Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Solucja do Shadows of Underentide

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Neverwinter Nights
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:49, 02 Lut 2007    Temat postu: Solucja do Shadows of Underentide

Kilka uwag wstępnych:
-Możesz eksportować sobie postać z oryginału, ale osobiście polecam stworzyć sobie nową
-Przeszukuj wszystkie beczki i skrzynie, które znajdziesz podczas swojej przygody
-Wypytuj wszystkich napotkanych o wszystko, najdokładniej jak się da
-Zapisuj grę dosyć często, ponieważ gdy cię zabiją to jest opcja odrodzenia, ale tracisz doświadczenie i kasę, więc radziłbym tego nie używać
-Miej mapę zawsze otwartą
-Nie zapominaj że możesz korzystać z ekwipunku twojego towarzysza

ROZDZIAŁ I

Wysoczysko

Grę zaczynasz w domu Drogana w Wysoczysku. Zajrzyj do skrzyni i zabierz z niej wszystko. Teraz wyjdź ze swojego pokoju i porozmawiaj z pozostałymi uczniami. Od razu po rozmowie użyj pierścienia który znalazłeś w skrzyni. Obejrzyj sobie teraz filmik i zabierz się za rozwalanie koboldów. Po walce porozmawiaj z Ayalą, zgódź się pomóc w odnalezieniu artefaktów. Teraz wybierz sobie towarzysza. Porozglądaj się teraz po tym piętrze i zejdź na dół. Porozmawiaj z Riisi. Powiedz jej żeby zadała ci zagadkę (odpowiedź: "tak") i porozmawiaj z nią jeszcze o czymś innym. Później zada ci ona jeszcze jedną zagadkę (odpowiedź: "zostanę powieszony") i jeszcze jedną (odpowiedź: "sześć"). Po udzieleniu poprawnych odpowiedzi przyniesie ci ona kilka przydatnych przedmiotów. Teraz wróć się na górę i idź jeszcze na górę. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Wejdź do pokoju Drogana i wszystko z niego zabierz. Możesz wrócić tu gdy będziesz miał Kryształy Kwarcu, żeby zrobić sobie Kamienie Ogniskujące potrzebne do twojego pierścienia. Teraz opuść ten dom. Porozglądaj się teraz po tym obszarze i wejdź do Stodoły Drogana. Zabij dwa rezydujące tu Koboldy i wyjdź na zewnątrz. Idź teraz do Sali Zgromadzeń. Porozmawiaj z Haniah Dales. Dostaniesz od niej zadanie. Wyjdź na zewnątrz i idź do Gospody pod Wrzącym Kotłem. Porozmawiaj z Właścicielem Gospody. Dostaniesz od niego zadanie. Porozmawiaj teraz z Hurcem (Koboldem), który stoi za prowizoryczną barykadą. Powiedz mu żeby cię wzięli za zakładnika zamiast kucharki, powinni się zgodzić. Teraz gdy kucharka jest już bezpieczna możesz rozwalić koboldy. Wyjdź teraz na zewnątrz i porozmawiaj Pipperem, który znajduje się przed wyjściem z tego obszaru. Bez problemu powinieneś go wypędzić stąd. Teraz idź do Sali Zgromadzeń i porozmawiaj z Haniah. Wyjdź na zewnątrz i idź do Śródmieścia Wysoczyska. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Podejdź do Karawany Kupców i porozmawiaj z Katrianą, dostaniesz od niej zadanie. Porozmawiaj teraz z Toriasem. Idź teraz na północ do Starej Farmy Wysoczyska. Niema tu nikogo więc zejdź na dół. Jest tu kilka Koboldów. Rozpraw się z nimi i przeszukaj ich zwłoki. W ciele jednego z nich znajdziesz karty do wróżenia. Weź je i opuść to pomieszczenie. Idź teraz do Karawany Kupców i daj Katrianie Karty. Wejdź teraz do wozu za nią. Jest tutaj Daschnaya, może ci wywróżyć jeśli chcesz. Wyjdź teraz na zewnątrz. Niedaleko tego miejsca jest Szaren od którego dostaniesz zadanie. Wróć się teraz do poprzedniego obszaru i idź do Sali Zgromadzeń. Porozmawiaj z Haniah i powiedz jej o Szarenie. Zgodzi się ona by mógł utworzyć tutaj swoją enklawę, więc idź mu to powiedzieć. Idź teraz w stronę domu Blake'ów. Po drodze spotkasz Nore Blake. Zgódź się jej pomóc. Wejdź teraz do domu Blake'ów. Są tutaj dwa koboldy. Przy zwłokach jednego z nich znajdziesz Ametyst, weź go sobie. Idź teraz na górę i porozmawiaj z Koboldem. Daj mu przed chwilą znaleziony Ametyst i weź od niego dziecko. Teraz wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z Norą i oddaj jej dziecko. Przejdź teraz prze bramę miejską Wysoczyska. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Idąc wzdłuż drogi napotkasz Ferrana Valianhearta, porozmawiaj z nim, dostaniesz od niego dwa zadania. Po rozmowie wejdź do pobliskiej Elfickiej Krypty. Przeszukaj dokładnie ten obszar. Na zachodzie tego obszaru jest kapliczka, jeśli oddasz się żarliwej modlitwie przed nią to zostaniesz uzdrowiony. Na wschodzie tego obszaru jest pomieszczenie w którym na razie nic nie możemy zrobić. Zejdź teraz na niższy poziom. Wejdź do pierwszego pomieszczenia po lewej i porozmawiaj z Duchem Nilmardola, zgódź się pomóc mu. Opuść to pomieszczenie i zacznij przeszukiwać ten poziom. Na zachodzie tego obszaru jest Gniazdo Pająków. Zabij wszytskie pająki i zniszcz kokony z jajami. Wróć się teraz do ducha i powiedz mu czego dokonałeś. Dostaniesz od niego jeszcze jedno zadanie. Teraz dalej przeszukuj kryptę. Na północy w pomieszczeniu jest Duch, dostaniesz od niego zadanie. W jednym pomieszczeniu przy zwłokach znajdziesz Starożytny Miecz. Odnieś go Duchowi. W ostatnim pomieszczeniu jest Grupa Koboldów. Za nim porozmawiasz z ich przywódcą umieść swoją broń w ekwipunku. Porozmawiaj teraz z ich przywódcą. Teraz możesz je zabić lub spróbować zyskać Zmumifikowaną Rękę w inny sposób. Teraz wyjdź z tego pomieszczenia. Skręć w prawo. Powinieneś znaleźć ukryte drzwi. Przejdź przez nie, pozabieraj wszystko ze skrzyń itp. i użyj dźwigni. Teraz wyjdź na wyższy poziom. Otwórz drzwi na wschodzie i znów zejdź na dół. Idź do pomieszczenia w którym były koboldy, ubierz sobie i towarzyszowi hełm który znalazłeś w ukrytym pomieszczeniu i wciśnij Płytę Naciskową. Z powrotem idź na górę. Przejdź przez drzwi na wschodzie i podejdź do piedestału. Zabierz z niego płaszcz. Teraz musisz iść na południe i skrajem szachownicy dojść pod drzwi. Teraz opuść ten obszar. Idź na wschód i przejdź do Blumbergu. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Jest tutaj jeden nieuszkodzony budynek więc do niego wejdź. Porozmawiaj ze znajdującym się tu Dekinem i zgódź się mu pomóc. Wróć się teraz do poprzedniego obszaru. Na wschodzie jest farma Hurst. Jest tam Nathan Hurst. Porozmawiaj z nim, a dostaniesz zadanie. Przechadzając się po tym obszarze dwa razy powinieneś ujrzeć pojawiające się z nikąd ślady jelenia. Po tym przejdź rzeką przez las. Powinieneś ujrzeć tutaj Cieniostrogiego. Zabij go i przeszukaj jego zwłoki. Zanieś teraz jego poroże Ferranowi Valianheartowi i mu je daj. Idź teraz na zachód tego obszaru. Znajduje się tutaj jaskinia Rumguta. Wejdź do niej. Teraz masz trzy sposoby na uwolnienie więźnia. Pierwszy: Zabij go. Drugi: Pozwól się wsadzić do więzienia, a później wyjść przez otwór przez który przyjdzie tu szczur. Trzeci: Porozmawiaj z nim i przekonaj go żeby dał ci klucz do więzienia. Porozmawiaj z Becką Hurst i idź na farmę Hurst. Porozmawiaj z Nathanem i idź na północny wschód. Wejdź teraz do Gór Nether.

Góry Nether

Przeszukaj dokładnie cały ten obszar. Jest tutaj Wejście do Jaskiń. Wejdź do niej i ją całą przeszukaj. Teraz z niej wyjdź i idź Jaskini Koboldów. Przeszukaj teraz dokładnie całą tą jaskinie. Dojdziesz do pomieszczenia w którym są czerwone strzałki na podłodze wskazujące do pomieszczenia na środku tego pomieszczania. W tym pomieszczeniu jest skrzynia. Uważaj bo jak do niej zajrzysz zamkną się drzwi i zaatakują cię Koboldy. Gdy się już z nimi rozprawisz zauważysz że od tego pomieszczenia odchodzą cztery pomieszczenia z dźwigniami w środku. Trzeba je przełączać w odpowiedniej kolejności (kolejność: pomieszczenie północny wschód, pomieszczenia południowy zachód, południowy wschód i północny zachód). Przejdź teraz przez otwarte drzwi i przeszukuj dalej ten obszar. W jednym pomieszczeniu jest Kobold Zarządca. Zabij go i zabierz klucz z jego zwłok. Otwórz pobliskie zamknięte drzwi. W środku jest Mistrz Skoczków Klumph. Porozmawiaj z nim i powiedz że mu pomożesz. W południowej części tego obszaru jest Wódz Arzig, zabij go i przeszukaj jego zwłoki. Idź teraz do Mistrza Skoczków i daj mu znaleziony przy zwłokach Arziga przedmiot. Idź teraz za nim. Kiedy już dojdziesz na miejsce to porozmawiaj z nim i przejdź do kolejnego obszaru. Przeszukaj dokładnie miejsce w którym się znalazłeś. Po drodze powinieneś minąć zagrodę z wołami. Jest tutaj także trochę Koboldów, więc jeśli miałbyś problem z rozwaleniem ich to otwórz zagrodę z wołami. Na końcu tego obszaru jest Smok Tymorarrar. Porozmawiaj z nim i powiedz że mu pomożesz. Dostałeś od niego Kamienny Klucz, użyj go na Kwadratowym Kamieniu obok Smoka. Znalazłeś się na zewnątrz. Wróć się teraz na Pogórze Wysoczyska i idź na południe tego obszaru do Wysokiego Lasu.

Wysoki Las

Przeszukaj dokładnie ten obszar. Na początku jest jaskinia, wejdź do niej i powybijaj wszystkie znajdujące się tu Orkliny. Niestety są tu drzwi których na razie nie możemy otworzyć. Wyjdź teraz z tej jaskini i dalej przeszukuj ten obszar. Na zachodzie tego obszaru jest jeszcze jedna jaskinia. Wejdź do niej i pozabijaj teraz bandytów których tam znajdziesz. Na samym końcu jest Wódz Bandytów. Zabij go i weź wszystko z dwóch znajdujących się tu skrzyń. Teraz wyjdź na zewnątrz i idź do jaskini w której byliśmy poprzednio. Teraz otwórz drzwi które przedtem były dla nas zamknięte i przeszukaj to pomieszczenie. Uważaj jest tutaj Mumia i pokaźna ilość Szkieletów Wojowników. Po pokonaniu wszystkich, zabierz pas z pobliskiej trumny. Teraz wyjdź na zewnątrz. Na wschodzie jest jeszcze jedna jaskinia. Wejdź do niej i powybijaj wszytskie znajdujące się tu Smocze Pisklęcia. Kiedy już to zrobiłeś to wyjdź na zewnątrz i idź do jaskini Gnolli na północnym wschodzie. Przeszukaj teraz dokładnie tą jaskinie. Jest tutaj Więzienie. Wypuść z niego więźnia i odprowadź go do wyjścia. Na tym obszarze jest też Barłóg Niewolników. Jest tutaj dużo niewolników. Uwolnij ich a dostaniesz doświadczenie. W jednym pomieszczeniu jest uwięziona grupa Koboldów. Możesz ich zachęcić żeby pomogli ci w walce z J'Nah, lub je zabić, albo pozwolić im odejść. Jest tu też Wódz Gnolli Grishnak. Porozmawiaj z nim i powiedz mu żeby pomógł ci zabić J'Nah. Przejdź teraz do pomieszczenia za nim i wejdź do Głębokiej Dziury. Porozglądaj się po tym obszarze. Użyj dźwigni, która jest na początku. Przed wejściem do drzwi które się otworzyły jest skrzynia w której jest mikstura ochrony przed żywiołami. Przejdź teraz przez te drzwi. Uwaga możesz teraz chodzić tylko po niebieskim kolorze. Na samym końcu jest pomieszczenie w którym jest Żywiołak Wody. Jeśli nie mógłbyś sobie z nim poradzić to przejdź przez drugie drzwi i naprowadź go na czerwono pomarańczowy kolor. Po rozwaleniu go zostaniesz przeniesiony na sam początek. Ponownie użyj dźwigni i przejdź przez drugie otwarte drzwi. Teraz natomiast możesz poruszać się po kolorze czerwono pomarańczowym. Na samym końcu jak się pewnie domyślasz jest Żywiołak Ognia. Tak samo jak w przypadku poprzedniego jeśli nie mógłbyś sobie z nim poradzić to przejdź przez drugie drzwi i naprowadź go na kolor. Po pokonaniu go po raz kolejny zostaniesz przeniesiony na sam początek. Ponownie użyj dźwigni i przejdź przez nowo otwarte drzwi. Teraz możesz poruszać się tylko po kolorze białym. Na samym końcu jest Żywiołak Powietrza. Tak samo jak przy poprzednich jeśli nie mógłbyś sobie z nim poradzić to wyjdź przez drugie drzwi i nakieruj go na kolor. Po zabiciu go znowu zostaniesz przeniesiony na sam początek. Użyj dźwigni i przejdź przez ostatnie drzwi. Teraz możesz poruszać się po kolorze zielonym. Na samym końcu jest Żywiołak Ziemi, jeśli miałbyś problemy z rozwaleniem go to wyjdź drugimi drzwiami i naprowadź go na kolor. Po pokonaniu go zostaniesz przeniesiony na początek. Oprócz doświadczenia dostaniesz Magiczny Żeton. Wrzuć go do pobliskiej Magicznej Sadzawki i wybierz sobie jakiś przycisk. Dostaniesz teraz przedmiot dzięki któremu będziesz mógł sobie przywołać jednego z Żywiołaków. Przejdź teraz przez wrota które ci się otworzyły. Idź prosto i przejdź przez kolejne drzwi. Oglądnij sobie teraz krótki filmik i porozmawiaj z J'Nah. Zabij ją oczywiście. Przy walce nie zapomnij rzucić na nią proszku który dał ci smok. Po pokonaniu jej przeszukaj jej zwłoki i zabierz z nich wszystko. Przeszukaj również to pomieszczenie. Jest tu też Ognik Azith który może teleportować cię na zewnątrz.

Pozostałe Zadania

Idź teraz do Smoka Tymorarrara i powiedz mu że zabiłeś J'Nah. Teraz rozbij Filakterium Lodu i z nim walcz. Bez większych problemów powinieneś go pokonać. Kiedy to uczynisz przeszukaj to miejsce i jego zwłoki. Zabierz stąd wszystko co się da. Idź teraz do Blumbergu. Idź do Deekina i powiedz mu że smok nie żyje. Weź od niego Posążek i użyj swojego pierścienia aby teleportować się do domu Drogana. Okazało się że Drogan się obudził. Oddaj mu wszytskie Artefakty i powiedz że jesteś gotów do drogi.

PRZERYWNIK

Anauroch - Nocny Obóz

Porozmawiaj z Katrianą. Nagle zaatakuje was grupa Kąsaczy. Rozpraw się z nimi jak najszybciej i ponownie porozmawiaj z Katrianą. Okaże się że przewodnik gdzieś zginął i ty oczywiście masz go odszukać. Bierz się więc do roboty. Zejdź na dół przez jedną Norę i idź wgłąb tunelu. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. W centrum tego obszaru jest duże pomieszczenie. Uważaj bo gdy do niego wejdziesz to zamkną się za tobą wrota i pojawi się tutaj Mantikora. Po pokonaniu jej zajrzyj do pomieszczenia z którego tu przyszła. Znajdziesz tu kilka drobiazgów. Na tym obszarze jest również Skarbiec. Jest w nim kilka drobiazgów, ale są chronione dosyć mocną pułapką. Wystarczy rozwalić znajdującą się tam statuę z broni dystansowej lub czarem, a pułapka zniknie. Kiedy już przeszukałeś cały ten obszar zejdź do niższych jaskiń. Porozglądaj się po tej jaskini. Są tu wielkie wrota. Przejdź przez nie i powybijaj wszytskie potworki które się tu znajdują. Jest tu też Zidan wasz przewodnik. Jak najszybciej rozwal znajdujący się przy nim ołtarz i z nim porozmawiaj. Teraz przejdź przez portal który się tu znajduje i wróć się do obozu. Porozmawiaj z Katrianą i ruszaj w dalszą podróż.

Oaza Zielonej Palmy

Porozmawiaj z Katrianą i powiedz że jej pomożesz. Porozglądaj się teraz po tym obszarze. W południowo zachodniej części tego obszaru spotkasz Beduinów walczących z Zombie. Pomóż im, a po walce porozmawiaj z Ali Ibn-Musud. Po rozmowie wejdź do katakumby która znajduje się na zachodzie. Jest tutaj kilka zombie. Rozpraw się z nim jak najszybciej i podejdź do Runicznego Słupa. Nagle obudzą się posągi. Załatw je szybko. Po ich pokonaniu na podłodze przed sarkofagiem pojawią się przyciski. Musisz na nich ułożyć Kamienie Runiczne które się tu znajdują. Trzeba je ułożyć tak jak jest to przedstawione poniżej.

XOOX X - Kamień Runiczny
OXXO O - Pusta Płyta Naciskowa
OXXO S - Na tą płytę musisz wejść gdy ułożysz wszystkie Kamienie Runiczne
XOOS

Kiedy to wszystko wykonasz poprawnie to otworzy ci się Sarkofag. Weź z niego świetną broń przeciw nieumarłym - Furie Pustyni. Teraz wyjdź na zewnątrz. W północno zachodniej części tego obszaru jest Grobowiec Kel Garasa. Wejdź do niego. Porozglądaj się dobrze po tym obszarze. Po drodze napotkasz miejsce w które cały czas walą ogniste kule. Przed tym są dźwignie. Musisz je tak poprzestawiać żeby waliły rzadziej. Kiedy już to zrobisz przejdź kawałek dalej. Tutaj też są takie miejsca z dźwigniami więc musisz zrobić to samo. Za kolejnymi drzwiami jest pomieszczenie w którym powinieneś znaleźć ukryte drzwi. Przejdź przez nie i przeszukaj to miejsce. Jest tu kilka szkieletów, a na końcu jeszcze jedne ukryte drzwi które zaprowadzą cię przed pomieszczenie z kulami ognia. Przeszukuj dalej ten obszar. Kiedy już go przeszukałeś to zejdź na dół. Teraz przeszukaj dokładnie ten obszar. Jest tutaj posąg Jergala. Podejdź do niego i spróbuj zabrać z niego dwa rubiny. Posąg ożyje więc go zabij. Jest też tutaj Ołtarz Jergala. Jeśli oddasz się żarliwym modlitwom to zostaniesz uzdrowiony, ale o 5 punktów zbliżysz się do charakteru zły. Jeśli na niego spluniesz zbliżysz się o 3 punkty do charakteru dobry ale za to posąg cię uszkodzi. Przeszukuj dalej ten obszar. Na samym końcu jest Kel-Garas. Nie powinieneś mieć większych problemów z pokonaniem go. Kiedy już to uczynisz przeszukaj jego zwłoki i to pomieszczenie. Teraz możesz stąd wyjść. Grobowiec zacznie się walić, ale na szczęście zostaniesz przeniesiony przed wejście do grobowca. Jest tutaj Ali Ibn-Musud, porozmawiaj z nim i idź do Domu Pana Poranka. Spotkasz tutaj ponownie Kel-Garasa. Nie zważając na nic jak najszybciej podbiegnij do Ołtarza i umieść na nim Berło Splugawienia. Kel-Garas zostanie zniszczony na zawsze. Porozmawiaj teraz z Ali Ibn-Musudem, idź do Katriany i powiedz jej o wszystkim. Teraz możesz ruszać w dalszą drogę.

Obozowisko Ao

Porozmawiaj z Katrianą i porozglądaj się po tym obszarze. Podejdź do Strażnikiem Ao i przejdź przez bramę. Porozmawiaj z Musharakiem i zgódź się mu pomóc. Idź teraz do świątyni Ao i porozmawiaj z Garrickiem Halassarem. Porozmawiaj teraz z Valaną i powiedz jej że w Oazie Zielonej Palmy potrzebny jest Kapłan Lathandera. Porozmawiaj teraz z Przywódcą Duchowym Ao i powiedz mu że Musharak chce sprzedawać ich wino. Idź teraz do Musharaka i powiedz mu że Aoiści chcą żeby przeszedł na ich religie w zamian czego będzie mógł sprzedawać ich wino. Znowu idź do Przywódcy Duchowego i powiedz mu że Musharak przeszedł na ich religie. Wyjdź teraz na zewnątrz i dalej rozglądaj się po tym obszarze. Gdy przeszukałeś cały ten obszar to idź do Doliny Wichrów (wejście do tej doliny znajduje się na Północy). Porozglądaj się teraz po tym obszarze. Gdy przeszukałeś cały ten obszar to zejdź do wykopalisk.

Anauroch - wykopaliska

Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. W jednym pomieszczeniu jest dziwna szczelina, wejdź do niej. Idź cały czas wzdłuż ścieżki. Po drodze rozwalaj wszystkich których spotkasz. Na końcu tego obszaru spotkasz Formiańską Królową, porozmawiaj z nią i zgódź się na jej ofertę. Teraz możesz opuścić ten obszar i przeszukiwać dalej poprzedni obszar. W jednym pomieszczeniu znajdziesz obrońcę walczącego ze slaadami. Pomóż mu i z nim porozmawiaj, niestety rzuci się na ciebie i będziesz musiał z nim walczyć. Leży tutaj czyjś szkielet. Przeszukaj go i zabierz z niego wszystko. Nie sprzedawaj ani nie wyrzucaj maści którą tu znalazłeś. Po wejściu do jednego pomieszczenia powinieneś zobaczyć krótki filmik. Po obejrzeniu filmiku rozpraw się ze znajdującymi się tu stworami. Po pokonaniu ich porozglądaj się po tym pomieszczeniu. Nagle pojawi się Drogan. Porozmawiaj z nim i przeszukaj to pomieszczenie. Jest tutaj Kryształowa Kula. Kiedy w nią spojrzysz zobaczysz jedną z sześciu kolumn przy tym pomieszczeniu. W odpowiedniej kolumnie musisz wcisnąć przycisk. Kiedy wciśniesz pierwszy w Kryształowej Kuli pokaże ci się kolejna kolumna w której musisz wcisnąć przycisk. Najłatwiej jest to przejść układając sobie przed każdą kolumną jakiś przedmiot, a w czasie krótkiego filmiku który zobaczysz w Kryształowej Kuli możesz najechać na przedmiot i dowiedzieć się która to kolumna. Kiedy wszystko już powciskasz to podejdź do Drogana, porozmawiaj z nim i przejdź przez portal. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Na samym końcu jest Heurodis. Porozmawiaj z nią. Okaże się że jest Meduzą. Zostaniesz zamieniony w kamień. Oglądnij sobie teraz dwa krótkie filmiki.

ROZDZIAŁ II

Undrentide - Obóz Asabi

Przejdź do pomieszczenia obok i porozmawiaj z Asthara. Dostaniesz od niego zadanie, jeśli je wykonasz uwolni cię. U niego możesz kupić różne przedmioty. Obok niego stoi twój towarzysz. Użyj na nim maści którą nie dawno znalazłeś w Przerywniku. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. Przed wyjściem z tego obszaru w rozpadającym się regale znajdziesz ciekawą książkę. Na tym obszarze jest Świątynia Wichrów. Jeśli do niej wejdziesz otrzymasz kilka pkt doświadczenia. Na tym obszarze znajdziesz też trzech obrońców, których musisz rozwalić. Kiedy przeszukałeś cały ten obszar udaj się do Zachodniej części.

Undrentide - Zachodnia, Północna i Wschodnia część

Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Kiedy podejdziesz do drzwi na wprost od wejścia otrzymasz kilka pkt doświadczenia. Na tym obszarze jest dwóch obrońców, których musisz zabić. Kiedy przeszukałeś cały ten obszar przejdź do północnej części. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. W centrum tego obszaru są drzwi, jeśli do nich podejdziesz otrzymasz kilka pkt doświadczenia. Na tym obszarze jest czterech obrońców. W jednym pomieszczeniu jest Kamienny Kamerdyner. Porozmawiaj z nim. Od tego pomieszczenia jest wejście do malutkiego pomieszczenia w którym znajduje się Sarkofag. Przeszukaj go i wszystko z niego zabierz. Teraz możesz rozwalić Kamiennego Kamerdynerera. Kiedy przeszukasz cały ten obszar udaj się do wschodniej części. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Na środku tego obszaru są drzwi, jeśli do nich podejdziesz dostaniesz kilka pkt doświadczenia. Na tym obszarze jest tylko jeden Obrońca. Kiedy przeszukasz cały ten obszar idź do Asthary i powiedz mu że wykonałeś zadanie w zamian zwróci ci wolność. Teraz idź do Wieży Mistyków.

Wieża Mistyków

Porozglądaj się po tym obszarze. Porozmawiaj z Dagettem Filthem, który się tu znajduje. Kiedy przeszukałeś cały ten obszar to udaj się na górę. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Jest to dziwny obszar. Musisz wchodzić do Portali Cienia z których przybywają Shadovarzy i w ten sposób dojść do końca. Kiedy dojdziesz do końca wyjdź na górę. Teraz porozglądaj się po tym obszarze. W jednym pomieszczeniu w skrzyni znajdziesz przenośne drzwi. Postaw je gdzieś na podłodze i przez nie przejdź. Za nimi jest kilku Shadovarów i Lisz Cienia. Nie powinieneś mieć większych kłopotów z nimi. Kiedy ich zabiłeś to przeszukaj ich zwłoki, wszystko zabierz, wróć się przez przenośne drzwi i wyjdź z Wieży przez drzwi na południowym zachodzie. Idź teraz do Wielkiej Biblioteki.

Wielka Biblioteka

Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. W ostatnim pomieszczeniu jest Kolumna obok której książka "Miłość Żebraka". Kiedy ją przeczytasz zostaniesz przeniesiony do kolejnego obszaru. Porozglądaj się po tym obszarze. Jest tutaj William Rey. Porozmawiaj z nim i zaproponuj mu swoją pomoc. Jest tutaj przejście do kolejnego obszaru więc do niego przejdź. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. W jednym pomieszczeniu jest kilka wrogów. Pokonaj ich szybko, przeszukaj ich zwłoki i zajrzyj do pomieszczenia na południu. Jest tutaj książka "O naturze diabła". Kiedy ją przeczytasz zostaniesz przeniesiony na kolejny obszar. Przeszukaj go dokładnie. Jest tutaj Karsus Arcyczarodziej walczący z sukubami. Pomóż mu, porozmawiaj z nim i go zabij. Przeszukaj jego zwłoki i zabierz z nich wszystko. Przejdź teraz przez drzwi które się tu znajdują i przeczytaj książkę "Wyznania Karsusa". Zostaniesz przeniesiony z powrotem do Biblioteki. Podejdź teraz do Pustej Księgi i napisz własną księgę. Teraz ją przeczytaj i zabij Mądrego Wichra. Przeszukaj jego szczątki i wszystko z nich zabierz. Teraz wyjdź przez jedyne drzwi jakie się tu znajdują i idź do Wieży Krypt.

Wieża Krypt

Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. Uważaj bo jest tu wszędzie pełno pułapek, a z Upiornych Sarkofag co chwile wychodzą jakieś stworzenia. Porozwalaj je szybko. Za każdy rozwalony sarkofag dostaniesz doświadczenie. W szczątkach jednego sarkofagu na środku znajdziesz klucz. Zabierz go ze sobą. Kiedy już przeszukałeś cały ten poziom to idź na górę. Przeszukaj teraz ten obszar. Na samym środku tego pomieszczenia jest dźwignia. Użyj jej i idź na górę. Teraz przeszukaj dokładnie ten obszar. Jest tutaj coś w rodzaju labiryntu. Kiedy przeszukałeś już cały ten obszar, idź na górę. Teraz dokładnie przeszukaj ten obszar. Jest tutaj Wicher Śmierci i kilka innych potworków. Rozwali ich jak najszybciej, wszystko pozabieraj i wyjdź drzwiami podobnymi do tych z których korzystałeś po zabiciu dwóch poprzednich Wichrów. Idź teraz do Świątyni Wichrów i w Arce Trzech Wichrów umieść wszytskie Wichry. Wyjście na górę zostanie ukazane, więc wyjdź na górę.

Świątynia Wichrów

Całe miasto wyfrunęło w przestworza. Pociągnij za jeden z czterech znajdujących się tu łańcuchów i porozglądaj się po tym obszarze. Jest tu kilka stworków i skrzyń. Kiedy rozwalisz wszystkich i wszystko stąd zabierzesz to idź na górę jednymi z czterech dostępnych drzwi. Przeszukaj teraz dokładnie ten obszar. W czterech miejscach na tym obszarze są po cztery dźwignie. W każdym da się użyć tylko jednej. Kiedy użyjesz już wszystkich dźwigni to idź na następne piętro. Przygotuj się bo za tymi drzwiami czeka cię ostateczna walka. Najpierw musisz z nią porozmawiać, a po rozmowie walka. Jest ona otoczona Mythalarem. Po tych urządzeniach "skacze" niebieska energia. Musisz rozwalić Mythallar akurat wtedy kiedy będzie po nim przepływała ta energia. Teraz bez problemu pokonasz Heurodis. Po pokonaniu jej oglądnij sobie filmik na zakończenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Neverwinter Nights Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin