. Do pokoju wpadnie Tamsil. Powiedz jej co się tutaj wydarzyło i zapytaj o jakiś ekwipunek. Gdy to uczynisz to wyjdź z pokoju. Zaraz po prawej jest zbrojownia, pozabieraj wszytskie przydatne ci rzeczy. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. W jednym pomieszczeniu jest Taranell. Porozmawiaj z nim i wypytaj go o wszystko. Teraz możesz zejść na dół. Idź prosto. Spotkasz tutaj grupę poszukiwaczy przygód. Podejdź do nich i z nimi porozmawiaj. Wypytaj ich o wszytskie przydatne rzeczy. Po tej rozmowie, możesz porozmawiać ze znajdującym się tutaj Drezzym. Opowie ci on bardzo ciekawą historię. Teraz możesz przejść do kolejnego pomieszczenia. Porozmawiaj teraz z Durnanem. W czasie rozmowy zaatakują was drowy. Rozpraw się z nimi szybko i idź za resztą do komnaty studni. Tutaj również jest kilka drowów. Rozpraw się z nim i ponownie porozmawiaj z Durnanem. Po rozmowie pojawi się tutaj Deekin. Możesz mu powiedzieć żeby się do ciebie przyłączył. U Białej Thesty możesz zakupić sobie ekwipunek. Otrzymasz od niej również Berło Wskrzeszenia. Wróć teraz do gospody i porozmawiaj z Graybanem. Powiedz mu żeby cię wypuścił na zewnątrz. Teraz wyjdź na zewnątrz. Porozglądaj się po tym obszarze. Są tutaj dwa miejsca które watro odwiedzić, a mianowicie Uzbrojenie Argali i Sklepik Małych Cudów i Magii. W tym pierwszym możesz sobie kupić bronie, a w drugim różne magiczne przedmioty. W tym drugim pomieszczeniu jest teleskop, kiedy w niego spojrzysz ujrzysz przerażający widok. Kiedy skończysz oglądać podejdzie do ciebie sprzedawca i rozpocznie rozmowę. Wypytaj go dokładnie o wszystko. Kiedy już się zaopatrzyłeś, wyjdź na zewnątrz. Teraz możesz już wrócić do Gospody pod Ziejącą Czeluścią do Komnaty Studni i zejść na dół do Podgórza.

Podgórze - Poziom I

Na samym początku spotkasz Tchórzliwego Goblina. Porozmawiaj z nim i możesz mu pomóc wydostać się stąd. Teraz przejdź przez wielką bramę która się tu znajduje. Jedna uwaga: na tym obszarze jest wiele różnych portali, nie przechodź przez nie gdyż za każdym razem przeniosą cię w inną stronę. Porozglądaj się po tym obszarze. Idąc prosto napotkasz na ciało Sharwyn. Użyj na niej Berła Wskrzeszenia i z nią porozmawiaj. Możesz ją przyłączyć do drużyny. Teraz idź dalej. Na północy tego obszaru jest Sala Śpiących Królów. Na jednym fotelu w stercie kości znajdziesz niebieski pręt i kilka innych rzeczy. Ten pręt koniecznie zatrzymaj. Znajdziesz tutaj również ukryte drzwi, a w środku jeszcze jedne. Te drzwi nigdzie nie prowadzą. Kiedy wyjdziesz z tych drzwi to skręć w lewo, potem w prawo, a potem znowu w lewo. W ścianie na którą się patrzysz powinieneś znaleźć ukryte drzwi. Jest w nich skrzynia a w niej kilka drobiazgów. Na zachodzie tego obszaru jest Sala Luster. Znajdziesz tutaj martwego Daelana. Wskrześ go i z nim porozmawiaj. Możesz przyłączyć go do drużyny. Kiedy podejdziesz do jednego lustra na wschodniej ścianie to wyłoni się z niego twoja kopia. Zabij ją i kontynuuj swoją podróż. W pomieszczeniu na południe od Sali Luster spotkasz Harpie walczące z ogrami. Rozpraw się z nimi. W jeden skrzyni znajdziesz Biały Pręt, jego również koniecznie zatrzymaj. Na południowym wschodzie jest Sala Ponury Posąg. W tej sali znajduje się Stary Błękitny Smok. Oczywiście go zabij. Nie powinieneś mieć z nim większego problemu. Kiedy już to zrobiłeś przeszukaj dokładnie tą sale. Po pokonaniu smoka otworzą ci się drzwi, w których jest skrzynia. W tej skrzyni jest kolejny Niebieski Pręt, który też koniecznie zatrzymaj. Znajdziesz w tej skrzyni również Szkło Powiększające Halastera, to też zatrzymaj. Jak już przeszukałeś cały ten obszar to wyjdź do kolejnego obszaru drzwiami znajdującymi się na północny wschodzie. Porozglądaj się teraz dokładnie po tym obszarze. Na zachodzie tego obszaru jest Labirynt. Ten Labirynt składa się z pułapek. Musisz przejść między pułapkami tak dojść do dźwigni i zniszczyć znajdujące się tu kolumny "podtrzymujące pułapki" lub po prostu je zniszczyć. Niedaleko od miejsca od wejścia z którego znalazłeś się w tym obszarze znajdziesz zwłoki, a w nich kolejny pręt tym razem zielony, oczywiście koniecznie go zatrzymaj. Na zachodzie jest małe pomieszczenie w którym jest kilka Duergarów i Drow Snajper. Rozpraw się z nimi wszystkimi. W zwłokach Drowa znajdziesz kolejny pręt, tym razem czerwony, który oczywiście musisz zatrzymać. Na północny wschodzie tego obszaru jest dziwny sarkofag, kiedy go otworzysz zaatakuj cię Mumia, Lord. Gdy ją zabijesz, weź wszystko z sarkofagu, jest w nim kilka przydatnych rzeczy. W jednej ze skrzyń w pomieszczeniu na północy znajdziesz kolejny Biały Pręt, zatrzymaj go. W pomieszczeniu na Północnym zachodzie jest Ogrzy Mag. Powalcz z nim. Gdy będzie już na skraju śmierci, podda się więc z nim porozmawiaj. Z rozmowy nie wyniknie nic ciekawego, więc go dobij. Przeszukaj całe to pomieszczenie i jego zwłoki. W skrzyni znajdziesz kolejny Czerwony Pręt, zatrzymaj go. Jak już przeszukałeś cały ten obszar to wróć się do poprzedniego obszaru. Idź teraz na południe i przejdź przez drzwi, które znajdują się niedaleko sali w której pokonałeś smoka, do następnego obszaru. Przeszukaj teraz dokładnie cały ten obszar. W sali na południu gdzie przebywa kilka Duergarów, jest skrzynia w której jest kolejny pręt do naszej kolekcji - Zielony. Na południowym wschodzie w pomieszczeniu Trzech Strażników, są trzy posągi, musisz je tak obrócić, aby między posągiem a drzwiami utworzyła się błękitna nić, a po przesunięciu każdego jednego posągu, użyć dźwigni (musisz to robić w miarę szybko). Kiedy wszystkie trzy posągi będą skierowane na drzwi to drzwi zostaną zniszczone i będziesz mógł zobaczyć co jest za nimi. A za drzwiami jest skrzynia w której jest kilka przydatnych rzeczy. Teraz wróć się do początku tego obszaru i podążaj wg moich wskazówek. Idź prosto, skręć w prawo, skręć w lewo i ponownie w lewo. Tutaj w tej wnęce w lewym rogu znajdziesz ukryte drzwi, przejdź przez nie. Idąc w jedną stronę napotkasz na zwłoki, w których znajdziesz jeszcze jeden pręt, tym razem Biały. A idąc w drugą stronę napotkasz ponownie na ukryte drzwi, również przez nie przejdź. Jest tutaj Wróżka Twórczyni Bomb. Zabij ją. W jej zwłokach znajdziesz Żółty Pręt. Teraz ponownie wróć się do początku tego obszaru. Idź prosto, skręć w prawo i znowu prosto. W tej wnęce w lewym rogu znajdziesz kolejne ukryte drzwi. Przejdź przez nie. W wnęce po lewej stronie są ukryte drzwi, przejdź prze nie. W pomieszczeniu na północnym zachodzie na zachodniej ścianie są ukryte drzwi. Za tymi drzwiami są zwłoki w których jest Niebieski Pręt. W pomieszczeniu na zachodzie, tam gdzie walczą ogry z harpiami, są dwie skrzynie w których jest Pręt Żółty i Pręt Biały. W pomieszczeniu na południowym zachodzie jest kryjówka Nimfy. Rezyduje w niej Wróżka Czarodziejka. Musisz z nią walczyć, ale kiedy będzie już na skraju śmierci porozmawia z tobą. Powiedz jej że zabiłeś Ogrzego Maga. Przejdź teraz przez jedyne drzwi które się tu znajdują. Za nimi na ziemi jest Ogień Alchemiczny. Podpal Lont i oddal się od beczułki. Teraz możesz pozbierać zawartości skrzyń z tego pomieszczenia. Jak już przeszukałeś cały ten obszar wróć się do poprzedniego i podejdź do kolorowych kolumn na początku tego obszaru. Stań na wprost kolumn. Do pierwszej dźwigni z lewej strony wsadź Żółty Pręt i pociągnij za tą dźwignie. Do drugiej z lewej wsadź Niebieski Pręt i pociągnij za tą dźwignię. Do trzeciej od lewej ponownie wsadź Niebieski Pręt i pociągnij, a do ostatniej wsadź Zielony Pręt i pociągnij. Utworzy ci się przejście przez mostek więc przez niego przejdź. Teraz zejdź po schodach na drugi poziom.

Podgórze - Poziom II

Na samym początku zobaczysz krótki filmik. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. Kierując się do środka obszaru napotkasz na Goblina uciekającego przed Drowami. Zabij ich wszystkich. W zwłokach Goblina znajdziesz klucz i Żółty Łańcuch, te dwie rzeczy zatrzymaj koniecznie. W centrum tego obszaru są cztery piedestały i Sadzawka Kolorów. Zamontuj na Żółtym Piedestale, żółty łańcuch. Teraz wyjdź południowymi drzwiami. W przedostatnim pomieszczeniu jest grupa Drowów. Rozpraw się z nimi i przeszukaj ich zwłoki. W jednych znajdziesz klucz. W ostatnim pomieszczeniu jest Drow Zastępca Dowódcy. Jego również zabij i przeszukaj jego zwłoki. Znajdziesz w nich Zielony Łańcuch, Klucz i kilka innych rzeczy. W tym pomieszczeniu jest martwy Tomi. Wskrześ go i powiedz mu żeby wracał na górę, lub żeby się do ciebie dołączył. W jednej skrzyni znajdziesz Butelkę z Dżinem. Możesz przywołać Dżina trzy razy na dzień, a u niego zakupić sobie różne przedmioty. Przy pierwszej rozmowie dostaniesz od niego Kamień Aktywacyjny do portalu gdzieś na tym piętrze. Dzięki niemu możesz teleportować się do Waterdeep. Dżin będzie stanowił twój podręczny sklepik. Teraz kiedy przeszukałeś już cały ten obszar, wróć się do poprzedniego i zamontuj Zielony Łańcuch na Zielonym Piedestale. Przejdź teraz do kolejnego obszaru drzwiami znajdującymi się na wschodzie. Za pierwszymi drzwiami jest kilka Rakaszy, rozpraw się z nimi. W zwłokach jednego z nich jest klucz, weź go. Za następnymi drzwiami, jest Shareesh. Porozmawiaj z nim. Poprosi cię on o znalezienie Kamienia Aktywującego portal w tym pomieszczeniu. Kiedy będziesz mu chciał go dać pojawi się dżin i ujawni prawdziwe oblicze Niewolników. Okaże się że są to Rakasze, więc się z nimi rozpraw. W zwłokach przywódcy znajdziesz kolejny łańcuch - tym razem czerwony. W tym pomieszczeniu jest również Kamień Portal. Jeśli umieścisz w nim Kamień Aktywujący portal, będziesz mógł się przenieść do Waterdeep. W ostatnim pomieszczeniu jest Sarkofag w którym jest Linu. Wskrześ ją i z nią porozmawiaj. Teraz możesz ją odesłać na górę lub przyłączyć ją do drużyny. Gdy już przeszukałeś cały ten obszar wróć się do poprzedniego obszaru i przejdź do kolejnego obszaru drzwiami które znajdują się na północy. Porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. W ostatnim pomieszczeniu jest Argo Czarny Ząb. Zabij go i z jego zwłok weź Fioletowy Łańcuch. W tym pomieszczeniu są również trzy dźwignie, ale nic się z nimi nie da zrobić. Wróć się teraz do centrum i umieść pozostałe łańcuchy na piedestałach. Teraz użyj Sadzawki Kolorów. Nad sadzawką zaczną pojawiać się kolory. Zapamiętaj ich kolejność i w takiej kolejności podchodź do piedestałów. Gdy wykonasz to poprawnie otworzą ci się drzwi. Za drzwiami jest Berger. Porozmawiaj z nim i wypytaj go dokładnie o wszystko. Teraz możesz zejść schodami na dół.

Podgórze - Poziom III

Porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. Jeśli będziesz chciał przejść przez południowe drzwi, z cienia wyłoni się drowka Nathyrra. Porozmawiaj z nią, udzieli ci ona kilka przydatnych informacji. Teraz przejdź przez drzwi na południu. Zobaczysz krótki filmik i będziesz musiał walczyć z drowami. Na północy tego pomieszczenia jest uwięziona Formiańska Królowa. Uwolnij ją i z nią porozmawiaj. Wróć się teraz do poprzedniego pomieszczenia. Idź teraz drzwiami na wschód. W tym pomieszczeniu z ziemi wyłoni się Formiańska Królowa. Powie ci ona że za następnymi drzwiami jest spory obóz drowów. Zaproponuje ci ona pomoc. Możesz albo przejść ukrytym tunelem za obóz lub walczyć razem z Formianami przeciwko drowom. Wybór należy do ciebie. Teraz gdy już przeszukałeś cały ten obszar przejdź przez Północne Przejście. Jeśli podejdziesz trochę na przód z cienia ponownie wyłoni się Nathyrra. Udzieli ci ona bardzo przydatnej rady. Ostrożnie podążaj teraz bokiem planszy i dojdź do ukrytego tunelu. Jest tutaj Dziwna Sterta Kamieni. Użyj jej i przejdź na drugą stronę. Na wzniesieniu znajduje się Armata Drowów, znajduje się przy niej Drow Artylerzysta. Załatw go i zabaw się w ostrzeliwanie Obozu Drowów z ich własnej Armaty. Kiedy już wszystkich rozwaliłeś porozglądaj się po obozie. Jest tutaj skrzynia Drowów w której są wszytskie twoje rzeczy z poprzedniej przygody. Wyjdź teraz wyjściem które znajduje się w tym obozie. Na samy początku spotkasz Nathyrre która przyłączy się do ciebie na chwile po to aby pomóc ci w uwolnieniu Halastera który znajduje się za wrotami. Zanim jednak tam wejdziesz wróć się do Gospody w której zaczynałeś grę i powiedz Durnanowi o wszystkim czego się dowiedziałeś. Teraz gdy już powiedziałeś o wszystkim Durnanowi możesz zająć się uwolnieniem Halastera. Za wrotami najpierw obejrzysz sobie krótki filmik, a potem walka. Po walce uwolnij Halastera i z nim porozmawiaj. Po rozmowie zostaniesz przeniesiony do Podmroku, nieważne czy tego chcesz.

ROZDZIAŁ II

Lith My'athar

Na początku zobaczysz krótki filmik. Po filmiku porozmawiaj z Wyrocznią. Wypytaj ją o wszystko. Teraz porozmawiaj z Nathyrrą i również wypytaj ją o wszytsko. Może się ona do ciebie przyłączyć. Jest tu również Valen, którego też wypytaj o wszytsko. On też może się do ciebie przyłączyć. Teraz wyjdź na zewnątrz i porozglądaj się po okolicy. Na północy tego obszaru jest Zbrojownia i Kuźnia. Możesz tutaj zarąbiście ulepszyć sobie bronie (oczywiście za odpowiednią opłatą). W północno zachodniej części tego obszaru są Ogrody Piwne. Kiedy tam podejdziesz zobaczysz ciekawą rozgrywkę. Kiedy ją przerwiesz dostaniesz trochę doświadczenia. Możesz udać się teraz do Siedziby Lith My'athar. W środku jest Wielka Matrona Brizafae. Możesz z nią pogadać i dowiedzieć się czegoś więcej o tym miejscu. Teraz możesz wyjść na zewnątrz. Idź teraz do Siedziby Rodu Maeviir. W środku jest Zesyyr Maeviir. Porozmawiaj z nią. Dostaniesz od niej dosyć ciekawe zadanie. Wyjdź teraz na zewnątrz i wieży Rodu Maeviir, która znajduje się obok Ogrodów Piwnych. Pokaż strażnikowi stojącemu przed wejściem Sygnet który dostałeś od Zesyyr i wejdź do środka. Porozmawiaj teraz z Wielką Matroną i ją zaatakuj. Kiedy ją zabijesz pojawi się Zesyyr, podziękuje ci i wyprowadzi cię na zewnątrz. Teraz idź do Świątyni Lolth i powiedz Wyroczni o tym co zrobiłeś. Teraz wyjdź na zewnątrz. Idź do Doków. Jest tutaj Cavalass. Porozmawiaj z nim i wypytaj go dokładnie o wszystko. Na razie nie korzystaj z jego usług. Na południowym zachodzie tego obszaru jest Brama do Siedziby Lith My'athar. Przejdź przez nią. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Idź prosto. Jest tutaj Sierżant Osyyr. Porozmawiaj z nim, zapytaj się go o sytuacje za bramą i powiedz mu żeby ci ją otworzył. Teraz przejdź do Północno Zachodniego Przejścia. Na tym obszarze musisz bardzo uważać ponieważ w ziemi robią się czasami dziwne otwory które mogą cię poważnie uszkodzić. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Idź teraz do południowych Tuneli do których wejście tak jak sama nazwa wskazuje znajduje się na południu.

Ponura Otchłań

Na początku spotkasz Cordigana Skalnego Gnoma. Porozmawiaj z nim. Wypytaj go o wszytsko i porozglądaj się po tym obszarze. Mniej więcej w centrum tego obszaru jest Gong. Uderz w niego i oglądnij sobie krótki filmik. Zostaniesz przeniesiony do środka znajdującej się na tym obszarze Świątyni. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Gdy obszedłeś już cały ten obszar to udaj się na górę. Teraz porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. Jest tu strasznie dużo Biesów Cienia, które mogą sprawić dosyć duży kłopot. W jednym regale znajdziesz Księga Vix'thrity. Zatrzymaj ją może okazać się przydatna. W jednym pomieszczeniu znajdziesz dwie Czarne Perły, umieść jedną na ołtarzu. Po umieszczeniu broń która znajduje się w twojej ręce zostanie ulepszona. Możesz również zrobić tak z inną bronią. Jak już porozglądałeś się po tym obszarze to idź na górę. Teraz przeszukaj dokładnie cały ten obszar. Na tym obszarze znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów. Zejdź teraz na Poziom na którym zacząłeś i wyjdź na zewnątrz. Jest tutaj Sodalis. Załatw go i weź wszystko z jego zwłok. Teraz wróć się do Świątyni i zejdź w dół. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Są tutaj trzy Kościane Golemy, które bez problemu załatwisz i skrzynia w której jest lina. Weź ją i zejdź na dół przy pomocy liny. Na samym początku spotkasz Mnicha Kultystę, który z tobą porozmawia. Nieważne jak przeprowadzisz rozmowę i tek cię zaatakuje. Kiedy już się z nim rozprawiłeś przeszukaj jego zwłoki i weź Kulę Energii. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. Na południu w jednym pomieszczeniu jest Skrzynia, rozwal ją i weź postrzępione drzewo. Teraz podejdź do sarkofagu, który znajduje się obok i wbij w ciało kołek który utworzył się ze szczątków skrzyni. Znajdziesz tutaj klucz więc przejdź przez drzwi na północy. Połóż na piedestale po lewej stronie Kule Energii. Rozwalą się drzwi więc przez nie przejdź, ale najpierw z powrotem zabierz Kule Energii. Jest tutaj trochę Kultystów. Kiedy się z nimi rozprawisz to porozwalaj beczki za posągiem smoka i znajdujące się tu ławki w celu zdobycia kołków. Na lewo i na prawo od tego pomieszczenia są sarkofagi, więc czym prędzej poprzebijaj znajdujące się w nich ciała kołkami. W pomieszczeniu na południu znajdziesz w jednym z regałów Księgę Starszych Vix'thrity. Zachowaj ją może ci się przydać. Na północy jest Kultysta, starszy mnich. Kiedy go zabijesz nie zapomnij przebić jej ciała w grobowcu za drzwiami. W jej zwłokach znajdziesz kolejną Kule Energii, zatrzymaj ją. Wróć się teraz do centrum tego obszaru i na dwóch wschodnich piedestałach połóż Kule Energii. Drzwi znowu zostaną otworzone, więc przez nie przejdź, lecz wpierw zabierz swoje Kule. Na tym obszarze jest narzędzie tortur w którym uwięziona jest Lavoera. Porozmawiaj z nią i powiedz jej że wrócisz ją uwolnić. Pociągnij teraz dwa razy za dźwignię dziwnej maszyny. Otrzymasz jej krew. Polej krwią części golema, a stworzysz sobie Kościanego Golema. Na tym obszarze jest Mistrz Cienia, kiedy go uszkodzisz cofa się, aż w końcu dojdzie do końca, wtedy go zabijasz i wchodzisz do pomieszczenia na końcu i przekuwasz kołkiem jego zwłoki. W tym pomieszczeniu znajdziesz w skrzyniach kilka przydatnych rzeczy, a między innymi ostatnią Kulę Energii i Różdżkę zerowania. Wróć się teraz do Lavoery i do dziwnej maszyny włóż różdżkę którą przed chwilą znalazłeś. Maszyna zostanie zniszczona, a ona uwolniona. Porozmawiaj z nią i powiedz jej żeby spotkała się z tobą w obozie rebeliantów. W szczątkach Maszyny znajdziesz Naszyjnik z kryształem, lecz w żadnym wypadku go nie zakładaj. Teraz możesz się wrócić do centrum i ułożyć trzy kule na piedestałach na Północy. Ostatnie drzwi zostaną otworzone, więc przez nie przejdź. Zobaczysz krótki filmik, jeśli trochę podejdziesz. Zmierz się teraz z Sodalisem. Kiedy go zabijesz wbij kołek w ciało w sarkofagu, który się tu znajduje. Teraz wyjdź z tego obszaru przez dziurę w ścianie. Na początku obejrzysz krótki filmik. Teraz musisz zmierzyć się z Vix'thrą. Jest to Kościany Smok. Po pokonaniu go zobaczysz krótki filmik, w którym jego "duch" wstępuje do ciała innego kościanego smoka i tak cały czas. Żeby temu zapobiec to musisz udać się na tył tego obszaru i rozwalić znajdujące się tu Filakterium, kiedy je rozwalisz to smok więcej się nie obudzi. Obok Filakterium jest dużo skarbów, pozabieraj je wszystkie. Teraz możesz opuścić świątynie. Po wyjściu ze świątyni spotkasz Cordigana Skalnego Gnoma, podziękuje ci on za wszytsko. Teraz wróć się do poprzedniego obszaru i idź do Północnych Tuneli, znajdujących się na Północy. Zaraz po wyjściu z tego obszaru zobaczysz krótki filmik.

Zorvak'Mur

Porozglądaj się teraz dokładnie po tym obszarze. Na początku spotkasz kilku Duergarów. Nieważne jak pokierujesz rozmową i tak cię zaatakują. W zwłokach przywódcy znajdziesz przydatny hełm, od razu włóż go na głowę. Kiedy podejdziesz do wodospadu z którego wyszli duergarzy to wodospad zniknie. Jest tutaj dziwna wioska. Teraz podejdź do Żałosnego Illithida i powiedz mu że przybywasz na targ niewolników (za żadne skarby nie zdejmuj hełmu!). Teraz możesz zejść na dół. Porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. Na wschodzie odbywa się aukcja Niewolników. Kup dziewczynę która jest na sprzedaż i powiedz jej że ma zanieść ważna wiadomość do obozu wyroczni. W ten sposób uwolnisz ją i zyskasz doświadczenie. Na północnym zachodzie są komnaty Ilithidów. Wejdź do nich. Na środku stoi Czarna Skrzynia. Zwędź jej zawartość, a ze dziwnych pomieszczeń na ścianach powychodzą Ilithidy. Porozwalaj je i wyjdź na zewnątrz. Idź teraz do Zagrody Niewolników, która znajduje się na północnym wschodzie. Porozmawiaj teraz z Dozorcą i zabij go. Przeszukaj jego zwłoki i zabierz z nich klucz. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. W jednym pomieszczeniu jest grupa niewolników - gladiatorów. Nie rozmawiaj na razie z ich przywódcą Argosusem, jeszcze tu wrócisz. W jednym pomieszczeniu jest Kosarz, a w kokonie za nim jest Perła Uderzania, zatrzymaj ją. Jak już przeszukałeś cały ten obszar możesz wyjść na zewnątrz. Na południowym wschodzie tego obszaru jest Portal do Wielkiej Sali. Jest tutaj Łupieżca Umysłów Czciciel. Porozmawiaj z nim i pozwól sobie zdjąć hełm żeby dostać się do Arcymózgu. Porozmawiaj teraz z Arcymózgiem i powiedz mu że przyniesiesz mu lustro. Teraz opuść Zorvak'Mur i podejdź pod wejście do Zachodnich Tuneli. Włóż do sterowni mostu Perłę Uderzenie (Roztrzaskania), zobaczysz bardzo ciekawy napis Very Happy. Dobra teraz na serio. Musisz wciskając odpowiednie przyciski ułożyć pionową linie z wykrzykników na środku np. jeśli chcesz żeby trzeci wykrzyknik przesunął się w lewo to po prostu wciskasz przycisk oznaczony Rząd 3 lewo. Kiedy ułożysz wykrzykniki to wciśnij żarzący się przycisk. Teraz przejdź przez most i wejdź do dziury.

Rozpadlina Tyrana Oczu

Porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. Kierując się w lewo spotkasz Eldaatha Ra'Sina który z polecenia Valsharessy ma cię zabić. Zabij go więc ty, nie sprawi ci większego problemu. Na północnym zachodzie tego obszaru jest jaskinia, wejdź do niej. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. W jednym pomieszczeniu spotkasz Attiza. Porozmawiaj z nim i wypytaj go o wszystko. W jednym pomieszczeniu, w którym jest duża dziura w podłodze, w skrzyni znajdziesz Kamienną Płytę, zatrzymaj ją. W samym centrum tego obszaru jest Tyran Oczu. Nie powinieneś mieć żadnych problemów z pokonaniem go. W pomieszczeniu za tym miejscem są trzy skrzynie w których jest kilka przydatnych rzeczy. Gdy już przeszukałeś cały ten obszar to zejdź na dół przez pomieszczenie w którym znalazłeś Kamienną Płytę. Uważaj bo na tym obszarze nie działa Magia. Teraz porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. Gdzieniegdzie na tym obszarze zobaczysz uciekające duchy. Na tym obszarze są dziwne drzwi których nie da się otworzyć, a obok nich jest jakiś mechanizm. Kiedy się dokładnie porozglądasz powinieneś znaleźć tutaj ukryte drzwi. W jednym pomieszczeniu jest Bebilith. Na tym obszarze jest też Wielki Obelisk. Przypatrz się dokładnie Kamieniom Runicznym obok niego. Na najbliższych kamieniach, których nie da się ruszyć, jest jakiś znak. Musisz pozmieniać pozostałe kamienie w rzędzie przez klikniecie żeby na nim widniał taki sam znak. Kiedy zrobisz to poprawnie na tym obszarze będzie można już używać magii. Teraz weź ze środka obelisku jego rdzeń. Wróć się teraz do Lith My'athar i powiedz wyroczni o wszystkim co do tych czas udało ci się osiągnąć. Porozmawiaj jeszcze z Uwolnioną służącą, (dostaniesz trochę doświadczenia). Idź teraz do doków i porozmawiaj z Cavallasem i powiedz mu żeby cię przetransportował na Wyspę z dziwną osadą.

Szczyt Shaori

Wejdź do jaskini na samym początku i porozglądaj się po tym obszarze. Idąc prosto natkniesz się na Obóz Drowów. Zaatakują cię więc ich powybijaj. Niestety ich przywódczyni zdąży uciec. Idąc dalej spotkasz dwa Skrzydlate Elfy- Skaa i Nairow. Porozmawiaj z nimi, udzielą ci one kilku przydatnych informacji. Mniej więcej w centrum tego obszaru jest kupiec. Porozmawiaj z nim i kup od niego kawałek szkła. Po dokonaniu transakcji otrzymasz od niego kompas, który wskaże ci drogę do szkła. Ten odłamek znajduje się na wschodzie za biblioteką (jest ukryty). Teraz idź do biblioteki. W środku jest Ulithar. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się że jego żona stała się meduzą. Teraz możesz to rozwiązać na dwa sposoby. Pierwszy: Zabij ją. Drugi: Idź szybko do drzwi na południu i weź z niej Miksturę Ochrony Wzroku i wypij ją. Teraz możesz spokojnie z nią porozmawiać. Zada ci ona kilka pytań o kawałek szkła który posiada. Odpowiadaj na nie najmniej logicznie jak się da. Kiedy uda ci się to odda ci kolejny kawałek szkła. Teraz wyjdź na zewnątrz i idź do Jaskini, która znajduje się na południe od biblioteki. Kiedy do niej podejdziesz z jaskini wyjdzie grupa drowów z tym samym przywódczynią która ostatnio ci uciekła. Teraz również ucieknie. W jaskini jest Shaori. Porozmawiaj z nią. Dowiesz się że oddała, swój kawałek lustra Sabalowi (tej przywódczyni drowów). Wyjdź na zewnątrz i idź do Świątyni, która znajduję się na zachodzie tego obszaru. W środku jest Lomylithrar, który zarazi cię jakąś chorobą. Żeby się jej pozbyć musisz przejść przez pięć prób. Musisz pociągnąć za jeden z trzech łańcuchów, żeby znaleźć się na arenie (przy każdej próbie możesz pociągnąć za ten sam łańcuch i będziesz walczył z tym samym potworem). Kiedy wykonasz wszytskie pięć prób, da on ci kolejny odłamek szkła i lekarstwo, które uleczy cię z choroby którą jesteś zarażony. Teraz możesz go zabić i stąd wyjść. Idź teraz do Wieży Czarodziej, która znajduje się na Północnym wschodzie tego obszaru. Przed wejściem do niej stoi Petyr Trenhold. Porozmawiaj z nim i wejdź do wieży. Uważaj ponieważ używanie magii w tej wieży może skończyć się tragicznie np. możesz zostać zamieniony w pingwina, albo czar może dać zupełnie odwrotny skutek. Na tym poziomie nie ma zbytnio nic ciekawego, więc kiedy rozprawisz się z wrogami to idź na górę. Na tym poziomie jest kilku wrogów i kilka przedmiotów, raczej mało ciekawych, więc kiedy porozwalasz wrogów i pozabierasz przydatne rzeczy, możesz iść na górę. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Jest na nim kilka wrogów, których bez problemu pokonasz. W jednym pomieszczeniu są cztery skrzynie, w których są dosyć ciekawe przedmioty i trochę kasy. W ostatnim pomieszczeniu jest Jansil. Będzie chciał z tobą walczyć, ale kiedy będzie już na skraju śmierci to z nim porozmawiaj. Da on ci ostatni kawałek Zwierciadła. Teraz możesz wyjść na zewnątrz i iść do zamku, który znajduje się na północnym zachodzie tego obszaru. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Gdy przeszukałeś cały ten obszar to udaj się do Sali Tronowej. Jest tutaj Błazen i Sabal. Porozmawiaj z Błaznem, później zakończ rozmowę i jeszcze raz z nim porozmawiaj. Rozpocznie się walka. Możesz używać odłamków zwierciadła na znajdujących się tu kolumnach, co znacznie ułatwi ci walkę. Kiedy wygrasz ze zwłok Sabali zabierz ostatni odłamek zwierciadła i daj wszytskie Błaznowi. Zostaniesz przeniesiony do Jaskini. Porozmawiaj z Shaori. Teraz wróć się do Lith My'athar i idź do Wyroczni. Daj jej Zwierciadło Widzenia, a później je od niej weź. Idź teraz do Zorvak'Mur. Idź do Zagrody Niewolników i porozmawiaj z Argosusem. Powiedz mu żeby zaczął atakować dopiero jak dostaniesz się do Arcymózgu. Idź teraz do Arcymózgu i daj mu Zwierciadło. Wyjdź teraz na zewnątrz i powybijaj wszystkich razem z niewolnikami. Teraz stań w pobliżu miejsca gdzie był Łupieżca Umysłów Czciciel. Zostaniesz przeniesiony do Sali Tronowej. Porozglądaj się po niej i wszystkich powybijaj. Są tu trzy drzwi które można otworzyć odpowiadając poprawnie na zagadki. W każdym przypadku jest to trzecia odpowiedź. Kiedy dojdziesz do pomieszczenia w którym jest Arcymózg zostaniesz przeniesiony do Spokojnego Przejścia. Zaczniesz rozmowę z Kobietą lub Mężczyzną. Nie wierz w co mówi. Zaczniesz walkę z Balorem, Obserwatorem i Umbrowym Kolosem. Po walce z powrotem zostaniesz przeniesiony do sali Arcymózgu, który będzie cię błagał o litość. Zlituj się nad nim. Co prawda Ilithidzie dalej będą pomagać w walce Valsharessie, ale ty za to zyskasz dużo doświadczenia. Teraz idź do Lith My'athar powiedz Wyroczni czego dokonałeś. Teraz powiedz Cavalassowi żeby przewiózł cię na Wyspę Twórcy.

Wyspa Twórcy

Porozglądaj się dokładnie po tym obszarze. Na tym obszarze jest mały obóz Duergarów. Porozmawiaj z znajdującą się tu Dahanną. Udzieli ci ona kilku nawet przydatnych informacji. Mniej więcej w centrum tego obszaru jest wejście do lochów, więc do niech wejdź. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. UWAGA: Jeśli jesteś czarodziejem lub czarownikiem na minimum 5 poziomie to będziesz znajdował różne części golema, które będziesz mógł później złączyć. Na tym obszarze jest trochę golemów, ale jeśli jakiegoś z nich zabijesz to uzdrowi go kręcący się tu golem padlinożerca "nie do zdarcia", więc trzeba zająć się wyłączeniem go. W jednym pomieszczeniu znajdziesz Mistyczny Leksykon, Księgi Stworzonych i Mithralowy Posąg, koniecznie zatrzymaj te trzy rzeczy. W różnych pomieszczeniach na tym obszarze będziesz znajdować różne proszki, je również zatrzymuj. W centrum tego obszaru jest sterownia wejdź do niej i zamknij za sobą drzwi. Rozwal znajdujące się tu golemy. Teraz czas wyłączyć golema padlinożercę. Są tutaj dwa panele sterujące i jeden główny. Jeśli użyjesz tych paneli pojawią się różne liczby. Golem padlinożerca wypowiada czasami dziwne słowo. Dzięki mistycznemu leksykonowi możesz przetłumaczyć to co mówi i wypisać tą liczbę. Teraz użyj główny panel. Pojawi się golem i wybuchnie, a ty zyskasz trochę doświadczenia. Teraz możesz spokojnie przeszukiwać ten obszar. W jednym pomieszczeniu znajdziesz Złotą Różdżkę. W innym pomieszczeniu znajdziesz Magiczny Kryształ. W pomieszczeniu na północy wschodzie jest Duch Broni, kiedy go zabijesz w tym pomieszczeniu znajdziesz kilka przydatnych rzeczy. W pomieszczeniu na zachodzie jest dziwny posąg na środku, a wokół niego śmiertelna pułapka, więc na nią nie wchodź! Idź na tył tego pomieszczenia. Kiedy postoisz trochę dłużej przy śmieciach to powinieneś znaleźć dźwignię. Użyj jej, a pułapka zostanie rozbrojona. Teraz kliknij na posąg i weź hełm i zbroję. Obok pomieszczenia w którym był Duch Broni jest pomieszczenie z aparaturą alchemika. Teraz przy pomocy Księgi Stworzonych zrób sobie trzy przedmioty i koniecznie je zatrzymaj. Przed zejściem na dół jest Adamantowy Golem, możesz go zabić tak samo jak w przypadku Golema Padlinożercy. Teraz zejdź na dół. Na początku zobaczysz krótki filmik. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. Jeśli przejdziesz przez drzwi na prosto, to na prosto są kolejne drzwi, żeby je otworzyć musisz posiadać bardzo wysoką umiejętność Otwierania Zamków. Za tymi drzwiami jest Gloignar, który da c zadanie. Żeby je wykonać wystarczy wziąć z piedestału obok Kamień Duszy i mu go dać. Poda ci ona hasło które przyda się na później. Idź teraz na północ. Po pewnym czasie spotkasz golema, który będzie cię chciał zaprowadzić do swojego pana. Zgódź się. Porozmawiaj teraz z Aghaaza i zgódź się mu pomóc. W jednym pomieszczeniu znajdziesz Notatki Laboratoryjne. Teraz idź na południe. Po pewnym czasie tutaj również , który również będzie chciał cię zaprowadzić do swojego pana. Zgódź się. Porozmawiaj z Ferronem. Jemu również zgódź się pomóc. Teraz musisz zdecydować którego wolisz zabić. Jeśli chcesz zabić Ferrona, to po walce weź jego głowę i daj ją Aghaazowi. Jeśli natomiast chcesz pomóc Ferronowi to zabij Aghaaza, weź Źródło Mocy i daj to Ferronowi. Nieważne co wybierzesz i tak dostaniesz tyle samo doświadczenia. Gdy już przeszukałeś cały ten obszar to zejdź na dół. Idź prosto. Kiedy dojdziesz do "Skrzyżowania" utworzy się wokół ciebie magiczna zapora. Strzel szybko do czterech Magicznych Płaszczyzn, które są wokół ciebie, a usuniesz zaporę i dostaniesz doświadczenie. Idź dalej. Spotkasz Strażnika. Musisz powiedzieć mu hasło, które usłyszałeś, lecz jeśli nie udało ci się otworzyć drzwi na wyższym poziomie to będziesz musiał stoczyć walkę z dwoma Mithralowymi Golemami. Kiedy je pokonasz to weź pieczęcie z ich ciał i idź dalej. Są tu dwa piedestały. Połóż na nich pieczęci. Teraz porozmawiaj z Twórcą. Zaatakuje cię on więc go zabij. Teraz porozglądaj się po tym pomieszczeniu. Na regale są dwie przydatne książki, jeśli chcesz stworzyć sobie golema. Za pomocą Aktywatora Machiny Golemów, który był w zwłokach Twórcy, uruchom Maszynę. Połóż na niej wszytskie części golemów. Teraz przy pomocy Książki Magia Machiny Golemów, ulepsz sobie golema. Teraz już tylko weź amulet z maszyny który służy do przyzwania Golema. Teraz użyj portalu i wyjdź na zewnątrz. Spotkasz Dahannę, która będzie chciała żebyś zapłacił jej 10,000 sztuk złota. Możesz to uczynić lub zbić cenę, albo ich zabić. Wybór należy do ciebie. Teraz wróć się do Lith My'athar. Na samym początku spotkasz Sierżanta Osyyra, który zabierze cię do Wyroczni. Porozmawiaj teraz z Wyrocznią i powiedz że jesteś gotowy do walki. Teraz będziesz rozmawiał z iluzją Valsharessy, a później zostaniesz przeniesiony do okolic Lith My'athar.

Walka z Valsharresą

Na początku zaczniesz rozmowę z Heroldem Bitewnym, który poinformuje cię o przebiegu walki i udzieli ci on kilku przydatnych informacji. Teraz możesz poustawiać sobie wojska. Kiedy je już ustawiłeś powiedz Heroldowi, że jesteś gotowy. Walka się zacznie. Wrogowie będą nadchodzić z różnych stron. Gdy uda ci się zwyciężyć to obok ciebie pojawi się herold i powie ci że wojskom Valsharessy udało przekroczyć się rzekę, więc teleportuje cię do Centrum. Teraz dalej musisz walczyć. Kiedy pokonasz wszystkich to porozmawiasz z Wyrocznią, która zabierze cię pod fortece Valsharessy. Nagle znikniesz spod fortecy i będziesz musiał walczyć z samą Valsharessą. Pokonasz ją bez najmniejszego problemu. Kiedy to uczynisz to obejrzysz krótki filmik.

ROZDZIAŁ III

Miasto Zaginionych Dusz

Porozmawiaj teraz ze Żniwiarzem, dowiesz się od niego kilku niewiarygodnych rzeczy. Może on również przyzwać twoich towarzyszy. Udaj się teraz do Miasta Zaginionych Dusz. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Idź teraz do Nadzorcy Kamieniołomów i porozmawiaj z Gru'ulem - nadzorcą Kamieniołomów i idź do Lodowych Kamieniołomów. Porozglądaj się po tym obszarze. Odszukaj teraz Zgniatacz nr 5 i uwolnij z niego Impa. Porozmawiaj z nim i wypytaj go dokładnie o wszystko. Teraz napraw Zgniatacz. Na zachodzie tego obszaru jest Pokrzywa Veloxa. Zerwij z niej kilka jagód. Teraz wróć się do Gru'ula i porozmawiaj z nim. Możesz też u niego coś kupić, jeśli nie masz zamiaru nic kupić to powiedz mu żeby pokazał swoje towary bo otrzymasz za to doświadczenie. Wyjdź na zewnątrz i idź do Karczmy Ognia Piekielnego. Jest tutaj Arden Swift. Porozmawiaj z nim i o wszystko go wypytaj. W ostatnim pomieszczeniu jest Duch Rizolvira - kowala z obozu Wyroczni. U niego tak jak w drugim rozdziale możesz ulepszyć broń. Teraz możesz opuścić to miejsce. Nie daleko stąd jest kryształ. Wpatrz się w niego i obejrzyj krótki filmik. Na północy tego obszaru jest jaskinia, przed którą stoi Skryba. Porozmawiaj z nim. Przyłączy się on do ciebie. Idź teraz pod filar z wyrytym napisem Udręka i porozmawiaj ze Skrybą. Teraz do filara z napisem Grabież, a później do filara Katastrofa. Teraz wejdź do tej jaskini. Na samym końcu jaskini jest Aribeth, a przed nią ognisko. Użyj trzech jagód do rozpalenia Ogniska. Teraz Aribeth będzie z tobą walczyć, ale kiedy będzie na skraju śmierci porozmawia z tobą. Aribeth może się do ciebie przyłączyć. Teraz możesz wyjść na zewnątrz. Przed wejściem do Świątyni jest Ponury Pielgrzym. Porozmawiaj z nim. Idź teraz ponownie do Karczmy i porozmawiaj z Ardenem. Będziesz musiał zagrać z nim w grę o trąbkę, która może obudzić Śpiącego. Masz bardzo małe powodzenie że uda ci się odgadnąć jaką wybrał kartę. Do odgadnięci musisz mieć Mądrość na ponad 40 poziomie, lecz jeśli udało by ci się zgadnąć to wyjdź na zewnątrz. Idź teraz do Świątyni i przeczytaj całą Księgę która znajduje się na środku. W pomieszczeniu po lewej jest Sensei Dharvana. Porozmawiaj z nią. Dowiesz się o Pięciu Tajemnicach Śpiącego, na trzy z nich już znasz odpowiedź. Jeśli przyłączyłeś Aribeth do drużyny to zapytaj ją o tajemnice, jeśli jej nie przyłączyłeś to idź do niej lub do Żniwiarza. Zdradzi ci ona lub Żniwiarz Piątą Tajemnicę. Wyjdź teraz na zewnątrz. Zapytaj teraz któregokolwiek Niewolnika Lodowych Kamieniołomów o Tajemnice Śpiącego, a zdradzą ci oni Druga Tajemnice Śpiącego. Teraz wróć się do Świątyni i powiedz Sensei wszytskie Pięć Tajemnic. Ubierz teraz Amulet który ci da i idź do Śpiącego. Podejdź do Śpiącego i wyczytaj dokładnie wszystkie jego sny. Teraz przejdź przez Astralne Wrota, które się utworzyły po przeniknięciu snów Śpiącego. Porozglądaj się po tym obszarze. Porozwalaj kilka znajdujących się tu potworków. Na samym końcu tego obszaru są trzy piedestały. Zabierz z nich trzy części pierścienia i złącz je w kolejności N-W-M. Załóż teraz pierścień. Zobaczysz cztery skrzynie między piedestałami i dwie obok wejścia. Kiedy je przeszukałeś to wyjdź na zewnątrz i podążaj wzdłuż strzałek. W pomieszczeni Śpiącego weź sobie z ołtarza Chełm. Idź jeszcze do Biura Kamieniołomów, w którym również zobaczysz ukrytą skrzynkę z fajną zbroją. Teraz możesz iść wzdłuż strzałek. Przejdź przez Wrota Astralne.

Głębsze Pustkowia Canii

Porozglądaj się po tym obszarze. Idąc wzdłuż strzałek napotkasz Strażnika Drogi. W czasie walki z nim będziesz zmieniał się w różne postacie. Okaże się że Amulet Sensei pozwala zmienić się w różne formy. Po pokonaniu Strażnika, zabierz wszytsko z jego zwłok i zamień się w Żywiołaka. Rozwal teraz Lód blokujący drogę i idź dalej. Dalej podążaj za strzałkami. Po drodze zauważysz Kryształ wystający z ziemi. Wpatrz się w niego. Teraz nie idź wzdłuż strzałek. Mniej więcej na południowym zachodzie jest Zagroda Worgów. Rozpraw się ze znajdującymi się tu worgami. W zwłokach Przywódcy stada znajdziesz Płaszcz. Jest tutaj również mała dziura, przez którą możesz przejść zamieniając się wilka. Znajdziesz tu trochę przedmiotów, ale w zasadzie nic szczególnego. Wróć się teraz pod kryształ i przejdź przez znajdujące się tu Astralne Wrota. Na samym początku zobaczysz krótki filmik, w którym zostaniesz okradziony ze zbroi, a uczynił to złośliwy Mimik. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. Są tutaj magiczne zagrody. Działają tak że czasami jeśli masz założony Pierścień Zagadek to zagrody znikają, a jeśli masz zdjęty to się pojawiają i na odwrót. W centrum tego obszaru są cztery dźwignie. Dwie widoczne jak masz pierścień, a dwie jak nie masz. Musisz je wszystkie poprzesuwać. W skrzyni na zachodzie widocznej po zdjęciu pierścienia jest fajna Zbroja. Teraz przejdź do Sali Klejnotów. Na tym obszarze dopiero będzie można zabić Mimika. Zbieraj Stosy Klejnotów, które wyrzucają maszyny znajdujące się w rogach tego pomieszczenia. Kiedy będziesz miał około ośmiu stosów to poustawiaj je w linii prowadzącej do Przewodnika Ognia. Kiedy Mimik zacznie zżerać klejnoty i dojdzie do środka to użyj dźwigni, która znajduje się obok. Uważaj jeszcze na szczury które również zżerają klejnoty. Po rozwaleniu Mimika pojawi się jeszcze Gargamesh. Z nim będzie musiał walczyć. Pokonasz go bez większego wysiłku. Teraz zabierz wszystko z zwłok jego i Mimika. Opuść teraz ten obszar przez Astralne Drzwi, które znajdują się obok. Używając teraz Demonicznej Chwytającej Dłoni, którą znalazłeś w zwłokach Mimika, przenieś się na drugą stronę rzeki lawy. Po zabiciu kilku Lodowych Trolli przejdź przez znajdujące się tu Astralne Drzwi. Czeka cię tutaj nie lada potyczka. W zwłokach osób z którymi walczyłeś znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów. W małym pomieszczeniu po lewej jest mała dziura. Zmień się teraz w chochlika i przeleć przez dziurę. Pociąg za znajdującą się tu dźwignię i z powrotem przeleć przez dziurę. Teraz przejdź do kolejnego obszaru.

Grób Mistrza Zagadek

Na samym początku zaatakuje cię trzech Mistrzów Zagadek. Teraz możesz porozglądać się po tym obszarze. Podejdź teraz do statuy na początku. Za statuą jest dźwignia, a za nią kilka "wysepek". Musisz teraz używając dźwigni przenieść się na trzy wysepki, na drugą od dołu po prawej, następnie na drugą od dołu po lewej i na czwartą od dołu po lewej. Na każdej z tych wysepek musisz przesunąć większą dźwignię tak, aby pojawił się nad nią niebieski kolor. Przenosisz się w sposób następujący: Na każdym polu jest strzałka, która co chwila zmienia kierunek. Kiedy wskaże kierunek w którym chcesz się przemieścić to pociągnij za mniejszą dźwignię. Gdy przesuniesz na każdej z tych wysepek dźwignię (po każdej ekran powinien się zatrząść), przejdź na stały ląd. Teraz poprzestawiaj znajdujące się tu posągi w stronę drzwi z błyskawic i użyj dźwigni która znajduje się na wprost drzwi. Teraz przejdź dalej. Na ziemi znowu jest strzałka. Jeśli wskazuje ona na skrzynie tzn. że możesz ją otworzyć, jeśli natomiast wskazuje na drzwi to też je możesz otworzyć. Najpierw więc przeszukaj skrzynie, a potem idź dalej. Porozwalaj znajdujących się tu wrogów i idź dalej. Tutaj ponownie będziesz musiał używać Demonicznej Ręki. Musisz ustawiać się przodem do łańcuchów lub do skarbów które chcesz przyciągnąć. Na południowym wschodzie jest skrzynia, a w niej fajny mieczyk. Teraz kieruj się na północ. Jest tutaj trochę eliksirów. Mniej więcej w centrum tego obszaru jest kolejny Strażnik Drogi. Tym razem jest to Czarny Slaad. Kiedy go pokonasz weź wszytsko z jego zwłok i przejdź przez portal który się tu utworzy. Porozmawiaj teraz ze znajdującą się tu Znającą Miejsca. Wypytaj ją o wszytsko i opuść ten obszar Wrotami Astralnym, które się tu znajdują.

Najgłębsze Pustkowia Canii

Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Idź teraz na południowy zachód tego obszaru i wejdź do Znajdującej się to Zamarzniętej Jaskini. Porozglądaj się teraz po tej jaskini, zbierając łupy. Na samym końcu jest Skrzynia, widoczna dopiero po założeniu pierścienia, a w niej Paląca Szarfa. Teraz opuść jaskinie i kontynuuj swoją wyprawę idąc na północ. Jest tutaj rzeka Lawy. Przedostań się przez nią używając Demonicznej Ręki i wejdź do jaskini która się tu znajduje. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Na samym początku jest ściana ognia, której lepiej nie próbuj sforsować. Weź sobie teraz przy pomocy Demonicznej Ręki skarb, który znajduje się na południu. Teraz zamień się w wróżkę i każ swoim towarzyszom poczekać. Teraz przejdź przez ścianę ognia. Idź dalej aż zobaczysz na mapie cztery małe wysepki. Musisz dostać się na każdą z nich i skierować Demoniczną Dłoń na kotwice więźnia. Kiedy dokonasz tak z wszystkimi czterema to klatka z więźniem spadnie, a więzień niestety się zabije. Teraz użyj Ręki żeby przyciągnąć pozostałości po więźniu. Znajdziesz w nich Obręcz Ognia i Mrozu. Teraz wyjdź na zewnątrz. Mniej więcej w centrum tego obszaru jest Kryształ. Wpatrz się w niego i idź dalej na zachód. Po pokonaniu znajdujących się tu wrogów wejdź do Fortecy Lodowych Olbrzymów. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. W skrzyni znajdującej się na tym obszarze weź kostur Cierniowa Laska. Po pokonaniu wszystkich wrogów znajdujących się na tym obszarze, odpocznij i zregeneruj się. Przejdź teraz przez wyłom w fortecy.

Pobojowisko i Waterdeep

Porozglądaj się teraz dokładnie po tym obszarze. Nie warto wdawać się tutaj w walkę ponieważ i tak co chwila demony i diabły tworzą się od nowa. Jeśli jednak chcesz się pobawić to możesz przemienić się w formę Żywiołaka i porzucać do wrogów elementami otoczenia. Kiedy już się pobawiłeś to idź na wyspę znajdującą się na północnym zachodzie. Pojawi się tu bardzo dużo przeciwników. Kiedy ich pokonasz zjawi się również ostatni Strażnik Drogi. Po zabiciu go Zabierz wszystko z jego zwłok. Teraz idź wzdłuż strzałek (musisz mieć założony Pierścień Zagadek). Kiedy dojdziesz do katapulty to zmień się w formę Żywiołaka i przeżuć na wyspę z której przed chwilą zszedłeś tą katapultę. Wróć się z powrotem na wyspę. Porozwalaj teraz przy pomocy katapulty wszytskie takie żółte dziury jeśli chcesz sobie pozabijać trochę różnych potworów, jeśli natomiast nie to przesuń katapultę w stronę środkowej dziury na północy. Jest tutaj Znająca Imiona. Możesz od niej odkupić prawdziwe imię kogo chcesz (radzę okupić każdego), ale najważniejsze żebyś odkupił prawdziwe imię Żniwiarza. Po zabawie z imionami poproś ją żeby przeniosła cię do miasta. Zejdź teraz do podziemnego Skarbca. Na wschodzie jest wysepka, na której skrzynia, a w niej potężny artefakt. Weź go przy pomocy Demonicznej Dłoni i idź teraz do miasta. Jeśli kupiłeś jakieś Prawdziwe Imiona to poprze chadzaj się po mieście i możesz kazać tym osobom zrobić różne rzeczy. Kiedy już to zrobiłeś to idź do Żniwiarza i powiedz mu jego prawdziwe imię. Utworzy ci on Wrota Sfer, więc przez nie przejdź. Na początku porozmawiasz z Durnanem. Potem pojawi się Mefistofeles. Porozmawiaj z nim. Będzie chciał on przeciągnąć twoich towarzyszy na złą stronę, nie pozwól mu. Teraz jeśli posiadasz jego prawdziwe imię to możesz z nim no i tak walczyć, zabić go lub zesłać na zawsze do Canii. Najbardziej opłaca się wybrać walkę z nim. Walka z im przebiega następująco. Musisz zranić go poczym zniknie i na jego miejscu pojawi się lód oraz wodne i lodowe bestie. Potem znowu będziesz walczył z Mefistofelesem, ale kiedy ponownie go zranisz to na jego miejscu tym razem pojawi się lawa i bestie lawy. Kiedy je pokonasz Mefistofeles powtórnie powróci. Kiedy go poważnie zranisz to będzie błagał cię o litość. Możesz go dobić lub pozwolić odejść. Na tym gra się kończy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Neverwinter Nights Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin