Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Morrowind
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:08, 21 Paź 2006    Temat postu: Rasy

Do twojego wyboru oddano 10 ras powszechnie występujących w Morrowindzie. Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony. Dodatkowo przedstawiciele niektórych ras nie przepadają za obcokrajowcami. Wybór rasy jest więc jedną z najistotniejszych decyzji, wpływających na dalszy przebieg gry.

Aragonianin:

Bardzo niewiele wiadomo o życiu i obyczajach jaszczuropodobnych mieszkańcach Czarnych Mokradeł. Długie lata wojny z najeźdźcami uczyniły z Aragonian rasę ekspertów w walce partyzanckiej. Jaszczuroludzie równie swobodnie czują się na lądzie jak i w wodzie. Znakomicie przystosowali się do trudnych warunków panujących na ich ojczystych bagnach, uodporniając się na choroby i trucizny, które powaliły już tuziny niedoszłych odkrywców tego niegościnnego regionu.

Premie do umiejętności: Alchemia + 5, Atletyka + 15, Iluzja +5, Średni pancerz +5, Mistycyzm +5, Włócznia +5, Bez zbroi +5.

Specjalne: Odporność na choroby; Niewrażliwość na truciznę; Oddychanie w wodzie.

Breton:

Bretoni od urodzenia czują silną więź z siłami magii i okultyzmu. Prowincja Wysokiej Skały jest ojczyzną wielu znakomitych magów i czarnoksiężników. Oprócz naturalnej zdolności do nauki czarów, zaklinania i alchemii, Bretoni posiadają także wysoką odporność na magię zniszczenia i ubezwłasnowolnienia.

Premie do umiejętności: Przywołanie +20, Mistycyzm +10, Przywrócenie +10, Alchemia +5, Przemiana +5, Iluzja +5.

Specjalne: Premia do maksymalnej Many; Smocza łuska; Odporność na magię.

Mroczny Elf:

W Cesarstwie używa się zwykle określenia ,,mroczny elf", ale rdzenni mieszkańcy Morrowind nazywają siebie ,, Dunmerami". Przedstawiciele tego ludu o szarej skórze i gorejących, czerwonych oczach, równie znakomicie radzą sobie jako wojownicy jak magowie. Szermierze, łucznicy i wojenni magowie mrocznych elfów przesądzili o wyniku niejednej bitwy.

Premie do umiejętności: Długie ostrze +5, Zniszczenie +10, Lekki pancerz +5, Atletyka +5, Mistycyzm +5, Celność +5, Krótkie ostrze +10.

Specjalne: Pradawny Strażnik; Odporność na ogień.

Elf Wysokiego Rodu:

Złotoskóre elfy wysokiego rodu, zwane również Altmerami, to dumna, smukła rasa zamieszkująca Wyspę Summurset. Pochodzi od niej wspólny język Cesarstwa, tamrielski, a większość sztuk, rzemiosł i nauk ma swe źródła w tradycjach altmerowych. Zwinne, inteligentne i obdarzone silną wolą elfy wysokiego rodu specjalizują się w sztukach magicznych i są zdecydowanie bardziej odporne na choroby od przedstawicieli niższych ras.

Premie do umiejętności: Zniszczenie +10, Zaklinanie +10, Alchemia +10, Przemiana +5, Przywołanie +5, Iluzja +5.

Specjalne: Premia do maksymalnej Many; Podatność na magię, ogień, mróz i porażenia; Odporność na choroby.

Cesarski:

Cesarscy, mieszkańcy wysoko rozwiniętej, kosmopolitycznej prowincji Cyrodiil, to wykształcony naród dyplomatów i kupców. Choć ustępują krzepą niektórym z dzikszych ras, należy pamiętać, że to właśnie ich znakomicie wyszkolona lekka piechota zjednoczyła cały kontynent Tamriel pod berłem Cesarza.

Premie do umiejętności: Retoryka +20, Handel +10, Długie ostrze +20, Broń obuchowa + 5, Lekki pancerz +5, Walka wręcz +5.

Specjalne: Gwiazda zachodu; Głos Cesarza.

Khajiit:

Khajiici wywodzą się z prowincji Elseweyr. Przedstawiciele tej rasy różnią się znacznie między sobą wyglądem- od osobników przypominających elfy, po cathay (ludzi-jaguary) i olbrzymie tygrysy senchańskie. Przedstawiciele najczęściej spotykanej grupy suthay-rath są inteligentni, bystrzy i zwinni. Wielu Khajiitów nie używa w ogóle oręża, zdając się w walce na swe imponujące pazury. Ich wrodzona zręczność i zdolności akrobatyczne czynią z nich niezrównanych złodziei.

Premie do umiejętności: Akrobatyka +15, Atletyka + 5, Walka wręcz +5, Lekki pancerz +5, Zabezpieczenia +5, Krótkie ostrze +5, Skradanie się +5.

Specjalne: oko strachu; Kocie oczy.

Nord:

Wysoka, jasnowłosa rasa Nordów wywodzi się z prowincji Skyrim. Są to nieustraszeni, porywczy kupcy i odkrywcy. Znakomitych norskich żeglarzy można znaleźć we wszystkich większych portach Tamriel. Krzepcy Nordowie słyną ze swej odporności na zimno ( w tym nawet na magiczny mróz). Przemoc i siła to istotne aspekty norskiej kultury. Dla norda każda walka może być równie dobrze walką ostatnią. Ich pogarda dla śmierci przeszła już zresztą to legendy.

Premie do umiejętności: Topór +10, Broń obuchowa +10, Średni pancerz +10, Długie ostrze +5, Włócznia +5, Ciężki pancerz +5.

Specjalne: Pięść grzmotu; Skorupa; Odporność na porażenia; Niewrażliwość na mróz.

Ork:

Ten barbarzyński lud wojowników, zamieszkujący rejony gór Wrothgarskich i Smoczego Ogona, słynie ze swojej bitności i niebywałej odporności. W przeszłości rasa orków była powszechnie znienawidzona, ale na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci zyskała stopniowo szacunek i uznanie Cesarstwa. Ich płatnerze są cenieni za kunszt swoich wyrobów a ciężkozbrojni piechurzy stanowią trzon frontalnych oddziałów Cesarstwa.

Premie do umiejętności: Płatnerz +10, Topór +5, Ciężki pancerz +10, Tarcza +10.

Specjalne: Szał bojowy, Odporność na magię.

Redgard:

Najznakomitsi wojownicy w całej Tamriel. Ciemnoskórzy Redgardzi z prowincji Hammerfall zdają się być stworzeni do walki, choć ich duma i poczucie niezależności czynią z nich raczej znakomitych zwiadowców, niż regularne oddziały linowe. Oprócz biegłości w posługiwaniu się niemal każdym rodzajem oręża, Redgardzi znani są również ze swej szybkości i odporności na trudne walki.

Premie do umiejętności: Długie ostrze +15, Krótkie ostrze +5, Ciężki pancerz +5, Topór +5, Broń obuchowa +5, Średni pancerz +5, Atletyka +5.

Specjalne: Adrenalina; Odporność na trucizny; Odporność na choroby.

Leśny Elf:

Podzielny na klany lud, zamieszkujący wschodnie roginoy Puszczy Valen. W Cesarstwie mówi się o nich ,,leśne elfy", choć sami siebie nazywają ,,Bosmerami", czyli ludźmi drzewa. Leśna elfy są szybkie, zwinne i pojętne. Ich wrodzona ciekawość połączona z niezwykłą zręcznością czyni z nich znakomitych zwiadowców, agentów i złodziei, choć w całej Tamriel słyną przede wszystkim jako niezrównani łucznicy.

Premie do umiejętności: Celność +10, Skradanie +10, Lekki pancerz +10, Alchemia +5, Akrobatyka +5.

Specjalne: Mowa zwierząt; Odporność na choroby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Morrowind Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin